Miten päästä yli miehen sanoista?
Olemme olleet yhdessä lähemmäs 20 vuotta. Olen aina ollut miellyttäjä, tehnyt kuten hän on halunnut ja antanut periksi kaikessa. Tänä vuonna olen kokenut jonkunsortin uupumisen ja pyytänyt häntä ensimmäisen kerran auttamaan minua. Hän ei ole ollut halukas koska minä olen aina tehnyt kaiken joten miksen nytkin tekisi.
Tänään hän sanoi että hän olisi aina halunnut jonkun toisenlaisen. Ja siihen perään luetteli läjän luonteenpiirteitä joita minulla ei tarpeeksi kuulemma ole. Tuntuu, ettei hän ole koskaan rakastanut minua, vaan sitä, että minä olen palvonut ja palvellut häntä.
Olen murskana, enkä tiedä miten pystyn jatkamaan "normaalisti"...
Kommentit (37)
Usko se mitä hän sanoo sinulle. Jos sinulle mitenkään on mahdollista, kävele pois tuosta suhteesta.
Oikea, rakastava puoliso ei puhu tuolla tavalla rakastamalleen ihmiselle. Hae asiantuntija apua, kukaan ei selviä erosta yksin. Halauksia ja tsemppiä.
Sinä olet hänelle pelkkä palvelija, et muuta. Et ole kumppani, rakastettu vaan työntekijä. Se, että hän vaatii sinulta kumppanin ominaisuuksia vaikka suhtautuu sinuun kuin työnantaja, on pelkkää henkistä väkivaltaa ja kiusantekoa. Eroa hyvä ihminen. Tuolla on ihminen, joka on valmis rakastamaan sinua ilman, että ostat työllä paikkasi hänen elämässään.
Vierailija kirjoitti:
No, hän oli varmaankin rehellinen.
Olisi voinut olla sitä jo heti alkuun.
Miksi jatkaisit normaalisti? Mitä tuossa on jatkamista? Ala suunnitella koska ja mihin lähdet.
Tuut pärjäämään hienosti ilman tuota miestä. Halaukset!
Tähän kohtaan sopii nyt: jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
- yhdessä lähemmäs 20 vuotta.
- Olen aina ollut miellyttäjä, tehnyt kuten hän on halunnut ja antanut periksi kaikessa
- pyytänyt häntä ensimmäisen kerran auttamaan minua. Hän ei ole ollut halukas
. olisi aina halunnut jonkun toisenlaisen.
- luetteli läjän luonteenpiirteitä joita minulla ei tarpeeksi kuulemma ole
- Tuntuu, ettei hän ole koskaan rakastanut minua, vaan sitä, että minä olen palvonut ja palvellut häntä
Sillä on toinen nainen.
Hyi jätä heti tommonen sika. Olet arvokas etkä kenenkään palvelija jota haukutaan... Etsi salaa asunto ja sano heipat . 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Kuulostaa joltain, mitä mies on hautonut jo pitkään. Sinua pidetään huonekaluna. Yksi mahdollisuus on käyttää shokkia toiminnan moottorina ja lähteä heti. Tai sitten ota aikaa miettimiseen.
Tuttua. Itse erosin 20 vuoden jälkeen. Elämä helpottui täysin. Sain olla sellainen kuin halusin. Ei tarvinnut mielistellä ja joustaa. Satavarmasti ex ei rakastanut. Ei pystynyt sitä sanomaan kun kysyin ennen eropäätöstäni.
Minulle ex miehen mollaaminen alkoi kun sanoi "Muista, että sä et ole mulle korvaamaton". Kuuntelin sitten kaikenlaista, kuten "Hymähtäisin vain jos mulle ilmoitettaisiin, että olet kuollut". Ihmettelen vaan, että miksi tällainen mies ei sitten jättänyt minua, vaan minä hänet. Vinkui vielä takaisin monta vuotta.
N.52
No et tietenkään pysty enää ikinä olemaan normaalisti tuon seurassa. Tuommoiset sivallukset eivät taatusti ikinä unohdu. Varaudu siihen, että mies vielä jättää sut tuohon päälle. En kuule yhtään ihmettelis. Mäkin jouduin miehen jättämäksi, kun oltiin oltu 20 vuotta yhdessä, aivan yllättäen ja yhtä viiltävällä tyylillä kuin tuo sinun miehesi. Tosin miehes ei varmaan vielä vetässy erokorttia pöytään, mutta odota vain, ihan kohta vetäisee senkin pöytään.
Niinhän se tahtoo olla, että terveempi ei olisi miellyttäjän kanssa suhteeseen lähtenytkään. On aika raskasta elää ihmisen kanssa, joka ei ole todellinen. Näin ainakin, jos miellyttäminen on hurjalla tasolla. Silloin on vaarassa päätyä hyväksikäytetyksi ihan viimeisen päälle. Mies on ilmeisesti teistä kahdesta rehellisempi ja edes jonkin verran häpeää elää valheessa. Ei ehkä ole täysin kyltymätön ihailun tarpeessaan.
Miksi sinun pitäisi päästä noista sanoista yli ja jatkaa normaalisti? Sinun normaalisi aika oli ja meni. Hyväksy tilanne ja mieti, mitä pitäisi tehdä.
Niinpä, mies luettelee joukon muka saavuttamattomia vaatimuksia ennen kuin sinä edes ehdit harkita lakkoa. Se on vain hänen itsetuntonsa temppuilemassa.
Tuo työnantaja vertaus on erittäin osuva. Kumppaneitaan haukkuvat ja halveksivat ihmiset eivät ole mielestään parisuhteessa, vaan hyötysuhteessa.
Mikä teidän taloudellinen tilanne on? Onko avioehtoa? Mites omistussuhteet talon suhteen yms.? Onko lapsia? Jos on, ovat varmaankin jo teini-iässä?
Tee päätös ja lähde, ennenkuin hän ilmoittaa sulle että joudut lähtemään. Ihan itsesi takia. Ei tuolta irtoa enää edes miellyttämällä mitään hyvää.
On vain yksi ratkaisu: lähde heti kun olet järjestänyt itsellesi oman asunnon.
No, hän oli varmaankin rehellinen.