Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20613)

Vierailija
16601/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa vähän, nämä nimilistojen keräykset vihjailuineen täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit.

Antaa lampaiden kaivaa oma kuoppansa. Siitä vasta määkiminen alkaa, kun ainoa jotka tämän keissin päätteeksi tuomitaan ovat lampaat itse.

Vierailija
16602/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varokaa vähän, nämä nimilistojen keräykset vihjailuineen täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit.

Antaa lampaiden kaivaa oma kuoppansa. Siitä vasta määkiminen alkaa, kun ainoa jotka tämän keissin päätteeksi tuomitaan ovat lampaat itse.

Vähän ku mainitaan kyseis(t)en lahkojen pedofiliasta niin johan on kaikki lampaita taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16603/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: Kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Mainitut henkilöt voivat vapaasti mennä poliisin puheille ja tehdä asiasta ilmoituksen. Yleisesti ottaen ylläpito kyllä näyttää poistavan täältä ylilyönnit, ja vain Karoliina ja Tommy Karfia puolustavat tahot pitävät näitä viestejä esillä. Tämä on klassista trollailua, johon keissistä lasten oikeuksien näkökulmasta kiinnostuneet asialliset keskustelijat eivät mielestäni ole lähteneet mukaan. Uskon, että meidät on keitetty niin monissa liemissä, että tällainen keskenkasvuinen provoilu ei vain meihin uppoa.

Vierailija
16604/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun lampaat tarvitsevat jatkuvasti jonkun sylkykupikseen, jonne sylkeä oma paha, musta olonsa. Kun psyk.sh ja lammashuutelija poistuivat, otettiin uusi kohde. Hänet on jo nimetty Paanas-visertäjäksi.

Kaikki tämän ketjun lampaat joutavat osastolle.

Vierailija
16605/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listalta kolme on mainittu julkisesti mediassa lasten yhteydessä, ja näistä kolmesta kaksi on antanut omalla nimellään haastattelun. Lisäksi yksi on kertonut julkiseen levitykseen asettamassaan tekstissä tavanneensa lapset sijoituspaikassa. Yksi nimi on palstaspekulaatiota, mikä mainitaan listassa. 

Muista tulkinnoista kukin vastaa itse. Synkkä on piileskelevän perheen lasten tilanne, ei vapautta, ei lain suojaa. 

Vierailija
16606/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Karfit tulevat esille itse, he eivät ehkä koskaan tule kertomaan, missä olivat tai kuka heidät kätki.  Mutta onko heillä lainkaan kotia, mihin palata?  oliko heillä mitään muuttokuormaan kelpaavaa sieltä ämpärihuushollista?  On hirveä ajatus, että ihmisillä on kahdeksan lasta, mutta ei kotia.  Minä kyllä tarvitsen oman sohvan ja oman sängyn.  Missä he tukevat asumaan oikeudenkäynnin ajan?

Vierailija
16607/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Karfit tulevat esille itse, he eivät ehkä koskaan tule kertomaan, missä olivat tai kuka heidät kätki.  Mutta onko heillä lainkaan kotia, mihin palata?  oliko heillä mitään muuttokuormaan kelpaavaa sieltä ämpärihuushollista?  On hirveä ajatus, että ihmisillä on kahdeksan lasta, mutta ei kotia.  Minä kyllä tarvitsen oman sohvan ja oman sängyn.  Missä he tukevat asumaan oikeudenkäynnin ajan?

Lapset sijoitetaan; huostaanotto on edelleen voimassa. Mikäli esikoinen on jo täysi-ikäinen, hän on oikeutettu lastensuojelun jälkihuollon apuun. Vanhemmat on tuomittu tutkintavankeuteen, eivätköhän he sen mahdollisesti päättyessä saa apua joko seurakunnilta tai sosiaalitoimesta. Todennäköisesti uusi kakku alkaa pian, eikä huolta asumisesta siis ole. 

Vierailija
16608/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ku mainitaan kyseis(t)en lahkojen pedofiliasta niin johan on kaikki lampaita taas. 

Sama eilen, kun visertäjä puhui itsensä pussiin. Yhtäkkiä koko ketjusta tuttu hahmokavalkadi oli lammasta ja porkkanaa huutamassa. Ylipäätään tiettyjen uskonnollisten liikkeiden pimeämpi puoli kun mainitaan, iso häirintä alkaa.

Vierailija
16609/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset sijoitetaan; huostaanotto on edelleen voimassa. Mikäli esikoinen on jo täysi-ikäinen, hän on oikeutettu lastensuojelun jälkihuollon apuun. Vanhemmat on tuomittu tutkintavankeuteen, eivätköhän he sen mahdollisesti päättyessä saa apua joko seurakunnilta tai sosiaalitoimesta. Todennäköisesti uusi kakku alkaa pian, eikä huolta asumisesta siis ole. 

Kiitos asiantuntevasta selvityksestä.  Kovin surullinen tarina.

Vierailija
16610/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama eilen, kun visertäjä puhui itsensä pussiin. Yhtäkkiä koko ketjusta tuttu hahmokavalkadi oli lammasta ja porkkanaa huutamassa. Ylipäätään tiettyjen uskonnollisten liikkeiden pimeämpi puoli kun mainitaan, iso häirintä alkaa.

Ei tänne kyllä viitsi paljon kirjoitella, jos yhdestä varsin selvästä nimisekaannuksesta tuhannen anteeksipyynnön jälkeen vielä seuraavana päivänäkin saa tätä paskaa silmilleen.  Olette todella verenhimoista porukkaa.  Entä jos olettekin väärässä?  Soittakaapa sille Paanasellenne ja kysykää.

Vierailija
16611/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne kyllä viitsi paljon kirjoitella,

Jos sinulla on oikeaa tietoa, kerro nyt ainakin virkavallalle, jos et meille. Jos et luota Pohjanmaan poliisiin, lähesty krp:tä. 

Omien tunteidesi käsittelyyn voisit tehdä oman aloituksen. Täällä keskustellaan Karfin perheen paosta ja heidän mahdollisten piilottelijoidensa rikoksista. 

Vierailija
16612/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan minä täällä. Ja minulla on takuulla isompi kuin Paanasella. Psyk.sh.

Isompi porkkana takalistossani, naturellement. Psyk.sh.

Miksi höpötät jostain hoitajasta? Jätti palstan ja oli sossunakin työskenellyt eikä puhunut jostain porkkanoista perseessä. Tiesi miten asiat menevät. Onko tuo porkkana-aihe niin kiihottava?

Olen imarreltu, että minusta edelleen puhutaan täällä. Ja mitä tulee minuun ja Paanaseen, tilanne on maior ovum. Minun hyväkseni. Psyk.sh.

Ja kun sanon hyväkseni, tarkoitan tietysti rectumissani. Quod erat demostrandum. 

Psyk.sh.

Vierailija
16613/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun lampaat tarvitsevat jatkuvasti jonkun sylkykupikseen, jonne sylkeä oma paha, musta olonsa. Kun psyk.sh ja lammashuutelija poistuivat, otettiin uusi kohde. Hänet on jo nimetty Paanas-visertäjäksi.

Ethän ole minnekään poistunut, lammashuutelija.

Vierailija
16614/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuudessa olleita nimiä. Turhaan pelottelet. Et vain osaa.

Vierailija
16615/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikovat sitten valittaa Korkeimpaan oikeuteen.  Juttu Iltalehdessä.

Vierailija
16616/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karoliina Karfin asianajaja Matti Sankamo kertoo, että he valittavat hovioikeuden ratkaisusta korkeimpaan oikeuteen.

Tommy Karfin asianajaja Robert Slotte puolestaan sanoo, että valitus on vielä harkinnan alla.

Vanhempien asianajat ovat niukkasanaisia viestinvaihdosta Karfien kanssa.

Yhteydenpitoa ei ole ollut, enkä näe sille aihettakaan. He kiistävät teot, mikä riittää minulle. Osaan toimia sen jälkeen, Slotte kommentoi.

Olen ollut heihin yhteydessä tässä ihan viime päivien aikana juuri tähän valituksen sisältöön ja prosessiin liittyen, Sankamo kertoo.

Eli suomeksi: Tommy ei ole asianajajaansa ollut edes yhteydessä. Karoliina on heittämässä Tommyn bussin alle.

Vierailija
16617/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon aina luullu, että seurakuntalaiset on lampaita. Pyhäkoulussakin sai lammastarran aina kun oli siellä käynyt.

Vierailija
16618/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karoliina Karfin asianajaja Matti Sankamo kertoo, että he valittavat hovioikeuden ratkaisusta korkeimpaan oikeuteen.

Tommy Karfin asianajaja Robert Slotte puolestaan sanoo, että valitus on vielä harkinnan alla.

Vanhempien asianajat ovat niukkasanaisia viestinvaihdosta Karfien kanssa.

Yhteydenpitoa ei ole ollut, enkä näe sille aihettakaan. He kiistävät teot, mikä riittää minulle. Osaan toimia sen jälkeen, Slotte kommentoi.

Olen ollut heihin yhteydessä tässä ihan viime päivien aikana juuri tähän valituksen sisältöön ja prosessiin liittyen, Sankamo kertoo.

Eli suomeksi: Tommy ei ole asianajajaansa ollut edes yhteydessä. Karoliina on heittämässä Tommyn bussin alle.

Täysin spekulatiivisesti mietin, missä kunnossa ihminen olisi, jos hän olisi jo puhjenneen psykoosisairauden kanssa sinnitellyt vuoden ilman asianmukaista hoitoa tai miten kuten hoidettuna. Aivan yleisellä tasolla tämä pohdinta. 

Vierailija
16619/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole minnekään poistunut, lammashuutelija.

Maallikon mittapuulla tätä voisi kutsua teräväksi huomioksi. Acri attentione. Psyk.sh.

Vierailija
16620/20613 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälki huoltoon on oikeutettu vähintään kuusi kuukautta kodin ulkopuolella sijoitettuna ollut. En tiedä miten Karfien kohdalla asia tulkittaisiin kun nuori on ollut ns hatkassa.

Sijaisvanhempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi