Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin ostaa siltä täällä inhotulta by pias-merkiltä kesämekon. Onko ne nyt niin kauheita ja jos on, niin miksi?

Vierailija
05.06.2025 |

Mistään muualta en ole löytänyt sellaista kuin etsin, siellä on parikin vaihtoehtoa. Reilun satasen hinta ei ole mikään ylitsepääsemätön asia. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parit pellavahousut ja yksi mekko. Ei mitään moitittavaa. Toki ostan vain niitä pellavavaatteita. Tuntuu että jotkut tuotteet vähän rytkyjä ja silti kauhean kalliita.

Vierailija
2/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari pellavamekkoa tuolta merkiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
4/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullutkaan.

Minkämaalainen?

Vierailija
5/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kauheita. Se Piia tilaa niitä Temusta ja vähän tuunailee niitä mekkoja...

Vierailija
6/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan kuullutkaan.

Minkämaalainen?

Ihan on suomalainen. Ainakin yritys siis.

Vierailija
7/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä niiden vaatteiden ulkonäöstä ja materiaalitkin pääosin ok, ovat vain aivan ylihintaisia! Hinta ei ole missään järkevässä suhteessa laatuun nähden. 

Mutta jos tykkäät itse ja koet että eivät ole liian kalliita niin mikäs siinä. Itse ostan aina Italiassa käydessäni vinot pinot Euroopassa luonnonmateriaaleista valmistettuja vaatteita. 

Vierailija
8/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä niiden vaatteiden ulkonäöstä ja materiaalitkin pääosin ok, ovat vain aivan ylihintaisia! Hinta ei ole missään järkevässä suhteessa laatuun nähden. 

Mutta jos tykkäät itse ja koet että eivät ole liian kalliita niin mikäs siinä. Itse ostan aina Italiassa käydessäni vinot pinot Euroopassa luonnonmateriaaleista valmistettuja vaatteita. 

No tuleehan siinäkin tavallaan vaatteelle hintaa kun päälle tulee lentolippujen ja hotellien hinnat. 

Vierailija
9/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuleehan siinäkin tavallaan vaatteelle hintaa kun päälle tulee lentolippujen ja hotellien hinnat. 

Niin että lomamatkalta ei saa tuoda mukanaan mitään, koska hinta 😂

Vierailija
10/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Lady Life. Mulle yllätys miten kivoja,vähän erilaisia  vaatteita hyvään hintaan. Olen ostanut mekkoja ja parit housut. Suosittelen! 

Vierailija
11/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Bypias, eikä mikään by pias. Ihan on porvoolainen firma. 

Vierailija
12/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lady Life. Mulle yllätys miten kivoja,vähän erilaisia  vaatteita hyvään hintaan. Olen ostanut mekkoja ja parit housut. Suosittelen! 

Ei ollu oikein mun makuun sopivaa mekkoa. Iso valikoima kyllä näkyy olevan. 

Vierailija
13/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään inhottu. Paitsi vauvapalstalla tietysti on katkeria eukkoja jotka vihaavat ja torpedoivat suomalaisia naisyrittäjiä.

Vierailija
14/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän ylihinnoiteltuja. Asuin ihan tuon merkin kivijalkakaupan naapurissa Etelä-Haagassa enkä todellakaan käynyt. Ryppyisiä rytkyjä sikahinnalla.

Vierailija
15/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Bypias, eikä mikään by pias. Ihan on porvoolainen firma. 

Vaatteet tuskin on Porvoossa tehtyjä. Myykö Munsalan kansallispukuja?

Vierailija
16/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeän ylihinnoiteltuja. Asuin ihan tuon merkin kivijalkakaupan naapurissa Etelä-Haagassa enkä todellakaan käynyt. Ryppyisiä rytkyjä sikahinnalla.

Pellavassa on se vika, että tuppaa ryppyyntymään helposti. 

Vierailija
17/17 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vaatteet ovat ihan ihmeellistä mitoitusta. XS-kokoisessa vaatteessakin saattaa olla rinnanympärys yli metrin! Tietty pellava voi kutistua pesussa, mutta silti.