Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20756)

Vierailija
12021/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes kotosuomalaisia liivijengiläisiä koskaan etsintäkuulutettu kansainvälisesti?

Se kertoo karua kieltä siitä, että todella syvillä vesillä liikutaan!  Hyi *elvetti mitkä vanhemmat!

Kai ymmärrät että syy tähän etsintäkuulutukseen on se että viranomaiset loukkaantuivat kun lasten ukki arvosteli heidän toimintaansa. Piti sitten iskeä kovilla takaisin. Ennen ukin arvostelua eivät nähneet kokonaiseen vuoteen tarvetta millekään etsintäkuulutukselle. 

Vierailija
12022/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että tuo vanhin tytär ottaisi jalat alleen ja lähtisi omille teilleen. Sossu hommais oman asunnon sisävessalla ja lämpöisellä vedellä. Saisi jonkilaista työttömyystukea tai opintotukea.

Oletko kuullut Tukholma-syndroomasta? Nämä lapset saattavat olla täysin aivopestyjä.

Lapset ovat olleet syntymästään saakka vanhemmillaan, joten tunneside vanhempiin ei todellakaan kerro mistään Tukholma-syndroomasta. Mistä näin läpeensä aivottomia ajatuksia kumpuaa? Psyk.sh.

Ai että syntymästä asti ei voi traumatisoida ja luoda kokemusta siitä, että sama käsi ruokkii ja kiduttaa ja olet täysin riippuvainen ihmisestä, jonka sairaus sinun on hyväksyttävä.

t. Psykopaatin lapsi

No sinä puhut traumataustastasi etkä ymmärrä ettei kaikilla ole sellaista. Sorit siitä että sulla oli, mutta erota nyt tapaukset toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12023/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisvanhempi ei ole virka. Minä joudun hieman värittämään tekstejäni, koska olen virassa.  Minä myöskin myönnän provoiluni. Tarkoitus on herättää keskustelua yleisellä tasolla. En minäkään aina provoile ja kaikki mitä totean, perustuu lainsäädäntöön etc. Myönnän olevani besserwisser ja varmasti ärsyttävä, mikäli et tunne minua. Hämmästyisit jos tutustuisit minuun tosielämässä. Psyk.sh.

Vierailija
12024/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi- sovietissa (yhä) on sama kuin Sovietissa oli että ensin keksitään rikos ja sitten puoskaroidaan syyllinen muottiin sopivaksi. 

Vierailija
12025/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijaisvanhempi ei ole virka. Minä joudun hieman värittämään tekstejäni, koska olen virassa.  Minä myöskin myönnän provoiluni. Tarkoitus on herättää keskustelua yleisellä tasolla. En minäkään aina provoile ja kaikki mitä totean, perustuu lainsäädäntöön etc. Myönnän olevani besserwisser ja varmasti ärsyttävä, mikäli et tunne minua. Hämmästyisit jos tutustuisit minuun tosielämässä. Psyk.sh.

Tuskinpa noilla spekseillä kukaan haluaa enää tutustuakaan sinuun kun leikittelet oikeilla nimillään olevilla perheillä pelejäsi. Luonnehäiriöinenhän sinä olet. Se on ainoa selvä asia tässä. 

Vierailija
12026/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin Suomessa toimitaan jos yhtään kritisoi viranomaisia alkaa kiusanteko sosiaalitoimistolla ja myös Sos. ministeriössa on pahoja oman edun tavoittelijoita, nyt yksi siirtyy poriin. He haluaa kaikenlaiset tuet valtiolle kuten tuon perheen lapsilisät lastenkotia varten.. Bisnes mielessä, 7 tuet ja lastenkoti bisnes pikku kunnassa. Jos lapsi olisi yksi ei heitä kiinnosta koska bisnes. Sossut saavat palkkaa kiusanteosta muille, muut työt jääkin tekemättä. Esim. Muut vanhemmat heitteillä lapsineen ja kukaan ei puutu. Myös moni vanhus heitteillä. Koska keskittyy muihin, ei jää aikaa niille jotka tarvitsee. Suomessa on nykyisin rikos olla uskontoon kuuluva tai myös työtön. Mitä enemmän lapsia sen enemmän kunta ja lastenkoti tekee rahaa niiden avulla. Jos on 1 lapsi ei heitä kiinnosta tiedän tapauksia. 

Vierailija
12027/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhemmilleen, mutta heillä on myös oma yksilöllisyytensä ja oikeutensa, jota nyt Karf-vanhemmat ovat törkeästi rikkoneet.

Sinähän sen tiedät. Olet kyylännyt heidän puuhiaan jossain pusikossa?

Aivan turha länkyttää jonninjoutavia.Esitetyt syytteet ovat jopa niin vankalla pohjalla, että niiden perusteella on kyetty antamaan vangitsemismääräys poissaolevana.  Ja sitä ei päätetä heppoisin perustein!

Vituttaako?

Eihän mitään syytettä edes ole vielä olemassa. Mikset seuraa mitä asiasta uutisoidaan?

- - 

Ei hyvälle näytä KArfien kohdalla:

>>Kansainvälisesti etsintäkuulut

Hyi että kunhan ne alkavat ronkkia noitakin lapsia taas ja ties ketkä sedät siellä peililasien takana huh.

Vierailija
12028/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karfien "leijonaemon" isä on siis joku suurvelho tässä lahkossa, ja tästä mainitseminen tuntuu osuvan hermoon, kun spämmäys lähtee heti käsistä lapsiin rikoksensa kohdistavien puolustajien toimesta. 

https://vintti.yle.fi/yle.fi/blogit.yleradio1.yle.fi/markkuheikkinen/on…

"Pietarsaaressa, ruotsinkielisessä Rauhan Sana lestadiolaisseurakunnassa lestadiolaisjohtajan ympärille kasvoi omanlaisensa sisäpiiri, joka salli saarnaajan käyttää 1970-80-luvuilla jatkuvasti seksuaalisesti hyväkseen 11 lapsenlastaan, jotka kaikki olivat poikia. Näyttää siltä, että tässä hengellisessä yhteisössä lasten vanhemmat suojelivat mieluummin uskonnollista johtajaansa, isäänsä kuin omia lapsiaan."

" Skutnäsin ruotsinkielisen Rauhan Sana -lestadiolaisseurakunnan nykyinen hallituksen puheenjohtaja Jan-Eerik Sundqvist ei pidä insestistä kiinni jäänyttä saarnaajaa suojelleiden aikuisten erottamista tarpeellisena seurakunnassaan."

Vierailija
12029/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Karfit en toisi lapsia Suomeen koska heidän alapäänsäkin syynättäisiin ihan varmasti. Puistattavaa toimintaa. 

Vierailija
12030/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väitti ettei noilla olisi rahaa?

Vierailija
12031/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltzaria taas ei aiottu edes ottaa kiinni hahaha

Vierailija
12032/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perhe suututtanut esim. Valituksilla jonkun ministerin? Siltä kuulostaa. Itse sain myös karsean ajojahdin ja vihat päälleni yhden poliitikon sukulaiselta, joka vielä haukkuu, kun tein valituksia sossuista. He jättää oikeat työt tekemättä ja keskittyy tuollaiseen. Etsivät vikoja ihmisistä ja hommaavat työt omille sukulaisilleen. Silloin myös etsii vikaa, vaikka ei olisi vikaa muissa. Tähän on tultu ettei saa sanoa mitään Suomessa. Aivan kuin Neuvostoliitto, korruptio kukoistaa. 

Vierailija
12033/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin Suomessa toimitaan jos yhtään kritisoi viranomaisia alkaa kiusanteko sosiaalitoimistolla ja myös Sos. ministeriössa on pahoja oman edun tavoittelijoita, nyt yksi siirtyy poriin. He haluaa kaikenlaiset tuet valtiolle kuten tuon perheen lapsilisät lastenkotia varten.. Bisnes mielessä, 7 tuet ja lastenkoti bisnes pikku kunnassa. Jos lapsi olisi yksi ei heitä kiinnosta koska bisnes. Sossut saavat palkkaa kiusanteosta muille, muut työt jääkin tekemättä. Esim. Muut vanhemmat heitteillä lapsineen ja kukaan ei puutu. Myös moni vanhus heitteillä. Koska keskittyy muihin, ei jää aikaa niille jotka tarvitsee. Suomessa on nykyisin rikos olla uskontoon kuuluva tai myös työtön. Mitä enemmän lapsia sen enemmän kunta ja lastenkoti tekee rahaa niiden avulla. Jos on 1 lapsi ei heitä kiinnosta tiedän tapauksia. 

Toinen firma, mikä myös painaa ja toimii kuin DDR:n Stasi on Kela. Painajaismaista omista virheistään suuttuvat ja ahdistavat eivätkä korjaa virheitä ennen kuin ylempi virantoimija velvoittaa. Kävin sen helvetin pari vuotta ja parikymmentä vuotta sitten. Paikalliset lääkärit ja muut viranomaiset tiesivät saman. Hirveätä on langeta sellaisen viranomaisen armoille. Todellakin Joki-Erkkilä tässä tuli mullekin mieleen.

Vierailija
12034/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä oikeudella lehti julkaissut noita tietoja perheestä? Poliiisiko taas vuotanut? Missä on se lasten etu media?,Puuttuu vaan että Joku Sanna Ukkola vielä viimeistelee lasten tuomiot.

Vierailija
12035/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jo tiedetä ketkä hoitelivat Lahden hengiltä ja Puputinkin. Annelin kanssa ei kuitenkaan onnistunut koska oli lujaa tekoa henkisesti. Eiköhän tähänkin perheeseen ujutella taas jokin peiteseppo jonka jälkeen on lasten takapuolet valmiina Joki-Erkkilän valojen alle.

Vierailija
12036/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa noilla spekseillä kukaan haluaa enää tutustuakaan sinuun kun leikittelet oikeilla nimillään olevilla perheillä pelejäsi. Luonnehäiriöinenhän sinä olet. Se on ainoa selvä asia tässä. 

Pelaan millä perheillä? Niin ja mitä pelejä? Olen ainoastaan oikaissut virheellisiä käsityksiä mitä täällä on esiintynyt yleisellä tasolla. Esim. oikeusistuimessa minut katsottaisiin asiantuntijaksi näissä asioissa. Olen kertonut kuinka nämä prosessit etenevät jne. Minähän en voi tietää detaljeja tästä keissistä ja jos tietäisin, en voisi puhua mitään. Tämä on kyllä noussut kartalle isosti. On ehkä hyvä, että näistä keskustellaan. Tästä kyseenomaisesta keissistä en tiedä muuta kuin lehdistä lukemani. Psyk.sh.

Vierailija
12037/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jotain lasta tai useampaa ahdistellut joku työntekijä ja siksi yritetään naamioida syy vanhempiin. Se on itse joka sanoo toista. Kyllikki Saari koki varmaa juuri sen saman. Nämä lapset varmaan suututtivat todella jonkun.

Vierailija
12038/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä poliisinpurijapojalla saattaa olla paha kehitysviivästymä ja on haluttu tutkia hänet. Teinipoika normaalisti harvemmin puree. Nyrkkejä voi käyttää mutta hampaita ei niinkään. Hampaiden käyttö aseena kuuluu jonnekin taaperovaiheeseen jos on kuuluakseen. Kun on lisäksi elänyt eristyksissä, on vähän kuin susien kasvattama eikä ole oppinut muuta kuin ne primitiiviset vaistot. 

Mietin sitäkin että kun vanhemmat ovat aika hinteliä tai ainakin isä, mistä sillä pojalla on ollut niin paljon voimaa että on tarvittu kaksi kovakuntoista poliisia pitelemään yhtä LASTA? Varsinkin kun ruokavalio ei varmaankaan ole ollut kovin laadukas eikä liikuntaakaan juuri ollenkaan.

Tuollaiset raivovoimat taitavat kuulua joko vakaviin mt-ongelmiin tai kehitysvammaisuuteen. 

Jos lasta on pidetty eristyksissä ja maalattu kuva ulkopuolisista vaarallisina hirviöinä, lapsi on taistellut henkensä edestä, eikä pelkästään "ottanut yhteen" poliisin kanssa. 

Vierailija
12039/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Karfit en toisi lapsia Suomeen koska heidän alapäänsäkin syynättäisiin ihan varmasti. Puistattavaa toimintaa. 

Varmaan syystäkin. Onko parempi että lapset kärsivät hiljaa esim.seksuaalisen hyväksikäytön? Tai eivät edes tajua, että heille on tehty vääryyttä? Muistapa nyt, että Karoliinan lahkossa pedofiliakin on vaiettu kun pikkupoikia käytetty hyväksi. 

Vierailija
12040/20756 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne itte karahfit tästä tilanteesta ajattelee? Kauanko he ovat ajatelleet olla piilossa? Vuosi-kaks-kymmenen vai niin kauan kunnes kuolo korjaa? Jos he nyt olisivat vaikka siellä ruotsissa, niin hakeeko he oleskelupaa vai ovatko vaan ihan paperittomina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi