Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20696)

Vierailija
13701/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se fiksu likka oli.

Vierailija
13702/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paremmat pätevyydet kuin sulla psyk.sh. Miten se suu nyt pannaan :)? Olen lastensuojelun asioissa nimenomaan ekspertti. Ja tämä tapaus on selvä virkavirhe. 

Selitä minulle huostaanoton prosessi alkaen huostaanoton valmistelusta. Mitä eroja mikäli vanhempi vastustaa huostaanottoa? Psyk.sh.

Menee hallinto-oikeuteen.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13703/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paremmat pätevyydet kuin sulla psyk.sh. Miten se suu nyt pannaan :)? Olen lastensuojelun asioissa nimenomaan ekspertti. Ja tämä tapaus on selvä virkavirhe. 

Selitä minulle huostaanoton prosessi alkaen huostaanoton valmistelusta. Mitä eroja mikäli vanhempi vastustaa huostaanottoa? Psyk.sh.

En kai ala sh tason kanssa keskustelemaan, mitä kuvittelet, etenkään kun et näe edelleenkään olennaisia virhearviointejasi tapauksessa. Säästän ne telkkariin.

Vierailija
13704/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliiiipa hiiiljaistaaah

Psyk.sh. alias sh. pääsi länkytyksellään tavoitteeseensa eli paskoi keskustelun. Onneksi olkoon.

Vierailija
13705/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on täysin irronnut aihepiiristään Karfeista.  Kukaan ei enää jaksa näitä trollaajia.  On sitä nyt kova pelko ilmitulosta, kun pitää kaikki mahdollinen länkytys käyttää ketjun tuhoamiseksi.  Olimme näköjään joillekin tahoille tosi vaarallisia.  Osui siis ja upposi.  Maine teiltä suojelijahörhöiltä  on kuitenkin mennyt.  Nyt odotellaan vain, koska käy käry.  Riehukaa vain täällä ihan vapaasti kaikki psykiatriset tapaukset monenlaisine sivupersoonineen.  Me muut nautimme kesästä.

Tehän tässä ilmituloa pelkäätte antaa vaan tulla vastauksia.

Kyllähän Karfin  perheen törkeään osallistuva hoitsu kiinnostaakin kaikkia. On senverran sairasta settiä ollut.

Psyk.sh

Se selittää viran. Nyt vaan postia noiden sairaaloiden johdolle. Hoitsun kommentit ketjusta mukaan. Tosin olen jo melko varma nimestäkin, mutta sairaalassa kyllä tunnistetaan kenestä on kyse.

Vierailija
13706/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko nyt tajusit että tiedämme  kuka olet? E on koodisana.

Ei muuten todellakaan ole. Mikä E? Psyk.sh.

hhah ellet tiedä E: tä niin voi voi :) Your bad.

Harvinaisen typerä "koodi". Eikä tuo ole mikään koodisana, vaan yksittäinen kirjain. Psyk.sh.

Vierailija
13707/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee hallinto-oikeuteen.

Eri

Totta. Psyk.sh.

Vierailija
13708/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä "koodi". Eikä tuo ole mikään koodisana, vaan yksittäinen kirjain. Psyk.sh.

Typerä vaan typerälle. Tiedämme jo kuka olet.

Vierailija
13709/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai ala sh tason kanssa keskustelemaan, mitä kuvittelet, etenkään kun et näe edelleenkään olennaisia virhearviointejasi tapauksessa. Säästän ne telkkariin.

Niinpä niin. Psyk.sh.

Vierailija
13710/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta huutelen, että vanhemman vastustaessa tapaus ratkaistaan oikeudessa. Valmistelu riippuu siitä onko ollut ensin kiireellinen sijoitus. Silloin tapaus ratkaistaan viimeistään kahden kuukauden sisällä. Joskus perheen kanssa sovitaan suoraan huostaanotosta. Lapsi tai nuori voi asua kotona kunnes sijoituspaikka löytyy. Voi asua odotellessa myös muualla. Lapsen, nuoren tai vanhempien tilanne ja kunto huomioiden.

Sijaisvanhempi

Vierailija
13711/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitittelet itseäsi. Omaatko montakin persoonaa? Psyk.sh.

Vierailija
13712/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo hoitsut aina kusevat pesänsä? Petoksia ja kieroiluja ja kaikkea.

Vierailija
13713/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitittelet itseäsi. Omaatko montakin persoonaa? Psyk.sh.

Täällä on ainakin kaksi eir ihmistä tunnistamassa sinua, ja lisää tulee.

Vierailija
13714/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvilan opiskpojat olivat myös Kuopiossa eikö niin? Psyk.sh? Samaan aikaan kanssasi? 

Vierailija
13715/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan postia molempiin sairaaloihin. Miksi se minua haittaisi? Luuletko ettei kukaan työkaverini tiedä kirjoituksistani? Ja mikä laki kieltää kirjoittamasta yleisellä tasolla keskustelupalstoilla sairaanhoitajaa? Myöskään vittuilu keskustelupalstoilla ei ole virkamiesoikeudellisesti moitittava teko. Jälleen pakko todeta, että jumalauta ihmiset ovt tyhmiä. Nyt rannalle. Psyk.sh.

Vierailija
13716/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliiiipa hiiiljaistaaah

Psyk.sh. alias sh. pääsi länkytyksellään tavoitteeseensa eli paskoi keskustelun. Onneksi olkoon.

Sehän jo keuli sanomalla että poliisi tuntee sen. Eli vaikuttaa kartellilta ihan ja selittääkin kuviota kummasti.

Vierailija
13717/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan postia molempiin sairaaloihin. Miksi se minua haittaisi? Luuletko ettei kukaan työkaverini tiedä kirjoituksistani? Ja mikä laki kieltää kirjoittamasta yleisellä tasolla keskustelupalstoilla sairaanhoitajaa? Myöskään vittuilu keskustelupalstoilla ei ole virkamiesoikeudellisesti moitittava teko. Jälleen pakko todeta, että jumalauta ihmiset ovt tyhmiä. Nyt rannalle. Psyk.sh.

Tulipa kiire lähtö.

Vierailija
13718/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo hoitsut aina kusevat pesänsä? Petoksia ja kieroiluja ja kaikkea.

Kai sinulla on evidenssiä näyttää toteen mahdolliset petokset? Psyk.sh.

Vierailija
13719/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että murhalla on tällä hetkellä raikkaampi meininki kuin täällä. 

Ketjun aiheesta olen oppinut viimeisen vuorokauden aikana kaksi taikka kolme uutta asiaa: ruotsinkielinen rauhansanalaisuus suosii lasten fyysistä kurittamista, ja Tommy Karfin nenä näyttää ruttaantuneen melko nuorella iällä (kuvakaappaus kristillisestä julkaisusta jossain kohden murhan ketjua).

Kolmas on oikeastaan spekua ja sekin minfosta: mahtavan HSLDA:n Boden on hiljentynyt kokonaan juhannuksen jälkeen, kun hän joutui hieman tarkentamaan lausuntoaan huomattuaan, että perheen tilanne on ollut rajunpuoleinen kiireellisen sijoituksen ja kotietsinnän aikoihin tammikuussa 2024. Olisiko niin, että jopa kansainvälinen järjestö huomasi, että tämän tapauksen kohdalla on mahdollisuus haukata kunnolla paskaa -kenties jopa ämpäristä? :D

Vierailija
13720/20696 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten pääteltiin jo aikoja tämä ON Ulvila 2.0 toisinto. Nämä Sh: t vahvistivat asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi