Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20031)
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi karkulaisia, joko joutuvat elämään muiden armoilla tai elättämään itsensä pimeillä töillä, jotka kumpikin voi altistaa monenlaiselle riistolle.
Itse luulen, että heidät on roudattu johonkin vaihtoehtoyhteisöön esim. jonnekin maatilalle, jossa osallistuvat yhteisiin töihin ja saavat sieltä elatuksen, ainakin asunnon ja ruoan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä puidaan koko Suomessa mutta paikallisissa fb-ryhmissä kukaan ei spekuloi tällä...Vaikka niissä nyt yleensä jauhetaan kaikkien asiat. Omituista hiljaisuutta.
Ne saa puuttua asiat ihan kasvotusten kylänraitilla. Ei julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi karkulaisia, joko joutuvat elämään muiden armoilla tai elättämään itsensä pimeillä töillä, jotka kumpikin voi altistaa monenlaiselle riistolle.
Itse luulen, että heidät on roudattu johonkin vaihtoehtoyhteisöön esim. jonnekin maatilalle, jossa osallistuvat yhteisiin töihin ja saavat sieltä elatuksen, ainakin asunnon ja ruoan.
Joku lapseton, iäkäs maatilallinen voisi hyvinkin ottaa suojiinsa ja omaksi turvakseen kasvattamaan ruokaa pottupelloilla ja kasvimaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikea uskoa, että kukaan piilottelisi ja elättäisi heitä. Mitä tämä taho siitä saisi? Perhe olisi jatkuvassa velassa heille. Ja alisteisessa asemassa. Ainoastaan, joka omavarainen suljettu uskonyhteisö/kultti voisi heitä piilotella, koska sellaisissa he voisivat omalla työpanoksellaan maksaa elämisensä. Joku sellainen, joka pelkää ulkopuolisia ja pitää esim. viranomaisia pahoina. Niitä ainakin ulkomailla/Amerikassa riittää. myös Etelä-Amerikan sademetsiin olisi helppo vaan kadota.
Minun on vaikea uskoa, että ovat hengissä ja hyvissä voimissa Suomessa jossain Eila-mummin kellarissa. Ulkomailla ovat tai sitten kukaan heistä ei ole enää hengissä.
Eivät he pääse Amerikkaan eivätkä juuri muuallekaan Pohjoismaiden ja EUn ulkomaille
Eikö olisi loogista loikata Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä puidaan koko Suomessa mutta paikallisissa fb-ryhmissä kukaan ei spekuloi tällä...Vaikka niissä nyt yleensä jauhetaan kaikkien asiat. Omituista hiljaisuutta.
Eikö tuo kerro siitä, että tietävät mistä kyse?
En minä ainakaan kehtaisi paikallisessa ryhmässä nimelläni koko maailman nähden puida. Tavoittaahan he toisensa ilman julkista keskustelua, kun on pieni paikka.
Suomessa on nykyisin oppivelvollisuus 18v asti, minkälsisrt valmiudet vanhemmilla on muka lukion tai ammattikoulu oppimääriä opettaa, vanhemmille lapsille.
Mahtaako ne löytyä enää elävinä? Kun ei ole vuoteen kuulunut pihahdustakaan.
"Eikö olisi loogista loikata Venäjälle."
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin lapset ja erityisesti tyttäret ovat todella haavoittuvassa asemassa, kun ovat pakosalla.
HS:n tämänpäiväisen jutun mukaan isä oli tuttu näky paikkakunnan rukoushuoneella.
Jos tuollainen määrä lapsia putoaa jonkin suljetun uskonyhteisön armoille, se on mahdollisille pëdõfiileille taivaan lahja. Toivottavasti lapset ovat turvassa.
Jos tuossa olisi rikollisuutta taustalla niin poliisiakin varmaan kiinnostaisi.
Minkä alan toiminimiyritys isällä oli? Ei siis toiminut opettajana?
Oliko äiti missään töissä lastenteon väleillä vai oliko vain kotona?
Kumpi opetti lapsia, vai molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nykyisin oppivelvollisuus 18v asti, minkälsisrt valmiudet vanhemmilla on muka lukion tai ammattikoulu oppimääriä opettaa, vanhemmille lapsille.
Eihän niitä voi kotikoulussa edes suorittaa.
Rahtialuksella kehitysmaahan, johonkin englantia puhuvaan maahan kehitys- tai käännytystöihin. Näitä löytyy. Just luin miten aussit hankkii Intiasta uuden identiteetin ihan rahalla ja virallisesti. Rikolliset saa ostettua jopa lääkäriltä kuolintodistuksen ja sitten henkivakuutusrahat vanhasta kotimaasta uudelle tilille itselleen.
Lapset haluttu täysin eristää yhteiskunnasta. taustalla varmaan vanhempien vakavia mt-ongelmia. Ehkä laajennettu itsemurha. Mutta on sekin outoa jos ruumiita ei ole mistään löytynyt
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Isän yritys oli kiinteistönhoitoalalla. Äiti oli kääntäjä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Isän yritys oli kiinteistönhoitoalalla. Äiti oli kääntäjä.
Kovin hyvin ei tainnut olla hoidettu se kiinteistö, jossa asuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku lapseton, iäkäs maatilallinen voisi hyvinkin ottaa suojiinsa ja omaksi turvakseen kasvattamaan ruokaa pottupelloilla ja kasvimaalla.
Höpö höpö nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Lapset haluttu täysin eristää yhteiskunnasta. taustalla varmaan vanhempien vakavia mt-ongelmia. Ehkä laajennettu itsemurha. Mutta on sekin outoa jos ruumiita ei ole mistään löytynyt
Lapset kannattaakin eristää tästä yhteiskunnasta. 20% MT-ongelmaisia, puolet alkoholisteja ja loput nistejä.
Nyt kun on taas koulujen kesäloma, niin mene katsomaan tuonne kylille, miten heitteillejätetyt lapsoset kasvattavat toinen toisiaan ja ohjeet tulee tiktokista.
Mun mielipide on se, että jos lapset eivät suostu huostaanottoon niin sitä ei saa tehdä. Kaikki viittaa siihen, että huostaanotto on tehty vastoin sekä lasten että vanhempien tahtoa.
"Eikö olisi loogista loikata Venäjälle."
Ei kai heillä sentään noin huonosti mennyt. Pientä rajaa nyt spekuloinneissa.
Samoin lapset ja erityisesti tyttäret ovat todella haavoittuvassa asemassa, kun ovat pakosalla.