Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin rokotevastainen ja se on täysin laillista Suomessa. Uskovainen en ole, mutta uskovaisuuskin on laillista Suomessa.
Kotikoulukin on laillista Suomessa
8 lastakin on laillista Suomessa
Katoaminenkin on laillista Suomessa
Muuttaminen ulkomaille on laillista Suomessa.
Omien lasten kasvattaminen kotona on laillista Suomessa.
Katoaminen viranomaisilta ei ole laillista eikä varsinkaan lasten piilottaminen.
Juuripa näin. Ja erityisesti lasten kaappaaminen viranomaisten huostasta. Ilman holhousoikeutta. Se raskas rikos. Asiaa voisi verrata siihen että avustat
putkaan tällätyn kaverisi ulos sellistä keskellä yötä käyttämällä tilaisuutta hyväksi jolloin vahtimestari poliisi lähti pas kalle ja jätti sellin avaimet pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mahtavat piileksiä tällaisella helteellä? Pääsevätkö lapset edes ulos, uimaan, leikkimään...?
Ei lapset sellaista tarvitse vaan ÄIDIN ja ISÄN. Saavat olla perheen kanssa.
Luetko koskaan lehtiä, joissa kerrotaan lapsista, jotka ovat olleet äidin ja isän kanssa ja joille on kotona käynyt todella huonosti?
Moni lapsi on myös tappanut vanhempansa.
Vierailija kirjoitti:
"Meille toitotetaan demokratiaa niin paljon, että unohdin, että elämme diktatuurissa. Demokratia kun sallii erilaiset mielipiteet ja erilaiset tavat elää."
Tätähän Karfin vanhemmat juuri eivät lapsilleen salli vaan itse diktaattoreina päättävät jo lapsen syntymässä, että lapsi pakotetaan ja muokataan vanhempien ennalta määräämään muottiin ja ideologiaan.
Ilman oikeutta saada ulkopuolisia vaikutteita ja itse päättää elämänsä suunnasta.
Niin kovasti vanhemmat pelkäävät lasten saavan "vääränlaista tietoa" ja kuulevan "vääränlaisia mielipiteitä", että eristävät lapset totaalisesti muista, erilaisia näkemyksiä edustavista ihmisistä ja moniarvoisesta yhteiskunnasta. Omaan ideologiseen vankilaansa, ilman tulevaisuudennäkymiä. Pakenevat ja piilottelevat aina, kun heidän lasten edun vastainen toimintansa paljastuu.
Vapaudenriistoa on tuollainen törkeä lasten eristäminen ja pitäminen vanhempien rajattoman määräysvallan alla. Samoin tietysti lasten tulevaisuuden kannalta tarpeellisen kouluttautumisen estäminen.
Vanhempien mielestä ilmeisesti hirveän vaarallita, jos lapset pääsisi kouluun ja tapaisi monenlaisia ilmisiä. Saisivat peruskoulun päättötodistuksen, valkolakin, ammatin. Eikä tarvitsisi kyhjöttää isän ja äidin mielivallan alla tunnista, päivästä ja vuodesta toiseen.
Sairasta kontrollinalua vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
"Meille toitotetaan demokratiaa niin paljon, että unohdin, että elämme diktatuurissa. Demokratia kun sallii erilaiset mielipiteet ja erilaiset tavat elää."
Tätähän Karfin vanhemmat juuri eivät lapsilleen salli vaan itse diktaattoreina päättävät jo lapsen syntymässä, että lapsi pakotetaan ja muokataan vanhempien ennalta määräämään muottiin ja ideologiaan.
Ilman oikeutta saada ulkopuolisia vaikutteita ja itse päättää elämänsä suunnasta.
Niin kovasti vanhemmat pelkäävät lasten saavan "vääränlaista tietoa" ja kuulevan "vääränlaisia mielipiteitä", että eristävät lapset totaalisesti muista, erilaisia näkemyksiä edustavista ihmisistä ja moniarvoisesta yhteiskunnasta. Omaan ideologiseen vankilaansa, ilman tulevaisuudennäkymiä. Pakenevat ja piilottelevat aina, kun heidän lasten edun vastainen toimintansa paljastuu.
En minä ainakaan jatkanut aikuisena samassa ideologiassa kuin mihin omat vanhempani minut kasvatti. Aikuinen saa valita itse.
Karfit halusivat pitää perheen yhdessä, edes sisarukset samassa sijaishuoltopaikassa. Lastensuojelulle ja palstamammoille tämä ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Karfien pitäisi kuunnella tarkkaan ja sisäistää laulun Lainaa vain sanat:
Sä maailmaani katsot kummallista niin, ihmeitäsi etsien sä törmäät valheisiin.
Ja kaikki nuo valheet on juoni aikuisten.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.
Harhaan sua mä ohjaan, teet itse valinnan,en tahdo tietäs kaventaa, kun nään sun kasvavan.
Sulta opin paljon, ja riittää kun muistan sen.
Oi pienokainen oot lainaa mulle hetkisen.
Toiveesi kannat maailmaan, ne murtuu kun törmäät ihmisiin.
Nuo muistoissaan kulkee, ja tekee ahtaaksi maan.
Ei lapsuuttaan voi elää uudestaan.
Eikö olekin mielenkiintoista, että sossu joka alunperin lähti tutkimaan perheen kotioloja, on pitkäaikainen SDP:n kuntapoliitikko.
Löysikö hän sieltä mielestään väärän ideologian, ja siksi oli pakko ryhtyä toimiin? Kuka se tässä onkin, joka ei siedä muita ideologioita kuin se oma ainoa oikea?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin mielenkiintoista, että sossu joka alunperin lähti tutkimaan perheen kotioloja, on pitkäaikainen SDP:n kuntapoliitikko.
Löysikö hän sieltä mielestään väärän ideologian, ja siksi oli pakko ryhtyä toimiin? Kuka se tässä onkin, joka ei siedä muita ideologioita kuin se oma ainoa oikea?
Se ainakin on mielenkiintoista, mitä nimimerkki Ulrica minfolla kertoo löytäneensä Suomen Kuuheloimmat Kotiopettajat ry:n kysymus&vastaus -sivuilta. Lainaan:
Jatkokysymys: Pitääkö kunnan koulun itse tehdä edistymisen tutkiminen?
Vastaus: Ei tarvitse. Kunta voi sopia, että tutkimisen suorittaa muu taho. Esimerkiksi Pedersöressä kunta on sopinut, että perheen oppivelvollisten lasten edistymisen tutkimisen suorittaa yksityinen Vaasan kristillinen koulu. Kunta voi jopa sopia, että lapsen omat kotiopettajat suorittavat edistymisen tutkimisen.
Ilmeisesti tuon kristillisen koulun kanssa on venkoiltu jotakin, kun seuraavaksi nasahti tutkintapyyntö petoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ainakin on mielenkiintoista, mitä nimimerkki Ulrica minfolla kertoo löytäneensä Suomen Kuuheloimmat Kotiopettajat ry:n kysymus&vastaus -sivuilta. Lainaan:
Vastaus: Ei tarvitse. Kunta voi sopia, että tutkimisen suorittaa muu taho. Esimerkiksi Pedersöressä kunta on sopinut, että perheen oppivelvollisten lasten edistymisen tutkimisen suorittaa yksityinen Vaasan kristillinen koulu. Kunta voi jopa sopia, että lapsen omat kotiopettajat suorittavat edistymisen tutkimisen.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vaasan_kristillinen_koulu
Vaasan kristilinen koulu on Vaasankeskustassa Sepänkyläntiellä toimiva kristillinen peruskoulu. Vaasan kristillisessä koulussa toimivat peruskoulun luokat 19. Koulu tarjoaa yhteinäisen oppimispolun esiopetuksesta yhdeksännelle vuosluokalle. Koulun yhteydessä toimii Vaasan kaupungin hyväksymä palvelusetelipäiväkoti Lyhty. Koulun rehtorina toimii Henrik Vähäkangas. Koulun taustalla toimii Confido Pohjanmaan kristillinen kasvatus-yhdistys, joka on yhteiskristillinen vuonna 2002 perustettu yhdistys.[1] Vaasan kristillinen koulu on toimintu Sepänkyläntiellä vuodesta 2016 lähtien.[2]
Vierailija kirjoitti:
Karfit halusivat pitää perheen yhdessä, edes sisarukset samassa sijaishuoltopaikassa. Lastensuojelulle ja palstamammoille tämä ei käy.
Normielämässä eri-ikäiset sisarukset löytävät omat kaverinsa, harrastuksensa ym. Karfit haluavat liimata lapsilaumansa yhteen, ehkä siksi, että silloin sitä on helppo kontrolloida ja ulkopuolisten ihmisten osuus jää minimiin.
Ehkä haluttiin myös varmistaa, että isommat lapset vahtivat etteivät pikkulapset puhu ohi suunsa vanhempiaan vastaan!!
Tulee mieleen Taina Licciardo ja klaaninsa, missä kaikilla valkoinen paita ja farkut, vuodesta toiseen samat rytkyt. Klaaniunivormu. Ja lapset ovat Tainan "mini-me", mini-Taina. Puolet noista lapsista on jo ikuisia mutta Taina identifioi itsensä "mom of ten". Koulut käymättä heilläkin ja muka kotikouluttaa. Lopulta Taina lähti miehensä kaverin matkaan kun kaverilla oli hieno Mustang.
Vierailija kirjoitti:
olipa fiksu sossu. Taidankin äänestää heitä.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on ollut yli vuosi aikaa muuttaa maasta, saada lapsi(a) ja hakea asuinmaaseudun kansalaisuutta. Kotikouluyhdistys on kansainvälisenä liikkeenä heitä auttanut ja auttaa.
Arvelet, että vieraan maan kansalaisuuden hakeminen ei jättäisi jälkiä poliisien rekistereihin?
Alkaisi käydä ihan viihteestä, ellei lasten vuoksi olisi niin surullinen juttu. Opin uuden sanankin: kuuheloimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on ollut yli vuosi aikaa muuttaa maasta, saada lapsi(a) ja hakea asuinmaaseudun kansalaisuutta. Kotikouluyhdistys on kansainvälisenä liikkeenä heitä auttanut ja auttaa.
Tätähän juuri olen tarkoittanut, kun olen näistä kotikouluyhdistyksistä täällä kirjoittanut. Asettuvat näköjään laillisen suomalaisen yhteiskunnan ulkopuolelle. Auttavat pakoon vangitsemismääräyksen saaneita ihmisiä. Kotikoulu pitäisi kieltää rikoksena lapsuutta vastaan.
Turha täällä on kaikkien kotikoululaisten kimppuun käydä sen takia, että yksi perhe paskoo (ja tässä ihan kirjaimellisesti) lastensa olot.
Joka tapauksessa tämänhetkisessä muodossaan kotikoulujärjestelmä mahdollistaa törkeät väärinkäytökset.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni perheeseen sijoitus olisi parempi ainakin pienimmille.
Tämäpä mielenkiintoista, että juuri Karfien (erään) kotipaikan opetusviranomaiset ovat sallineet Karfien lasten kotikoulun valvonnan Vaasan kristilliselle koululle. Jonka rehtori on sukunimestä päätellen Karoliinan sukulainen.
Ja joka tässä amerikkalaisessa hihhulikristillisessä julkaisussa päivittelee Suomen koulujen etääntymisestä elävästä kristillisyydestä jne.
https://cne.news/article/4276-christian-school-on-a-tightrope-on-coast-…
Silmukka Karfien ympärillä kiristyy. Ja heitä piilottelevien ja ruokkivien rikokseen avunantoon syyllistyvien myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni perheeseen sijoitus olisi parempi ainakin pienimmille.
Arvaan, että sijoitus sukulaiselle ei kelpaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: Ei tarvitse. Kunta voi sopia, että tutkimisen suorittaa muu taho. Esimerkiksi Pedersöressä kunta on sopinut, että perheen oppivelvollisten lasten edistymisen tutkimisen suorittaa yksityinen Vaasan kristillinen koulu. Kunta voi jopa sopia, että lapsen omat
No tässäpä vasta jackpot!
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä mielenkiintoista, että juuri Karfien (erään) kotipaikan opetusviranomaiset ovat sallineet Karfien lasten kotikoulun valvonnan Vaasan kristilliselle koululle. Jonka rehtori on sukunimestä päätellen Karoliinan sukulainen.
Ja joka tässä amerikkalaisessa hihhulikristillisessä julkaisussa päivittelee Suomen koulujen etääntymisestä elävästä kristillisyydestä jne.
https://cne.news/article/4276-christian-school-on-a-tightrope-on-coast-…
Silmukka Karfien ympärillä kiristyy. Ja heitä piilottelevien ja ruokkivien rikokseen avunantoon syyllistyvien myös.
Mitä pahaa tuossa on?
"I'm 40. In my time, public schools were mostly Christian. We prayed before meals. And every week, a pastor from the Lutheran Church came for an assembly. School values were largely Christian. In that situation, nobody needed separate Christian schools."
Ymmärrän hyvin miksi kristityt eivät viihdy Suomen nykyisen valtauskonnon kouluissa.