Nainen halusi eron, mies tappoi
5 lapsen äidin. Selittäkää miehet, miksi ette kestä että naisella on oikeus omaan elämäänsä. Koetko että äippä hylkäsi? Puoliso ei ole äitisi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/00c4dcb1-2d60-4d71-a671-0ab0c3be4286
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista luettavaa tämä ketju joidenkin kommentoijien osalta.
Minusta tämä on kaunista luettavaa. Täydellinen läpileikkaus suomalaisen naisen ajatusmaailmaan.
Sitten ihmetellään miten jo pienet pojat oireilee ja haluaa tappaa äitinsä kaltaiset naiset.
Siellä taas yksi murhanhimoinen mies fantasioi äitinsä tap pamisesta. Tyypillinen naisvihaaja.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on kaunista luettavaa. Täydellinen läpileikkaus suomalaisen naisen ajatusmaailmaan.
Sitten ihmetellään miten jo pienet pojat oireilee ja haluaa tappaa äitinsä kaltaiset naiset.
Eli naisvihan taustalla on huono äitisuhde, niinkö sinullakin? Oletko koskaan saanut terapiaa traumoihisi?
#miesvihanäkyväksi
Eli et ole. Psykoosi sen kun syvenee ja jankkaus pahenee :D On varmaan kuluttavaa olla noin katkera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisvihan taustalla on huono äitisuhde, niinkö sinullakin? Oletko koskaan saanut terapiaa traumoihisi?
#miesvihanäkyväksi
Eli et ole. Psykoosi sen kun syvenee ja jankkaus pahenee :D On varmaan kuluttavaa olla noin katkera
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tunnen arvoni ja siksi en vilkaisekaan palstapersujen suuntaan, saavat jäädä tumputtamaan keskenään
Viestien mukaan arvosi on pelkkä pillu
Mikä on päivän taksa? Satasen?
Te miehet olette ihan itse tässäkin ketjussa kertoneet, että teidän mielestänne naisen arvo on pelkkä pillu. Minä itse tiedän arvoni ja minulle itselleni olen paljon muutakin kuin pelkkä pillu. Minulla on terve ja vakaa tunne-elämä, jota sinunlaisella naisvihaajalla ei koskaan tule olemaan, sori siitä.
ps. Terapia kannattaa, ehkä saisit sieltä apua omaan äititraumaasi ja opit olemaan esineellistämättä naisia?
Suurin osa palstamiehistä tarvitsisi intensiivistä terapiaa, sen huomaa kun lukee näitä sairaita kommentteja täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tunnen arvoni ja siksi en vilkaisekaan palstapersujen suuntaan, saavat jäädä tumputtamaan keskenään
Te miehet olette ihan itse tässäkin ketjussa kertoneet, että teidän mielestänne naisen arvo on pelkkä pillu. Minä itse tiedän arvoni ja minulle itselleni olen paljon muutakin kuin pelkkä pillu. Minulla on terve ja vakaa tunne-elämä, jota sinunlaisella naisvihaajalla ei koskaan tule olemaan, sori siitä.
ps. Terapia kannattaa, ehkä saisit sieltä apua omaan äititraumaasi ja opit olemaan esineellistämättä naisia?
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa palstamiehistä tarvitsisi intensiivistä terapiaa, sen huomaa kun lukee näitä sairaita kommentteja täällä
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa miehet hakkaamasta ja tap pamasta vaimojanne ja ex-vaimojanne niin vihaamme teitä vähemmän <3
ps. Menkää hoitoon
En ole hakannut tai tappanut ketään. Kommentistasi päätellen sinun pitäisi mennä hoitoon.
Sinäkin olet mies joka et ole tuominnut miesten tap pamisia vaan olet sitä mieltä, että asia ei sinulle kuulu. Olet osa ongelmaa joten sinun kuuluisi mennä sinne hoitoon. Kärsit nimittäin erittäin pahasta asenneongelmasta eli olet lojaali väkivaltaisille miehille, koska et heitä suostu tuomitsemaan.
Tämä. Miehet ei vihaa mitään muuta niin paljon kuin totuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies, joka ei tuomitse tätä jatkuvaa naisten tap pamista, on osasyyllinen naisvihaan. He kun ovat sairaalloisen lojaaleja kanssamiehilleen ja vielä kehtaavat syyttää naisia miesvihasta.
Teidän akkojen pitäisi avata suu ainoastaan syödessä ja ottaessa suihin.
Niinkö sinun äitisi teki, oli isäsi edessä polvilla ottamassa isältäsi suihin, saitko paljonkin traumoja tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Häiritsevää luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa miehet hakkaamasta ja tap pamasta vaimojanne ja ex-vaimojanne niin vihaamme teitä vähemmän <3
ps. Menkää hoitoon
En ole hakannut tai tappanut ketään. Kommentistasi päätellen sinun pitäisi mennä hoitoon.
Sinäkin olet mies joka et ole tuominnut miesten tap pamisia vaan olet sitä mieltä, että asia ei sinulle kuulu. Olet osa ongelmaa joten sinun kuuluisi mennä sinne hoitoon. Kärsit nimittäin erittäin pahasta asenneongelmasta eli olet lojaali väkivaltaisille miehille, koska et heitä suostu tuomitsemaan.
Tämä. Miehet ei vihaa mitään muuta niin paljon kuin totuutta
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas yksi murhanhimoinen mies fantasioi äitinsä tap pamisesta. Tyypillinen naisvihaaja.
Tyypillinen PedoPersuPoika joka vihasi ensin äitiään ja tämän johdosta alkoi vihaamaan kaikkia naisia. Patologinen tapaus, kuuluisi suljetulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen PedoPersuPoika joka vihasi ensin äitiään ja tämän johdosta alkoi vihaamaan kaikkia naisia. Patologinen tapaus, kuuluisi suljetulle
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sairaita elukoita, tämänkin ketjun kommentit todistavat sen. Pohjimmiltaan ne vihaavat naisia.
Sukunimihullu oli oikeassa <3
Sanotaanko vaikka näin, että esim. jenkit antoivat "väärän värisille" miehillekin oikeuden omistaa asioita jotain 200 vuotta aiemmin, kuin naisille. Oletko kuullut, miten ne puhuu niistä miehistä? Ne tykkää meistä vieläkin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskustelua
Onneksi adminit eivät poista näitä ketjuja. Nuoret pojat näkee millaisia naiset ovat ja tekevät omat johtopäätöksensä asioista. Tuo #miesvihanäkyväksi täki auttaa kyllä löytämään nämä ketjut ihan Vauvan omalla haulla tai jopa googlella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sairaita elukoita, tämänkin ketjun kommentit todistavat sen. Pohjimmiltaan ne vihaavat naisia.
Sukunimihullu oli oikeassa <3
Sanotaanko vaikka näin, että esim. jenkit antoivat "väärän värisille" miehillekin oikeuden omistaa asioita jotain 200 vuotta aiemmin, kuin naisille. Oletko kuullut, miten ne puhuu niistä miehistä? Ne tykkää meistä vieläkin vähemmän.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä ole leikkiä jossa nainen voi pettää lupauksensa kun huvittaa
Ei myöskään mies.
Mieskin on luvannut vihittäessä kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan ja olla tälle ikuisesti uskollinen aina kuolemaan asti.
Silti nimenomaan miehet rikkovat tätä lupaustaan sumeilematta. Useimmiten vaimon syy ottaa miehestä ero, johtuu juuri tästä, että mies ei pidä lupaamiaan asioita.
Näin teki minunkin exäni. Rikkoi kaikki kolme lupaustaan lähes samantien ja kun kuusi vuotta sitä katsoin, tulin järkiini ja ajattelin myös lastamme, joka kärsi isänsä käytöksestä valtavasti, ja aloin järjestää avioeroa.
Todellakin, hädin tuskin selvisin hengissä. Miehen mielestä ongelman ratkaisu olisi ollut minun tappamiseni.
En voi käsittää miesten ajatusten ratoja. Kuinkahan moni mies tälläkin hetkellä lusii linnassa juuri siitä syystä, että on surmannut vaimonsa, kun tämä on halunnut erota. Silläkö tavalla elämä olisi tullut paremmaksi.
Muistakoot myös nämä miehet, että linnaan joutuessaan he ovat siellä niitä vankien alinta kastia. Raiskaajat ja naisten ja lasten tappajat saa turpiinsa joka käänteessä.
minkä niminen tekijä? Jäppiläntie 376, Varkaus tiiättekö?