Ajattelin ostaa siltä täällä inhotulta by pias-merkiltä kesämekon. Onko ne nyt niin kauheita ja jos on, niin miksi?
Mistään muualta en ole löytänyt sellaista kuin etsin, siellä on parikin vaihtoehtoa. Reilun satasen hinta ei ole mikään ylitsepääsemätön asia.
Kommentit (17)
Minulla on pari pellavamekkoa tuolta merkiltä.
Koskaan kuullutkaan.
Minkämaalainen?
Onhan ne kauheita. Se Piia tilaa niitä Temusta ja vähän tuunailee niitä mekkoja...
Vierailija kirjoitti:
Koskaan kuullutkaan.
Minkämaalainen?
Ihan on suomalainen. Ainakin yritys siis.
Tykkään kyllä niiden vaatteiden ulkonäöstä ja materiaalitkin pääosin ok, ovat vain aivan ylihintaisia! Hinta ei ole missään järkevässä suhteessa laatuun nähden.
Mutta jos tykkäät itse ja koet että eivät ole liian kalliita niin mikäs siinä. Itse ostan aina Italiassa käydessäni vinot pinot Euroopassa luonnonmateriaaleista valmistettuja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä niiden vaatteiden ulkonäöstä ja materiaalitkin pääosin ok, ovat vain aivan ylihintaisia! Hinta ei ole missään järkevässä suhteessa laatuun nähden.
Mutta jos tykkäät itse ja koet että eivät ole liian kalliita niin mikäs siinä. Itse ostan aina Italiassa käydessäni vinot pinot Euroopassa luonnonmateriaaleista valmistettuja vaatteita.
No tuleehan siinäkin tavallaan vaatteelle hintaa kun päälle tulee lentolippujen ja hotellien hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleehan siinäkin tavallaan vaatteelle hintaa kun päälle tulee lentolippujen ja hotellien hinnat.
Niin että lomamatkalta ei saa tuoda mukanaan mitään, koska hinta 😂
Katsokaa Lady Life. Mulle yllätys miten kivoja,vähän erilaisia vaatteita hyvään hintaan. Olen ostanut mekkoja ja parit housut. Suosittelen!
Se on Bypias, eikä mikään by pias. Ihan on porvoolainen firma.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Lady Life. Mulle yllätys miten kivoja,vähän erilaisia vaatteita hyvään hintaan. Olen ostanut mekkoja ja parit housut. Suosittelen!
Ei ollu oikein mun makuun sopivaa mekkoa. Iso valikoima kyllä näkyy olevan.
Ei se ole mikään inhottu. Paitsi vauvapalstalla tietysti on katkeria eukkoja jotka vihaavat ja torpedoivat suomalaisia naisyrittäjiä.
Törkeän ylihinnoiteltuja. Asuin ihan tuon merkin kivijalkakaupan naapurissa Etelä-Haagassa enkä todellakaan käynyt. Ryppyisiä rytkyjä sikahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on Bypias, eikä mikään by pias. Ihan on porvoolainen firma.
Vaatteet tuskin on Porvoossa tehtyjä. Myykö Munsalan kansallispukuja?
Vierailija kirjoitti:
Törkeän ylihinnoiteltuja. Asuin ihan tuon merkin kivijalkakaupan naapurissa Etelä-Haagassa enkä todellakaan käynyt. Ryppyisiä rytkyjä sikahinnalla.
Pellavassa on se vika, että tuppaa ryppyyntymään helposti.
Nuo vaatteet ovat ihan ihmeellistä mitoitusta. XS-kokoisessa vaatteessakin saattaa olla rinnanympärys yli metrin! Tietty pellava voi kutistua pesussa, mutta silti.
Mulla parit pellavahousut ja yksi mekko. Ei mitään moitittavaa. Toki ostan vain niitä pellavavaatteita. Tuntuu että jotkut tuotteet vähän rytkyjä ja silti kauhean kalliita.