Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 43-vuotias mies liian vanha löytämään lapsettoman naisen ydinperheen perustamiseen?

Vierailija
04.06.2025 |

Elämä on kohdellut minua monin tavoin hyvin minulla on vakaa työ, oma koti, ja ihmiset sanovat usein, että olen hyvännäköinen. Mutta siitä huolimatta yksi asia on jäänyt puuttumaan: perhe. Ei mikä tahansa perhe, vaan ydinperhe, jonka rakentaisin yhdessä naisen kanssa, joka jakaa saman haaveen lapsettomana, valmiina aloittamaan alusta, yhdessä.

Olen yrittänyt. Olen ollut deittisovelluksissa, käynyt tapahtumissa, antanut mahdollisuuksia, joskus ehkä liikaakin. Mutta yhä uudelleen törmään siihen, että ihmiset ovat jo valmiiksi jossain heillä on lapsia, menneitä suhteita, tai he eivät enää halua aloittaa alusta. 

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö oli noin 50v tavatessaan Jenni Haukion.

Eli on täysin mahdollista kun ikää on vain 43.

Vierailija
62/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saulin ja Jennin perhe ei ole ydinperhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teoriassa, mutta käytännössä paappaikäinen ukko lapsiperheessä on suuri turvallisuusriski naiselle sekä lapsille. Itse en ainakaan haluaisi paapan kanssa jakaa makuuhuonetta ja kykeneekö paappa olemaan käyttämättä minkäänlaista väkivaltaa, jos joku nainen ja lapset vaan tulevat elämään hänen elämäänsä, eikä paappa saa edes koskea näihin miten haluaa? 

Jos paappa sen sijaan on kiinnostunut enemmän golfista ja yrityksestään kuin lapsista, niin ehkä sitten. Mutta jos se huomio on liiaksi naisissa ja lapsissa, niin aika moiset red flagit viuhuvat.

Palstamammoilla on kyllä ihan oma rinnakkaistodellisuutensa. Mammojen totuuden mukaan 43-vuotias nainen ei ole missään nimessä liian vanha perustamaan perhettä, mutta 43-vuotias mies sen sijaan on paappa. Mitä te

Ukko voi kupsahtaa huomenna jos edes kykenee mihinkään. Vanha mies on jämähtänyt monella tavalla, eikä hae välttämättä likaperänsä ohessa mistään hoitoa. 

Vierailija
64/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todellisuutta monelle miehelle, itse tunnen 4. Kysymys tosiaan on kyllä, että mitä tekivät 20-40 vuotiaana, kun sitä kumppania tulisi tosissaan sitten toivoa, jos haluaa perheen. Eihän se tietenkään myöhäistä ole missään nimessä 40-50- vuotiaalle miehelle, mutta naiselle alkaa olla, eli miehen kumppanin pitää olla nuorempi. Mutta onhan niitä nuorempia, siitä vaan metsästämään. Naisella on on paljon vähemmän vaihtoehtoja tuossa iässä. Ihan reilu ei ole luoja ollut. Itse rakastuin paljon nuorempaan mieheen, joka haluaa vielä lapsia ja minä en niitä enää voi saada. Pakko vaan kestää tää kipu. Käännetään veistä haavassa.

Mikä kipu, jättikö se sinut jo vai eikö ylipäätään huolinut?

Vierailija
65/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saulilla oli jo lapsia.

Vierailija
66/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta spermasta autisteja... jee

Vierailija
67/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi vuokraa Virosta 600 vankilapaikkaa.

Vierailija
68/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä on pakko jossain kohtaa tehdä kompromissi. Et ole kuumaa kamaa sen ikäisten naisten joukossa, jotka etsivät sitä ensimmäistä vakavaa parisuhdetta perheen perustaminen mielessä. Jos onnistut löytämään ikäisesi tai edes muutaman vuoden nuoremman naisen, on neljä vaihtoehtoa: 1. Hänellä on lapsi tai useampi edellisestä liitosta. 2. Hänellä ei ole lapsia, koska ei ole onnistunut niitä saamaan. 3. Hän ei halua lapsia. 4. Hänellä ei ole lapsia, haluaa niitä sinun kanssasi, mutta ei enää ikänsä puolesta tule raskaaksi. 

Vierailija
69/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mahdotonta ole, mutta tuskin ensimmäisten vaihtoehtojen joukkoon lukeudut. Moni panostaa näihin juttuihin nuorempana juuri siksi että silloin on helpompi löytää kuvailemasi kumppani, eikä ole niin kiire perustaa perhettä vaan ehtii hetken tapaillakin. Mutta onnea etsintään! 

Vierailija
70/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani suurin ongelma on, että sen saa henkistä keskusteluyhteyttä naisihmisten kanssa.

Mistä nainen ja mies edes keskustelevat keskenään pariskuntana?

Harrastan paljon ja kaikenlaista, niin harvemmin saan keskusteluyhteyttä sellaisten kanssa,jotka eivät harrasta mitään.

Itse harrastan pyöräilyä (pisin matka 600 kilometriä), kilpa-ammuntaa, vaellusta ja purjelentoa kesäisin. 

Parhaimmat juttukaverit löytää harrastusten parissa. 

M40

Vierailija
71/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Anna mennä vaan. Älä kysele muilta, se on sinun elämäsi.

Vierailija
72/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekava viesti. Ymmärrän toiveen ydinperheestä mutta mitä tuo jankutus alusta aloittamisesta on? Mitä väliä edellisillä suhteilla on? Oletko siis itse täysin kokematon parisuhteissa?

Ei moni halua enää aloittaa keski-iässä kaikkea alusta. 

No kuule et  voi myöskään kuvitella, että jatkaisit entistä elämääsi jonkun muun kanssa. Melko narsistinen ajatus, että joku huomattavasti nuorempi nainen hyppäisi taataikäisen äijän kanssa perhettä leikkimään jättäen oman nuoruutensa väliin.

Vierailija
73/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhasta spermasta autisteja... jee

Ja Downia. Ja pian tyttösestä tuleekin kävelemättömän juopon/dementikon omaishoitaja. Miten työnnetään sekä pyörätuolia että lastenvaunuja yhtä aikaa?

Ei kiihota.

N

Vierailija
74/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: olet 20 vuotta myöhässä. On liian myöhäistä. Mitä vttua pelkäät yksinhuoltajia? Etsi ikäisesi eronnut nainen, jolla on jo lapsia. Hyvässä lykyssä hän haluaa vielä yhden kanssasi ja ehkä onnistutte siinä.

Mitään teiniprinsessaa sun on ihan turha haaveilla saavasi. Olet vanha, sulla pitäisi olla kohta täysi-ikäisiä lapsia.

Vierailija
75/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli ei ollutkaan vähäjärkinen neitsyt.

Vierailija
76/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kohta 40-vuotiailla naisilla voi olla kova vauvakuume, kun biologinen kello tikittää. Nuoremmat ei ehkä tuohon kelkkaan lähde. Paitsi tietenkin ulkomailta.

Vierailija
77/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta kohdaltani suurin ongelma on, että sen saa henkistä keskusteluyhteyttä naisihmisten kanssa.

Harrastan paljon ja kaikenlaista, niin harvemmin saan keskusteluyhteyttä sellaisten kanssa,jotka eivät harrasta mitään.

Itse harrastan pyöräilyä (pisin matka 600 kilometriä), kilpa-ammuntaa, vaellusta ja purjelentoa kesäisin. 

M40

Et taida osata keskustella kenenkään kanssa. Naisen kanssa keskustellaan samalla lailla kuin miehenkin kanssa.  Mä keskustelen esim. politiikasta, tieteestä, elokuvasta, urheilusta, uutisista, psykologiasta, tekniikasta, historiasta, ihan mistä tahansa. Sun keskustelunaiheet taitaa olla tyyliin "ööööh, ottaisko kaljan vielä?" "Ööh, onpa pantavan näköinen perse", "Öööööh, mistä mää mahtaisin saada lisää rahaa kun oon pa ja vuokra pitäis maksaa huomenna?"

Vierailija
78/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä on pakko jossain kohtaa tehdä kompromissi. Et ole kuumaa kamaa sen ikäisten naisten joukossa, jotka etsivät sitä ensimmäistä vakavaa parisuhdetta perheen perustaminen mielessä. Jos onnistut löytämään ikäisesi tai edes muutaman vuoden nuoremman naisen, on neljä vaihtoehtoa: 1. Hänellä on lapsi tai useampi edellisestä liitosta. 2. Hänellä ei ole lapsia, koska ei ole onnistunut niitä saamaan. 3. Hän ei halua lapsia. 4. Hänellä ei ole lapsia, haluaa niitä sinun kanssasi, mutta ei enää ikänsä puolesta tule raskaaksi. 

Sitten on toki vino pino itsellisiä naisia, jotka voisivat ottaa lapsen, mutta eivät halua sitä s eksiorjuutta ja miestä hääräilemään lapsen ympärille.

Itse en kyllä uskaltaisi siihenkään vanhan mihen spermaa ottaa, mitä on tehnyt nuo ikävuotensa? Jos siellä jotain prostituutiota tai muuta epämääräisyyksiä niin ei kiitos...

Vierailija
79/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausiliksa 5500 e/k niin ei tarvi murehtia vuokrista.

M40

Vierailija
80/125 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Niin. Ja minä en edes halua puhua miehille harrastuksistani, koska miesten kanssa ei ole keskimäärin kiva 1. puhua tai 2. harrastaa.

Kyllä teidän on nyt pikku hiljaa hyväskyttävä se todellisuus, että jos haluatte spermanne jatkoon, se on tehtävä luovuttamalla. Jos ja kun ette saa naista, ette saa pidettyä naista, eivätkä naiset viihdy seurassanne, niin muita vaihtoehtoja ei oikein ole. 

Tosin tuossa iässä ette taida kelvata enää ikänne puolesta lääketieteelliseen luovutusohjelmaan. Elikkäs minkäs teet.