Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen halusi eron, mies tappoi

Vierailija
04.06.2025 |

5 lapsen äidin. Selittäkää miehet, miksi ette kestä että naisella on oikeus omaan elämäänsä. Koetko että äippä hylkäsi? Puoliso ei ole äitisi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/00c4dcb1-2d60-4d71-a671-0ab0c3be4286

Kommentit (382)

Vierailija
261/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos mun tytär tykkää enemmän tytöistä. 

#miesvihanäkyväksi

Uuh persu kiihottui <3   Tumputatko siellä vehje ruvella?

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
262/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa miehet hakkaamasta ja tap pamasta vaimojanne ja ex-vaimojanne niin vihaamme teitä vähemmän <3

ps. Menkää hoitoon

En ole hakannut tai tappanut ketään. Kommentistasi päätellen sinun pitäisi mennä hoitoon.

Sinäkin olet mies joka et ole tuominnut miesten tap pamisia vaan olet sitä mieltä, että asia ei sinulle kuulu. Olet osa ongelmaa joten sinun kuuluisi mennä sinne hoitoon. Kärsit nimittäin erittäin pahasta asenneongelmasta eli olet lojaali väkivaltaisille miehille, koska et heitä suostu tuomitsemaan. 

#miesvihanäkyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit pitää sen Frida Kahlon maalauksen.Sen sä voit pitää mut sä et voi pitää mua.🧑🎤

Vierailija
264/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelin kaasuvalotusta - sanoo itse, että naisella ei ole miehelle muuta arvoa kuin pillu, sitten kun nainen toteaa huomanneensa että näin tosiaan miesten mielestä on, niin inkkeli sanoo, että "ok, kun kerran naiset itse sanoo niin" :D 

Sori, ei onnistunut miehinen kaasuvalotus tällä kertaa :)

Vierailija
265/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PedoPersuPoikien iltarunkut menossa :D 

Vierailija
266/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkelin kaasuvalotusta - sanoo itse, että naisella ei ole miehelle muuta arvoa kuin pillu, sitten kun nainen toteaa huomanneensa että näin tosiaan miesten mielestä on, niin inkkeli sanoo, että "ok, kun kerran naiset itse sanoo niin" :D 

Paitsi että se on naiset jotka kertovat että "Miehet jäävät ilman pillua"

Teillä ei siis ole muuta edes tarjolla. Ikävää.

Vierailija
267/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PedoPersuPoikien iltarunkut menossa :D 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
268/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies, joka ei tuomitse tätä jatkuvaa naisten tap pamista, on osasyyllinen naisvihaan. He kun ovat sairaalloisen lojaaleja kanssamiehilleen ja vielä kehtaavat syyttää naisia miesvihasta.

Vierailija
269/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies, joka ei tuomitse tätä jatkuvaa naisten tap pamista, on osasyyllinen naisvihaan. He kun ovat sairaalloisen lojaaleja kanssamiehilleen ja vielä kehtaavat syyttää naisia miesvihasta.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
270/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa tämä ketju joidenkin kommentoijien osalta.

Vierailija
271/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän akkojen pitäisi avata suu ainoastaan syödessä ja ottaessa suihin.

Vierailija
272/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut toki kirjoittaa että miehet jäävät jatkossa ilman rakkautta, mutta koska miehet ovat niin alkeellisia olentoja, etteivät pysty rakkauteen, vaan ainoastaan pillu on se joka heille merkitsee, heidän omien sanojensa mukaan,  niin eikös silloin se pillun saamatta jääminen ole se pointti? Meillä naisilla on tarjottavana paljon muutakin kuin seksi, mutta koska miehet eivät osaa arvostaa muuta kuin seksiä niin tokihan seksittä jääminen kirpaisee eniten

Vierailija
273/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on kaunista luettavaa. Täydellinen läpileikkaus suomalaisen naisen ajatusmaailmaan.

Sitten ihmetellään miten jo pienet pojat oireilee ja haluaa tappaa äitinsä kaltaiset naiset.

Vierailija
274/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut toki kirjoittaa että miehet jäävät jatkossa ilman rakkautta, mutta koska miehet ovat niin alkeellisia olentoja, etteivät pysty rakkauteen, vaan ainoastaan pillu on se joka heille merkitsee, heidän omien sanojensa mukaan,  niin eikös silloin se pillun saamatta jääminen ole se pointti? Meillä naisilla on tarjottavana paljon muutakin kuin seksi, mutta

Vähän myöhäistä. Ole iloinen, tiedät arvosi.

Omien sanojesi mukaan.

Vierailija
275/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän akkojen pitäisi avata suu ainoastaan syödessä ja ottaessa suihin.

Uuh, persua kiihottaa taas <3  Joko runkkaat siellä kädet rakoilla?

Vierailija
276/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on kaunista luettavaa. Täydellinen läpileikkaus suomalaisen naisen ajatusmaailmaan.

Sitten ihmetellään miten jo pienet pojat oireilee ja haluaa tappaa äitinsä kaltaiset naiset.

Eli naisvihan taustalla on huono äitisuhde, niinkö sinullakin? Oletko koskaan saanut terapiaa traumoihisi? 

Vierailija
277/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tunnen arvoni ja siksi en vilkaisekaan palstapersujen suuntaan, saavat jäädä tumputtamaan keskenään

Vierailija
278/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisvihan taustalla on huono äitisuhde, niinkö sinullakin? Oletko koskaan saanut terapiaa traumoihisi? 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
279/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit pitää sen Frida Kahlon maalauksen.Sen sä voit pitää mut sä et voi pitää mua.🧑🎤

Frida Kahlo on huonoa.

t.Nainen. 🍑😋

Vierailija
280/382 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas yksi murhanhimoinen mies fantasioi äitinsä tap pamisesta. Tyypillinen naisvihaaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi