Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20696)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo hoitsut aina kusevat pesänsä? Petoksia ja kieroiluja ja kaikkea.
Kai sinulla on evidenssiä näyttää toteen mahdolliset petokset? Psyk.sh.
Se on helppoa, puhelu vain. Jos suollat täällä tuollaista paskaa perheestä se riittää jo sinällään ja lisääkin löytyy.
Tuo trolli sh elää teidän ruokkimisellanne. Älä kommentoi häntä mitenkään. Hän on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan postia molempiin sairaaloihin. Miksi se minua haittaisi? Luuletko ettei kukaan työkaverini tiedä kirjoituksistani? Ja mikä laki kieltää kirjoittamasta yleisellä tasolla keskustelupalstoilla sairaanhoitajaa? Myöskään vittuilu keskustelupalstoilla ei ole virkamiesoikeudellisesti moitittava teko. Jälleen pakko todeta, että jumalauta ihmiset ovt tyhmiä. Nyt rannalle. Psyk.sh.
Tulipa kiire lähtö.
En jaksakaan lähteä. Kiitos kun sait ylipuhuttua pysymään ketjussa. Psyk.sh.
Oho, Vanhan Vaasan ja Niuvan nimissä esiintymisiä, näyttää jännältä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan postia molempiin sairaaloihin. Miksi se minua haittaisi? Luuletko ettei kukaan työkaverini tiedä kirjoituksistani? Ja mikä laki kieltää kirjoittamasta yleisellä tasolla keskustelupalstoilla sairaanhoitajaa? Myöskään vittuilu keskustelupalstoilla ei ole virkamiesoikeudellisesti moitittava teko. Jälleen pakko todeta, että jumalauta ihmiset ovt tyhmiä. Nyt rannalle. Psyk.sh.
Tulipa kiire lähtö.
Sinähän olet täällä 7-23 eikun varmaankin "ihan sattumalta" AINA, kun minä käyn täällä.
Vierailija kirjoitti:
Se riittää, kun noiden laistosten nimissä esiintyy viranomaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo hoitsut aina kusevat pesänsä? Petoksia ja kieroiluja ja kaikkea.
Kai sinulla on evidenssiä näyttää toteen mahdolliset petokset? Psyk.sh.
Se on helppoa, puhelu vain. Jos suollat täällä tuollaista paskaa perheestä se riittää jo sinällään ja lisääkin löytyy.
Enhän minä tiedä mitään kyseisestä perheestä. Jos tietäisin, olisin vaitiolovelvollinen ja kusessa mikäli rikkoisin vaitiolovelvollisuuteni. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Jännältä? Sama kuin kertoisi olevansa vanhainkodissa töissä. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riittää, kun noiden laistosten nimissä esiintyy viranomaisena.
Ei riitä, valitan. Psyk.sh.
Täytyy muistaa että viranomaisilla on vaitiolovelvollisuus. Eivät he voi totuuksia kertoa asiakkaistaan.
Minun kyllä käy sääliksi noita lapsia- ei normaalia elämää kaveruussuhteineen. Vaikea sopeutua yhteiskuntaan tuon
piilottelun jälkeen. Ei taida vanhemmat lasten parasta ajatella oman ideologiansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se seli. Noihin tuodaan lapsia- nuoriakin. Niin onhan se hiukan jännää ottaen huomioon mitä jo tiedämme taustoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliiiipa hiiiljaistaaah
Psyk.sh. alias sh. pääsi länkytyksellään tavoitteeseensa eli paskoi keskustelun. Onneksi olkoon.
Sehän jo keuli sanomalla että poliisi tuntee sen. Eli vaikuttaa kartellilta ihan ja selittääkin kuviota kummasti.
Medellinin, Calin vaiko Sinaloan kartellilta? Psyk.sh.
No ihan varmasti on kusessa jos kertoo olevansa noissa laitoksissa töissä tällaisessa asiassa. Poliisia kiinnostaa kovastikin mikä on motiivi?
Vierailija kirjoitti:
Joko nyt tajusit että tiedämme kuka olet? E on koodisana.
Yksittäinen kirjain ei ole sana. Psyk.sh.
Joku yrittää ohjailla keskustelua syyttäen Karfeja se on se motiivi. Wow. Ihan kuin Auerinkin tapauksessa.
Ja molempiin liittyy samat kaupungit: Turku ja Kuopio....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se seli. Noihin tuodaan lapsia- nuoriakin. Niin onhan se hiukan jännää ottaen huomioon mitä jo tiedämme taustoista.
Monestako potilaasta olen puhunut nimellä, tai niin että ovat tunnistettavissa? Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa kiire lähtö.
Sinähän olet täällä 7-23 eikun varmaankin "ihan sattumalta" AINA, kun minä käyn täällä.
Sillä on tehtävänä se. Haisee sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako potilaasta olen puhunut nimellä, tai niin että ovat tunnistettavissa? Psyk.sh.
NYT sinulla lipsahti nykyisin ei puhuta potilaista vaan asiakkaista.
Hyvä. Pisteet sinne. Psyk.sh.