Lue keskustelun säännöt.
Amanda Harkimo sanoi vetäneensä yhden viivan kokaiinia - IL: kertoi eri tarinan poliisille
11.11.2025 |
Oh hoh. Olipas yllätys tuo ettei kertonut totta!!!
Kommentit (5)
Kaikki ovat täysin yllättyneitä siitä, että narkki ei puhu totta siitä paljonko aineita menee ja miten ne on hankittu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kertoiko, oliko myös hatussaan viiva?
Pieniä käyttömääriä ja oliko tuossa nyt muuta ongelmaa kuin se että aineet ovat laittomia? Varsinkin tuo kannabis ei edes kuuluisi huumeiden sekaan. Kokaiinia käytetään helsingissä jo enemmän kuin amfetamiinia. Ihan vinkkinä poliiseille varakkailta liikemiehiltä voi löytyä enemmän kuin yksi viiva. Käytön yleisyyteen nähden kokaiinin käyttäjiä jää vähän kiinni.
Haastehakemuksesta selvisi, että Harkimon veressä todettiin todettiin 0.013 mg/l kokaiinia. Harkimolla oli ollut tapahtuma-aikaan hallussaan myös marihuanaa.
Harkimo sanoi Ilta-Sanomille ottaneensa yhden viivan kokaiinia.
Olin käynyt Helsingissä ja juhlimassa. Kokeilin silloin yhden viivan kokaiinia. Aamulla mulla oli hirveä olo koko tapahtumasta ja halusin kotiin, lähdin ajamaan, hän sanoi.
Poliisin esitutkinta paljastaa kuitenkin toisenlaisen tarinan Harkimon illanvietosta. Asiasta kertoo Iltalehti.
Lehden mukaan Harkimo kertoi heinäkuussa poliisikuulusteluissa, että hänen käyttämänsä kokaiinin määrän olikin isompi.
Illalla olin käyttänyt kokaiinia ja alkoholia. 34 vetoa kokaiinia ja no en osaa arvioida, mutta aika monta drinkkiä, Harkimo kertoi Iltalehden mukaan.
Poliisi oli kysynyt myös huumeiden alkuperästä, mutta Harkimo epäröi vastatessaan.
Mä en tiedä, siellä baarissa oli joku Morris, jota en tuntenut entuudestaan ja häneltä sain sitä, Harkimo sanoi lehden mukaan.