Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei sitten oikeasti rahat enää riitä! Tukien leikkauksien jälkeen minulla jää vain 180€/kk vuokran jälkeen! Mistä apua?

Vierailija
05.06.2025 |

Tuosta 180€ pitää siis maksaa ihan kaikki! Esim. ruoka, vaatteet, hygienia, pyykinpesuaine, salikortti, bussikortti, ravintolla käynti, alkoholi, tupakka tms

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kuntouttavaan työtoimintaan. Saat sapuskat+bussilipun+9 euroa discorahaa. Lisäksi erinomainen mahdollisuus tavata joku mukava emäntä.

Mitään sapuskaa (ilmaista sellaista) sieltä ei saa. Ja se 9 e/pvä on tarkoitettu sekä syömiseen että niihin matkakuluihin. Huonot in sunkin tiedot asiasta.

Vierailija
42/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ ei vissiin ole mitenkään mahdollista?

Sullako niitä töitä on tarjolla tämän maan kaikille työttömille? 

T. Töitä olisin vailla, kun jäin just työttömäksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjääminen hyvätuloisten asuinalueilla ja kaduilla, lentokentällä, ostosparatiiseissa, kaikkialla, missä rikkaat liikkuu.

En kerjää mitään

Ap

Kerjäämistä tuo jatkuva mariseminen on ja kysely kuka antaa rahaa. Ilman että teet itse asioille mitään.

Vierailija
44/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poiistu sieltä Helsingistä, Tampereelta tai turussa jo soittele yrityksistä töitä niin saat työpaikan ja palkkaa millä voit ostaa mitä haluat itsesi elättäminen jälkeen. Miksi meidän muiden pitäisi antaa sinulle enemmän rahaa kun et itse suostu tekemään mitään meidän muiden tai yhteiskunnan hyväksi?

Soittele? Ai et Noniin täs mä oon, millo työt alkaa?

Kyllä huomaa miksi olet työtön.

Vierailija
45/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KONALAN JAUHELIHA TORAKKA SPÄMMI POIS

EN ASU missään Konalassa! Minulla on vaatimaton kaksio Kaivopuistossa (Ullanlinna) ja Kela vaatii muuttamaan halvempaan. 

Miten voi Kela voi tehdä näin 10 vuoden hyvän, toimivan keskinäisen suhteen jälkeen??

Ap

Vierailija
46/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että näet nälkää 👍

Vierailija
47/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poiistu sieltä Helsingistä, Tampereelta tai turussa jo soittele yrityksistä töitä niin saat työpaikan ja palkkaa millä voit ostaa mitä haluat itsesi elättäminen jälkeen. Miksi meidän muiden pitäisi antaa sinulle enemmän rahaa kun et itse suostu tekemään mitään meidän muiden tai yhteiskunnan hyväksi?

Soittele? Ai et Noniin täs mä oon, millo työt alkaa?

Ainakin heti alkuun kannatta opetella sosiaalisia taitoja kun kuvittelet että mahdollisen työnantajan kanssa kannattaa aloittaa keskustelu noin. Selvästikin tuet passivoi ihmisiä liikaa kun ei osata edes keskustella asiallisesti mahdollisen työnantajan kanssa. Taidat kuulua näihin nuorempiin tekstari sukupolviin jotka ahdistuu terapian arvoisesti jos joutuu keskustelemaan jonkun kanssa?

Vierailija
48/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille rikkaille omistusasujille jää yhtään enempää. On vaan sopeuduttava, jos ei töihin pääse.

Vierailija
49/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jätät kaiken muun pois esim ravintolat, bussit ja salit. Hammastahna maksaa euron ja pesuaineita saa halvalla. Kyllä se 180 riittää jos haluaa, ei ihmisen ole pakollista käydä ravintoloissa, meilläkin jää yli tonni joka kuukausi käyttöön laskujen jälkeen muttei käydä ravintolassa 

Vierailija
50/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi tarjolla!!! Joten mitä osaat tehdä? Millainen olet ihmisenä? Osaatko perus käytöstavat? Ymmärrätkö normaalin työelämä hierarkian? Kuinka herkästi saikutat? Onko sinulla lapsia/oletko hankkimassa? Mikä on sinun palkka toiveesi?

Vierailija
51/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kuntouttavaan työtoimintaan. Saat sapuskat+bussilipun+9 euroa discorahaa. Lisäksi erinomainen mahdollisuus tavata joku mukava emäntä.

Mitään sapuskaa (ilmaista sellaista) sieltä ei saa. Ja se 9 e/pvä on tarkoitettu sekä syömiseen että niihin matkakuluihin. Huonot in sunkin tiedot asiasta.

Kuntouttavassa saa kuukausi lippuun rahat joka kuukausi. Olin kirppiksellä töissä jossa ruoka maksoi kaikille euron, eli yhdeksästä eurosta jää vielä kahdeksan euroa 

Vierailija
52/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä saa ilmaisen ruuan, kahvit parikertaa päivässä plus sen verottoman 9 euroa+ kelanasiakas saa korotettua päivärahaa.Näin ainakin oli ennen, tämä puhelu tuli Lapista.

Vierailija
53/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meille rikkaille omistusasujille jää yhtään enempää. On vaan sopeuduttava, jos ei töihin pääse.

Teiltä voi ottaa enemmän meille. Vaadin verojen korotusta rikkaille ja työssä käyville.

Teillä on mistä ottaa. Minulla ei.

Ap

Vierailija
54/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aika lailla sama tilanne, yritän elää pihisti mutta en silti uskalla ajatella loppukuuta...laskut läjääntyy

Vierailija
55/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 🥳

Vierailija
56/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä aika lailla sama tilanne, yritän elää pihisti mutta en silti uskalla ajatella loppukuuta...laskut läjääntyy

Minäkin saan Kelasta kaikki edut yhteensä vain noin 2000 euroa. Ei sillä pärjää mitenkään kun on menoja.

Ap

Vierailija
57/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi tarjolla!!! Joten mitä osaat tehdä? Millainen olet ihmisenä? Osaatko perus käytöstavat? Ymmärrätkö normaalin työelämä hierarkian? Kuinka herkästi saikutat? Onko sinulla lapsia/oletko hankkimassa? Mikä on sinun palkka toiveesi?

Olisko osapäivätyötä ? Lapset on aikuisia ja omillaan, osaan käytöstavat kun ne on opetettu, tiedän kuka on pomo ja kuka työkaveri, kävin edellisessä työpaikassa viimeiset kolme päivää kuumeessa kun oli lähempänä kuin tk, palkka toive riippuu tuntimäärästä. Ihmisenä tulen kaikkien kanssa toimeen, pakkokin kun olen ollut isoista tehtaista, kaupan kautta pieneen kahvilaan myyjäksi. 

Vierailija
58/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiltä voi ottaa enemmän meille. Vaadin verojen korotusta rikkaille ja työssä käyville.

Teillä on mistä ottaa. Minulla ei.

Ap

Miksi kuvittele ansaitsevasi enemmän? Jokainen on vastuussa omasta elämästä etkä sinäkään sitä vastuita voi muille siirtää. Tuoet on mitoitettu juuri oikein siinä vaiheessa kun niiden avulla selviää hengissä. Mihinkään muuhun niitä ei ole edes tarkoitettu ja nuokin tuoet on tarkoitettu olemaan tilapäinen apua, ei jatkuva tulonlähde

Vierailija
59/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä toistuvaa trollausta vai ihanko AP tosissaan kyselet? Puhut taksikyydeistä ja bileistä.. Et voi olla tosissasi mitenkään. Sinä provoat vaan. Ullanlinnassa muka asut ökyalueella. Nyt sinä huijaat.

Vierailija
60/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä toistuvaa trollausta vai ihanko AP tosissaan kyselet? Puhut taksikyydeistä ja bileistä.. Et voi olla tosissasi mitenkään. Sinä provoat vaan. Ullanlinnassa muka asut ökyalueella. Nyt sinä huijaat.

Pelkkää kuppasta trollausta tämä on. Palstan kestotrollaus joka loppuu kun ap:sta aika jättää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi