Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20763)

Vierailija
11541/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluan korostaa sitä, että nämä pojat, jotka eivät ole vielä päässeet siitä traumaattisesta kokemuksesta yli, kokivat silloin ilmeisesti ensimmäisen kerran väkivaltaa poliisin taholta, jota he eivät koskaan aikaisemmin kokeneet."

Kyllä poliiseja saa, eikun PITÄÄ hakata ja purra. 

-palstahihhuli

Vierailija
11542/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen ketjussa ehkä toista kertaa koko sen olemassaolon aikana. En koe kommenttiani jankutuksena siksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11543/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Katson, että emme olisi tässä tilanteessa, jos huostaanottoasia olisi alun perinkin hoidettu asiallisesti."

Mikähän asiattomuus siinä on ollut? 

Kyllähän silloin oliko se nyt 2019 vai 2020 oli kiireellisen sijoituksen papereissa muotovirhe. Jos virhettä ei olisi tuolloin sattunut, lasten hätä olisi kenties selvinnyt täydessä hirveydessään jo tuolloin ja he olisivat päässeet turvaan kaltoinkohtelevilta vanhemmiltaan. :)

Eri

Vierailija
11544/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen ketjussa ehkä toista kertaa koko sen olemassaolon aikana. En koe kommenttiani jankutuksena siksikään.

Nyt kyllä valehtelin, taisin alkupuolella olla vähän aikaa mukana. Pahoittelen virhettä edellisessäkin lausumassani.

Vierailija
11545/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä valehtelin, taisin alkupuolella olla vähän aikaa mukana. Pahoittelen virhettä edellisessäkin lausumassani.

Siis edellisessä. Virheitä vain, ehkä se on tämä perjantai-ilta.

Vierailija
11546/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Katson, että emme olisi tässä tilanteessa, jos huostaanottoasia olisi alun perinkin hoidettu asiallisesti."

Mikähän asiattomuus siinä on ollut? 

Kyllähän silloin oliko se nyt 2019 vai 2020 oli kiireellisen sijoituksen papereissa muotovirhe. Jos virhettä ei olisi tuolloin sattunut, lasten hätä olisi kenties selvinnyt täydessä hirveydessään jo tuolloin ja he olisivat päässeet turvaan kaltoinkohtelevilta vanhemmiltaan. :)

Eri

Oliko tuolloin siis huostaanotettu se lapsi?

Vierailija
11547/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ilmiö. Kun keskustelussa nousee aika ajoin esiin pedarijutut, joku tulee hokemaa bäää tai  määä.

Se ei tee ihmisestä lammasta, että tuomitsee lastenhyväksikäytön. Se tekee lampaaksi, jos sulkee siltä silmänsä!

Mitä tekemistä lasten hyväksikäytöllä on tämän Karfien tapauksen kanssa? Eri keskustelu. 

Lasten hyväksikäyttö voi olla myös henkistä. Kieltää lapsilta normaalin lapsuuden, ja koko ulkomaailman, oman ideologiansa takia. Nämä lapset ovat kasvaneet eristämisen vuoksi vanhempiensa tahdon mukaisiksi. Joku voisi nimittää operaatiota aivopesuksi. Tietysti lapset puolustavat vahempiaan. Moni fyysisestikin pahoinpidelty tekee niin.

Kyllä myös ns. normaalit vanhemmat aivopesevät lapsiaan. Uskomaan, että tärkeintä tässä maailmassa on tittelit, rahat ja luonnon pilaaminen. Pitää olla kaikki viimeisen päälle materiaalisesti, mutta sisältä ovat köyhiä. Sitten pilkataan niitä, jotka kyseenalaistavat nykyisen pinnallisen elämäntyylin. Tekisi minunkin mieli joskus laittaa lapset kotikouluun, jos olisi resurssit ja aikaa siihen. 

Vierailija
11548/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö väkivalta ole paras tapa suojella lasta? Opin poliisilta.

Vierailija
11549/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoinpitelyepäily löytyy roskakorista ihmiskauppaepäilyn vierestä.

Niinkö se saarnamies teille väittää? Ei löydy, vaan molemmista on edelleen tutkinta kesken. 

Vierailija
11550/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Späm späm späm späm späm? Vastailet omiin viesteihis. Ei täältä mikää katoo vaikka spämmäät. 

Vierailija
11551/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö se saarnamies teille väittää? Ei löydy, vaan molemmista on edelleen tutkinta kesken. 

Käräjäoikeus vähän eri mieltä.

Vierailija
11552/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ilmiö. Kun keskustelussa nousee aika ajoin esiin pedarijutut, joku tulee hokemaa bäää tai  määä.

Se ei tee ihmisestä lammasta, että tuomitsee lastenhyväksikäytön. Se tekee lampaaksi, jos sulkee siltä silmänsä!

Mitä tekemistä lasten hyväksikäytöllä on tämän Karfien tapauksen kanssa? Eri keskustelu. 

Lasten hyväksikäyttö voi olla myös henkistä. Kieltää lapsilta normaalin lapsuuden, ja koko ulkomaailman, oman ideologiansa takia. Nämä lapset ovat kasvaneet eristämisen vuoksi vanhempiensa tahdon mukaisiksi. Joku voisi nimittää operaatiota aivopesuksi. Tietysti lapset puolustavat vahempiaan. Moni fyysisestikin pahoinpidelty tekee niin.

Kyllä myös ns. normaalit vanhemmat aivopesevät lapsiaan. Uskomaan, että tärkeintä tässä maailmassa on tittelit, rahat ja luonnon pilaaminen. Pitää olla kaikki viimeisen päälle materiaalisesti, mutta sisältä ovat köyhiä. Sitten pilkataan niitä, jotka kyseenalaistavat nykyisen pinnallisen elämäntyylin. Tekisi minunkin mieli joskus laittaa lapset kotikouluun, jos olisi resurssit ja aikaa siihen. 

Kaikki viimeisen päälle materiaalisesti eli pääsy pesulle, vessaan ja kotiin, jossa ihmiselle sopiva lämpötila. Todella hemmotellut pennut pääsevät ulos leikkimään, kouluun ja lääkäriin. Kyllä sellaisesta seuraa sisäinen köyhyys. /sarkasmi

Vierailija
11553/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeus ei ole kaatanut mitään epäilyjä roskikseen. 

Vierailija
11554/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiassa on toinenkin puoli ja se on Karffin vanhempien. Toivottavasti antavat julkisuuteen julkilausuman missä kertovat miten asia menikään. 

Karfin lapsista et näy välittävän lainkaan, kuten lahkolaisten tapana on. 

Vierailija
11555/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Späm späm späm späm späm? Vastailet omiin viesteihis. Ei täältä mikää katoo vaikka spämmäät. 

Vastasin koska korjasin kirjoitusvirheeni. Koita nyt vain kestää minua ja keskity asioihin.

Vierailija
11556/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeus ei ole kaatanut mitään epäilyjä roskikseen. 

Kai sä tiedät, että todisteiden fabrikointi on laitonta? Kai sä tiedät?

Vierailija
11557/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä tiedät, että jos sulla ei ole nyt näyttöä niin ainoa tapa saada sitä on fabrikoinnin kautta? Kai sä tiedät, että todisteiden fabrikointi on laitonta? Kai sä tiedät, että se voi tuoda sulle linnaa?

Vierailija
11558/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11559/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen lain.

Vierailija
11560/20763 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiassa on toinenkin puoli ja se on Karffin vanhempien. Toivottavasti antavat julkisuuteen julkilausuman missä kertovat miten asia menikään. 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011343085.html

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7ea53251-55c1-4f88-acc3-1bd5a5dd20fb

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ddad2630-bc57-46d7-84fd-0f4012a8b51e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi