HS: 76% Kokoomuksen kannattajista toivoo ketä tahansa muuta puheenjohtajaa kuin Orpoa
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011638925.html
Orpon "näytöt" ovat jääneet kovin orvoksi ja miehellä on löysän nuudelin karisma.
Kommentit (9)
Jos ei saa eläkettä yli 15000€ kuussa tai ole jonkun ökysuvun perijä, on saanut hänen ideoistaan lähinnä turpiin.
Ainoa syy miksi siinä jatkaa. On ettei kukaan muu halua koko pestiä.
Vierailija kirjoitti:
entä ei-kokoomuslaisista? olisiko 98-99%?
Luulen että vähemmän.Jos Orpo jatkaa,Kokoomuksen suosio laskee.Häkkänen,Valtonen tms. nostaa sen pilviin.
Orpo taitaa olla vain häkkäsleirin ja valtosleirin marionetti.
Petteri on hyvä. Sopii nykySuomen maskotiksi sellainen puutarhatonttu mainiosti.
se on vähän tyhjäpäisen olonen semmonen teemu selänne katse. ja vihaan sen kätyrimaista hykertelyä taustalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että vähemmän.Jos Orpo jatkaa,Kokoomuksen suosio laskee.Häkkänen,Valtonen tms. nostaa sen pilviin.
Ei nosta tämän hallituksen kestäessä, siksi ei ole paikalle tunkua. Vaalitappion jälkeen Orpo sitten "vetää johtopäätökset" ja siirtyy EK:n palkkalistoille jollain 20ke kuukausiliksalla palkintona siitä, että ajoi EK:n tavoitteet täysimääräisenä hallitusohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti se warmongeri häkkänen putoo, valtonenkin on semmonen peesaaja