Nyt ei sitten oikeasti rahat enää riitä! Tukien leikkauksien jälkeen minulla jää vain 180€/kk vuokran jälkeen! Mistä apua?
Tuosta 180€ pitää siis maksaa ihan kaikki! Esim. ruoka, vaatteet, hygienia, pyykinpesuaine, salikortti, bussikortti, ravintolla käynti, alkoholi, tupakka tms
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (116)
Ap ei ole tosiaan ymmärtänyt hakea edes vammaistukea mihin mitä ilmeisimmin on oikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, alkoholi, ravintolakäynnit pois, salikortti pois, liiku ulkona. Aloita nyt näistä.
Kai nyt työttömänkin pitää joskus rentoutua?
Ap
Meditoi, se ei maksa mitään.
Kan na bis on laiton HUU ME.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole tosiaan ymmärtänyt hakea edes vammaistukea mihin mitä ilmeisimmin on oikeutettu.
Ei välttämättä Kelan mielestä
Poiistu sieltä Helsingistä, Tampereelta tai turussa jo soittele yrityksistä töitä niin saat työpaikan ja palkkaa millä voit ostaa mitä haluat itsesi elättäminen jälkeen. Miksi meidän muiden pitäisi antaa sinulle enemmän rahaa kun et itse suostu tekemään mitään meidän muiden tai yhteiskunnan hyväksi?
Jos toimeentulotuen perusosasta täytyy maksaa vuokraa 220 €, se tarkoittaa sitä, että asut 220€ liian kalliissa asunnossa. Olisiko ideaa muuttaa halvempaan? Ilmeisesti et ole työssäkäyvä, joten työpaikka ei sido sinua asumaan juuri johonkin tiettyyn kaupunkiin / kaupunginosaan.
Vierailija kirjoitti:
Työ ei vissiin ole mitenkään mahdollista?
Kyllä minä ainakin haen aktiivisesti töitä mutta ei tule kutsua ees haastatteluun
Vierailija kirjoitti:
Jos toimeentulotuen perusosasta täytyy maksaa vuokraa 220 €, se tarkoittaa sitä, että asut 220€ liian kalliissa asunnossa. Olisiko ideaa muuttaa halvempaan? Ilmeisesti et ole työssäkäyvä, joten työpaikka ei sido sinua asumaan juuri johonkin tiettyyn kaupunkiin / kaupunginosaan.
En saa halvempaa asuntoa, olen yli 500 asuntoon hakenut mutta kukaan ei vuokraa minulle koska ole työtön ja ulosotossa 20 000€
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu meillähän on 100% työllisyys eli aivan kaikille töitä tarjolla sen kuin kävelevät sisään minne vaan työpaikkaan. 🙄
Mistä näitä uuvatteja tulee jotka ihan oikeasti kuvittelee että töitä on aivan valtavasti tarjolla. Oletko sinäkään höntti oikeasti koskaan tutustunut työpaikkojen ja työttömien määrän epäsuhtaan?? Työpaikkoja on 10% kaikista työttömistä että meneppäs sitten siinä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, alkoholi, ravintolakäynnit pois, salikortti pois, liiku ulkona. Aloita nyt näistä.
Kai nyt työttömänkin pitää joskus rentoutua?
Ap
Meditoi, se ei maksa mitään.
Kan na bis on laiton HUU ME.
Mitä telkemistä sillä on meditoinnin kanssa?
Onlufans ja muut prostituutinmuodot ovat auttaneet hädässä olevia nuoria naisia Maria Magdaleenan ajoista asti.
Luuletko että me perskokkareet olemme luoneet tämän tilanteen ilman taka-ajatuksia?
Mene kuntouttavaan työtoimintaan. Saat sapuskat+bussilipun+9 euroa discorahaa. Lisäksi erinomainen mahdollisuus tavata joku mukava emäntä.
T a p a i t s e s i j o v a t u n l u u s e r i !!!!
Ennen rahaa riitti 5-6 päivän juopottelureissuille. Enää 4 päivää ja rahat loppu. Kavereille tarjoaminen ja taksilla ajelut kallistuneet myös.
Syytä hallitusta. Vaihtoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Poiistu sieltä Helsingistä, Tampereelta tai turussa jo soittele yrityksistä töitä niin saat työpaikan ja palkkaa millä voit ostaa mitä haluat itsesi elättäminen jälkeen. Miksi meidän muiden pitäisi antaa sinulle enemmän rahaa kun et itse suostu tekemään mitään meidän muiden tai yhteiskunnan hyväksi?
Soittele? Ai et Noniin täs mä oon, millo työt alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on täysin poikkeuksellisessa tilanteessa. Häneltä leikataan VIIKOITTAIN eri suuruisia summia.
PÄÄN voisi leikata tältä kusipäältä jos ei enää puhuis paskaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu meillähän on 100% työllisyys eli aivan kaikille töitä tarjolla sen kuin kävelevät sisään minne vaan työpaikkaan. 🙄
Mistä näitä uuvatteja tulee jotka ihan oikeasti kuvittelee että töitä on aivan valtavasti tarjolla. Oletko sinäkään höntti oikeasti koskaan tutustunut työpaikkojen ja työttömien määrän epäsuhtaan?? Työpaikkoja on 10% kaikista työttömistä että meneppäs sitten siinä töihin.
Ei se ole. Ei oo koskaaan kokenut työttömyyttä ja ei osaa ajatella yhtään omaa mahaansa pitemmälle muiden tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän näitä kusta päässä olevia vätyksiä tulee mitkä ei löydä koko elämänsä aikana töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kerjääminen hyvätuloisten asuinalueilla ja kaduilla, lentokentällä, ostosparatiiseissa, kaikkialla, missä rikkaat liikkuu.
Kerjääminen ei ole sallittua.
Toivotaan ap, että pian tulee Suomeenkin eutanasia. Sullahan oli sairauksia ja masennusta, että saisit tukea jostain ja pääsisit Hollantiin eutanasiaan.