Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20736)

Vierailija
12881/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karfit halusivat pitää perheen yhdessä, edes sisarukset samassa sijaishuoltopaikassa. Lastensuojelulle ja palstamammoille tämä ei käy.

Minun mielestäni perheeseen sijoitus olisi parempi ainakin pienimmille.

Arvaan, että sijoitus sukulaiselle ei kelpaa sinulle.

Olen eri, ja ei todellakaan pitäisi kelvata viranomaisillekaan, jos käy ilmi, että suku on osallinen perheen piilottelussa ja lasten koulutuksen puutteen salaamisessa. 

Minkä tyyppistä tyydytystä sadismi antaa sulle?

Sinulla meni lainaus vähän pieleen, otaksun? Se on vaikeaa tällä palstalla :)

Minusta on sadismia pitää lapsia vasten tahtoaan likaisina, kylmässä, huonolla ravinnolla, ilman pääsyä lääkäriin tai kunnolliseen vessaan. En tiedä, ovatko kadonneen perheen vanhemmat saaneet tyydytystä tuosta toiminnastaan. Toivon, että he päätyvät tuomiolle ja heidän lapsensa turvallisiin kasvuolosuhteisiin. 

Bdsm-tyyppistä, suostumuksellista sadismia vastaan minulla ei ole mitään, filosofisella tasolla. Mutta se ei liity ketjun aiheeseen, joka on Tommy ja Karoliina Karfin lapsiinsa kohdistama kaltoinkohtelu. 

Se, jota lainasit

Vierailija
12882/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kaltoinkohdeltua lasta ei juokse kaltoinkohtelijoidensa pakoautoon. Jokaisella heistä oli mahdollisuus jäädä sisävessan sisältävään laitokseen ja he pakenivat silti. Äly hoi, älä jätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12883/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karfit halusivat pitää perheen yhdessä, edes sisarukset samassa sijaishuoltopaikassa. Lastensuojelulle ja palstamammoille tämä ei käy.

Minun mielestäni perheeseen sijoitus olisi parempi ainakin pienimmille.

Arvaan, että sijoitus sukulaiselle ei kelpaa sinulle.

Olen eri, ja ei todellakaan pitäisi kelvata viranomaisillekaan, jos käy ilmi, että suku on osallinen perheen piilottelussa ja lasten koulutuksen puutteen salaamisessa. 

Minkä tyyppistä tyydytystä sadismi antaa sulle?

Sinulla meni lainaus vähän pieleen, otaksun? Se on vaikeaa tällä palstalla :)

Minusta on sadismia pit

🤮

Vierailija
12884/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan viranomaisille tulossa linnaa?

Saavat toivottavasti kutsun linnan juhliin ja kunniamerkin.

Vierailija
12885/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan takaisin sen Suomen, jossa ei opeteta lapsia tunkemaan porkkanoita perseeseen.

Vierailija
12886/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kaltoinkohdeltua lasta ei juokse kaltoinkohtelijoidensa pakoautoon. Jokaisella heistä oli mahdollisuus jäädä sisävessan sisältävään laitokseen ja he pakenivat silti. Äly hoi, älä jätä!

Tommy Karfilla tiedetään olleen ase. Mistä tiedät, miten vapaaehtoisesti lapset lähtivät? Kertomuksen mukaan isommat joka tapauksessa kantoivat pienempiä, joko auttaakseen tai pakottaakseen. 

Vierailija
12887/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan takaisin sen Suomen, jossa ei opeteta lapsia tunkemaan porkkanoita perseeseen.

Nyt menee jo panetteluksi. Missään ei sanota, että kadonnut perhe olisi opettanut tuollaista lapsilleen. 

Vierailija
12888/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja taas alkaa sama jankutus.

Vierailija
12889/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Karfilla tiedetään olleen ase. Mistä tiedät, miten vapaaehtoisesti lapset lähtivät? Kertomuksen mukaan isommat joka tapauksessa kantoivat pienempiä, joko auttaakseen tai pakottaakseen. 

Tuota.. oletkohan ihan terve?

Vierailija
12890/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa papan käsky on laki tai paon järjestänyt setä on heitä huijannut.  Voi olla, että ovat pelänneet seurauksia, jos eivät pakene.

Vierailija
12891/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee jo panetteluksi. Missään ei sanota, että kadonnut perhe olisi opettanut tuollaista lapsilleen. 

Luin lehdestä, että Suomen kouluissa opetetaan. Siihen on kirja olemassa.

Vierailija
12892/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. oletkohan ihan terve?

Mitä ajatuksia herättää tapauksen syyttäjien valinta? Toisella kokemusta laajasta pedofiliatapauksesta, toisella kansainvälisestä ihmiskauppatapauksesta Svenskfinland-Thaimaa-akselilla. Jos näin saataisiin palattua ketjun aiheeseen :)

Vierailija
12893/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html

Vierailija
12894/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙈 

Vierailija
12895/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yläkouluikäisille nuorille suunnattu seksiopas neuvoo harjoittelemaan anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla."

Vierailija
12896/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa papan käsky on laki tai paon järjestänyt setä on heitä huijannut.  Voi olla, että ovat pelänneet seurauksia, jos eivät pakene.

Heitä on voitu pelotella esimerkiksi vankilalla.

Vierailija
12897/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään opettaneet vaan päin vastoin halusivat pitää lapset erossa Suomen koululaitoksesta, jossa tuollaista opetetaan.

Vierailija
12898/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatko hahmottaa miksi osa ei halua lapsiaan tavalliseen kouluun?

Vierailija
12899/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä on voitu pelotella esimerkiksi vankilalla.

Tulimerellä.

Vierailija
12900/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta ketään millaisen Suomen sinä haluaisit. Eikä kuulu ketjun aiheeseen mitenkään. Toki, yrität vain säälittävästi sumentaa keskustelua.