Onko 43-vuotias mies liian vanha löytämään lapsettoman naisen ydinperheen perustamiseen?
Elämä on kohdellut minua monin tavoin hyvin minulla on vakaa työ, oma koti, ja ihmiset sanovat usein, että olen hyvännäköinen. Mutta siitä huolimatta yksi asia on jäänyt puuttumaan: perhe. Ei mikä tahansa perhe, vaan ydinperhe, jonka rakentaisin yhdessä naisen kanssa, joka jakaa saman haaveen lapsettomana, valmiina aloittamaan alusta, yhdessä.
Olen yrittänyt. Olen ollut deittisovelluksissa, käynyt tapahtumissa, antanut mahdollisuuksia, joskus ehkä liikaakin. Mutta yhä uudelleen törmään siihen, että ihmiset ovat jo valmiiksi jossain heillä on lapsia, menneitä suhteita, tai he eivät enää halua aloittaa alusta.
Kommentit (125)
Ite olen muutaman vuoden vanhempi nainen. Lapseton. No kissa minulla on. Ei nuo tinderit kiinnosta kun niis on pinnallista porukkaa tai ihmisiä jotka varattuja etsii tilapäistä seuraa. Yms epämääräistä porukkaa. Saanu tarpeeksi valehtelusta ja muusta pelistä. Itse haluisin parisuhteen mut lapsia en varmaa ikäni takia saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei teoriassa, mutta käytännössä paappaikäinen ukko lapsiperheessä on suuri turvallisuusriski naiselle sekä lapsille. Itse en ainakaan haluaisi paapan kanssa jakaa makuuhuonetta ja kykeneekö paappa olemaan käyttämättä minkäänlaista väkivaltaa, jos joku nainen ja lapset vaan tulevat elämään hänen elämäänsä, eikä paappa saa edes koskea näihin miten haluaa?
Jos paappa sen sijaan on kiinnostunut enemmän golfista ja yrityksestään kuin lapsista, niin ehkä sitten. Mutta jos se huomio on liiaksi naisissa ja lapsissa, niin aika moiset red flagit viuhuvat.
Palstamammoilla on kyllä ihan oma rinnakkaistodellisuutensa. Mammojen totuuden mukaan 43-vuotias nainen ei ole missään nimessä liian vanha perustamaan perhettä, mutta 43-vuotias mies sen sijaan on paappa. Mitä te vedätte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kymmenen vuoden ikäero on aika yleistä parisuhteissa. Hyvin voit vielä tavata sopivan ikäisen ja muutenkin sopivan naisen, ikäsi puolesta.
Jos mies on priimaa, voi kelvata nuoremmallakin. Ap:ssa on jokin perustavanlaatuinen valuvika, jos on ehtinyt noin vanhaksi saamattaa edes naista.
Eli olet sitä mieltä että jos on nelikymppisenä sinkku niin on väistämättä aina ennenkin ollut sinkku? Ja että jos ei ole löytänyt itselleen sopivaa niin kyse on automaattisesti siitä ettei kelpaa eikä esim. siitä ettei ota ketä tahansa vastaantulijaa? Kuvailit kaiketi ennen kaikkea itseäsi.
Tämä on todellisuutta monelle miehelle, itse tunnen 4. Kysymys tosiaan on kyllä, että mitä tekivät 20-40 vuotiaana, kun sitä kumppania tulisi tosissaan sitten toivoa, jos haluaa perheen. Eihän se tietenkään myöhäistä ole missään nimessä 40-50- vuotiaalle miehelle, mutta naiselle alkaa olla, eli miehen kumppanin pitää olla nuorempi. Mutta onhan niitä nuorempia, siitä vaan metsästämään. Naisella on on paljon vähemmän vaihtoehtoja tuossa iässä. Ihan reilu ei ole luoja ollut. Itse rakastuin paljon nuorempaan mieheen, joka haluaa vielä lapsia ja minä en niitä enää voi saada. Pakko vaan kestää tää kipu. Käännetään veistä haavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teoriassa, mutta käytännössä paappaikäinen ukko lapsiperheessä on suuri turvallisuusriski naiselle sekä lapsille. Itse en ainakaan haluaisi paapan kanssa jakaa makuuhuonetta ja kykeneekö paappa olemaan käyttämättä minkäänlaista väkivaltaa, jos joku nainen ja lapset vaan tulevat elämään hänen elämäänsä, eikä paappa saa edes koskea näihin miten haluaa?
Jos paappa sen sijaan on kiinnostunut enemmän golfista ja yrityksestään kuin lapsista, niin ehkä sitten. Mutta jos se huomio on liiaksi naisissa ja lapsissa, niin aika moiset red flagit viuhuvat.
Palstamammoilla on kyllä ihan oma rinnakkaistodellisuutensa. Mammojen totuuden mukaan 43-vuotias nainen ei ole missään nimessä liian vanha perustamaan perhettä, mutta 43-vuotias mies sen sijaan on paappa. Mitä te vedätte?
Miehet kuolee vuosikymmenen aiemmin. 43-vuotias mies on naiseen verrattuna jo 53-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kymmenen vuoden ikäero on aika yleistä parisuhteissa. Hyvin voit vielä tavata sopivan ikäisen ja muutenkin sopivan naisen, ikäsi puolesta.
Jos mies on priimaa, voi kelvata nuoremmallakin. Ap:ssa on jokin perustavanlaatuinen valuvika, jos on ehtinyt noin vanhaksi saamattaa edes naista.
Eli olet sitä mieltä että jos on nelikymppisenä sinkku niin on väistämättä aina ennenkin ollut sinkku? Ja että jos ei ole löytänyt itselleen sopivaa niin kyse on automaattisesti siitä ettei kelpaa eikä esim. siitä ettei ota ketä tahansa vastaantulijaa? Kuvailit kaiketi ennen kaikkea itseäsi.
Ap kyllä sanoo hyvin selvästi, ettei hänellä ole menneitä suhteita. Sinun huono lukutaito ei kerro minusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuolee vuo
1) Ei kuole 2) Odotettavissa olevat elinvuodet ei liity hedelmällisyyteen käytännössä mitenkään. Vanhaksi elävä nainen on hedelmätön suurimman osan elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta voisit hyvinkin löytää sopivan naisen ja halutessasi vaikka puolta nuoremman..
Mutta aloittajallehan ei kelvannut nainen jolla menneitä parisuhteita. Köyhien maiden naisilla niitä piisaa ja yleensä ovat siihen päälle myyneetkin itseään. Hyi.
Taudit kaupanpäälle, jeppis jee 🤒🤕👹🦽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos tuo ottaa omanikäisensä niin eihän hän 40-vuotiaalle naiselle mikään paappa ole. Mutta 20-30 vuotiaalle on.
Naisen ja miehen ero on siinä, että se nainen voi tehdä sen ihan itsekseen eikä todennäköisesti yritä esim. s eksiorjuuttaa siihen ketään. Näillä miehillä taas on haaveena että panee nuorta naista ja lapset leikkivät vieressä.
Toki joku tyhmä nainen saattaa tuohon vielä langeta, mutta järkevät ovat tainneetkin sanoa jo ei vetäytymällä piiloihinsa.
Mene facebookkiin ryhmiin missä sinkut aikovat lähteä hedelmöityshoitoihin yksin. Pistä sinne ilmoitus että etsit 40v naista joka haluaisi sen ydinperheen ja parisuhteen. Ehkä siellä on naisia jotka ovat hankkimassa lasta yksin koska eivät ole em. haavetta saaneet toteutettua ja oikeasti haluaisivat perheen. Älä kuitenkaan lähesty siellä mitään satunnaisia sinkkuvanhemmuuteen tähtääviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuolee vuo
Jep ja tuossa iässä rappeutuu kehon lisäksi kognitio. Omien sukulaisvanhusten perusteella en uskaltaisi olla tekemisissä 60-vuotiaan kanssa ja jos tuossa vaiheessa perhettä perustaa, niin lapsen teini-ikä on helvetin kärttyisen käppänän kanssa asustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilla on kyllä ihan oma rinnakkaistodellisuutensa. Mammojen totuuden mukaan 43-vuotias nainen ei ole missään nimessä liian vanha perustamaan perhettä, mutta 43-vuotias mies sen sijaan on paappa. Mitä te
Niin? Jos mies ottaa nuoremman naisen saadakseen lapsia, se nainen on yksin eläkkeellä. Mitä ihmettä nainen tekee hedelmällisellä miehellä, kun se on metrin syvyydessä ja multaa päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta voisit hyvinkin löytää sopivan naisen ja halutessasi vaikka puolta nuoremman..
Joo, mutta tuskin mitään neitsyttä.
Ne Aasian naiset, jotka ovat avioliittomatkkinoilla toiveena ulkomaalainen (länsimaalainen) mies ovat usein entisiä pros ti tu oi tu ja.
Vierailija kirjoitti:
Mene facebookkiin ryhmiin missä sinkut aikovat lähteä hedelmöityshoitoihin yksin. Pistä sinne ilmoitus että etsit 40v naista joka haluaisi sen ydinperheen ja parisuhteen. Ehkä siellä on naisia jotka ovat hankkimassa lasta yksin koska eivät ole em. haavetta saaneet toteutettua ja oikeasti haluaisivat perheen. Älä kuitenkaan lähesty siellä mitään satunnaisia sinkkuvanhemmuuteen tähtääviä naisia.
... Miksi? Eivät nuo naiset ole kiinnostuneita perheen perustamisesta vaan itsellisestä äitiydestä. Ydinperhekumppania etsivät ovat ihan muualla. Ja ap:n tapauksessa pitäisi käytännössä ottaa sika säkissä, lisääntyä tuntemattoman kanssa, koska kello tikittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teit ikävuodet 18-43?
Todella epäilyttävää.
Myös se, että naisella ei saisi olla menneitä suhteita.😁 Neitsyt nainen yli nelikymppiselle miehelle.
Todella monella mun tuntemalla miehellä toi tilanne.
Valitettava totuus: juna meni jo.
Suunnilleen samanikäisillä lapset jo tehtynä ja vaipparalli ei enää kiinnosta. Nuorempien naisten mielestä ton ikäinen on jo ihan vanhus eikä seksuaalista vetovoimaa ole.
Miesten kannattaisi alkaa miettimään näitä asioita jo aikaisemmin.
Taas sama aloitus ja toive, että ketju elää omaa elämäänsä vaikuttamatta asiaan.
ITSE olen 54 vuotias poikamies enkä ole koskaan harrastanut seksiä naisen (en miehen koska vihaan hompsuja) koska tulin 21-vutiaana uskoon ja olen ajatellut että seksiä on avioliitto ja lasten tekokone. olen komeakin mies ja sanovat colin mcfarreliksi monet, käyn salilla ja nostan 100 kg penkki. hieman lyhyt olen eli 168 cm. en ole käynty enää 20 vuoteen seurakunnisssa, kun kävin niin monikin nainen kosiskeli ehkä 10 tarjousta sain mennä naimisiin mutta pidin heitä kaikkia liian keskinkertaisina älyllisesti ja hengellisesti. olisi kiva joku 30 vuotias nainen jennifer lopezin naama ja pylly ja hengellisesti kasva ut ettei olisi luterilainen tai katolilainen idiootti. ehkä sen nappaan kun meen taas Aasiaan, ei tarvii olla korkeakoulutettu, itselläni on 2 korkeakoulutusta enkä oikein tiedä mitä niilläkään papereilla teen ehkä meen enkun opeksi Aasiaan ja elän sillä,.
Andy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Miksi? Eivät nuo naiset ole kiinnostuneita perheen perustamisesta vaan itsellisestä äitiydestä. Ydinperhekumppania etsivät ovat ihan muualla. Ja ap:n tapauksessa pitäisi käytännössä ottaa sika säkissä, lisääntyä tuntemattoman kanssa, koska kello tikittää.
Siksi sanoin että pistä sinne postaus mitä etsit. Suurin osa varmaan haluaa itsellistä äiteyttä mutta saattaa siellä olla joukossa naisia jotka ovat siinä tilanteessa samasta syystä kuin ap. Ed. viestin vika lause huom. Sika säkissä on valitettavan totta, aapeeta ei kiinosta kumppanuusvanhemmuus niin minkäs teet. Aapeen pitäisi myös hyväksyä mahdollinen ero ja vuorovanhemmuus jos nopealla aikataululla aikoo pariutua.
Aasiasta näitä ehkä vielä saa, kun ei ole sosiaaliturvaa. Kaikkialla missä on sosiaaliturva, naiset eivät ota tällaista diiliä.