Onko 43-vuotias mies liian vanha löytämään lapsettoman naisen ydinperheen perustamiseen?
Elämä on kohdellut minua monin tavoin hyvin minulla on vakaa työ, oma koti, ja ihmiset sanovat usein, että olen hyvännäköinen. Mutta siitä huolimatta yksi asia on jäänyt puuttumaan: perhe. Ei mikä tahansa perhe, vaan ydinperhe, jonka rakentaisin yhdessä naisen kanssa, joka jakaa saman haaveen lapsettomana, valmiina aloittamaan alusta, yhdessä.
Olen yrittänyt. Olen ollut deittisovelluksissa, käynyt tapahtumissa, antanut mahdollisuuksia, joskus ehkä liikaakin. Mutta yhä uudelleen törmään siihen, että ihmiset ovat jo valmiiksi jossain heillä on lapsia, menneitä suhteita, tai he eivät enää halua aloittaa alusta.
Kommentit (125)
On, mutta kerro toki miksi haluaisit pilata jonkun nuoremman naisraukan elämän seniilikotileikkiulin kotiorjapiikana?
Vain ajankysymys milloin hemmoteltu piccupippe väsyy caccawaipparalliin, vaikkei siihen itse edes osallistuisikaan.
Miksi oletat, että joku sinua tasokkaampi (nuorempi, jne.) nainen marttyroisi oman elämänsä sinulle hetken leikkiin?
Vitsit mitä katkeraa pashaa täällä on luettavissa. Tottakai on mahdollista, että löydät 38-v kissan, jolla on suuri hätä biologisen kellon tikittäessä saada niitä lapsia vielä. Älä odota että siitä tulee joku maailman hienoin rakkaustarina. Tod. Näk. Sinut dumpataan nuorimman päästessä eskari-ikään, ja jäät miettimään että wtf? Jos oikeasti haluat löytää jotain kestävää on syytä katsoa peiliin ja miettiä syvästi, että miksi juuri tämä besserwisseri ei ole saanut itselleen kelpaavaa naarasta, ja miettiä miten voisi itseään hieman kehittää. Suosittelen, että aloitat vaikka akvarellimaalauskurssilla. Ties vaikka siellä olisi joku Mirkku odottamassa elämänsä miestä?
Kukaan ei halua juuri sinun kanssasi "aloittaa alusta" eikä aloittaa mitään alkuunkaan. Sinulla ei ole mitään tarjottavaa, olet tuhlannut, jahkaillut ja haihatellut hukkaan parhaat ydinperheenrakentamisvuotesi ja riskispermaasi ei huolita enää.
On, ja sen kertoo käytännössäkin jo se että intät neuroottisena utopiaa - ja vielä asiaankuulumattomilta ulkopuolisilta.