Miehet jotka eivät osaa sitoutua
Huoh. Taas olisi hyvä mach erään miehen kanssa mutta se ettei halua mitään vakavaa. Mitä tuollaisen miehen kanssa tekee? Ystävää haluaa olla ja on oikea herrasmies mutta on hyvää ystävää monien muiden naisten kanssa (onko kenties panoseuraa?) mutta muuten haluaa joukon naisia ihailemaan häntä. Olen mustis tottakai kun olen vain yksi muiden naisten joukossa. Miehet, miksi teette näin että teette naiselle superepävarman olon flirttailemalla muille ja silti haluatte olla aina vain sen mielitietyn kanssa.
Kommentit (23)
Huoh. Jospa katsoisitte välillä muitakin miehiä, kuin niitä, joita kaikki muutkin naiset katsovat....
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Jospa katsoisitte välillä muitakin miehiä, kuin niitä, joita kaikki muutkin naiset katsovat....
Niitä joita muut naiset eivät katso eivät yleensä ole kummoisia (eivät ole sosiaalisia tai sanavalmiita)ja jotka eivät pidä huolta kunnostaan ja kropastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä joita muut naiset eivät katso eivät yleensä ole kummoisia (eivät ole sosiaalisia tai sanavalmiita)ja jotka eivät pidä huolta kunnostaan ja kropastaan.
Sitten ei auta kuin kilpailla muiden naisten kanssa ja yrittää sitouttaa mies, jolla on mahdollisuus olla naisten keskellä kuin pikkupoika karkkikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten saa v.ittu naiset olla mun puolesta, jos ei kelpaa.
Pieni virhe tuossa ajattelussa. Eivät halua sitoutua sinuun.
Miehet kannattaa ottaa huvin kannalta tai ei ollenkaan. Syvemmät ihmissuhteet sitten muuta kautta.
Noin siinä käy kun valkkaat ne samat top 5% miehet kuin kaikki muutkin naiset.
No et ole ap kummoinenkaan saalis, jos sinkkuuttasi ruikutat ja roikut panosovelluksessa
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä huonommalla tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei auta kuin kilpailla muiden naisten kanssa ja yrittää sitouttaa mies, jolla on mahdollisuus olla naisten keskellä kuin pikkupoika karkkikaupassa.
Se se siinä onkin vaikeaa kun en halua juuri sitoutua tuollaiseen mieheen joka katsoo intensiivisesti muita naisia. Meillä oli aluksi flirttiä ja ajattelin että siitä voisi kehkeytyä jotain mutta sainkin tietää hänen valtavasta kaverilaumastaan jossa on naisia eniten. Tunnen vain mustasukkaisuutta (vaikka olemmekin nyt vain ystäviä) kun miehellä on nyt lupa hengailla muiden naisten kanssa. Outoa. Luulin että pääsen hänestä yli. Ap
Olen sitoutumiskammoinen mies ja puolustukseksi haluan kirjoittaa, että tunteet eivät kysy lupaa. Olen ikäni ollut itseriittoinen ja takertumaton mutta se yksi kaunis päivä, kun eteen ilmaantuu tietämättään pohjamutiin porautuva nainen. Ravisteleva ja repivä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisit ja olisit hyvä puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minun romanttiseen rakkauteeni ainakin vaaditaan ihan kaikin puolin hiton hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minun romanttiseen rakkauteeni ainakin vaaditaan ihan kaikin puolin hiton hyvä mies.
Taitaa jäädä sitten välistä koko homma sun osalta.
Taas kerran, yksi mies=kaikki miehet
Syö 💩 ap
Mikäs oli tämä hyvä mach? Mach yli vai alle 1?
Kaikki kunnia top5% premium miehille. Mutta jos kaupungilla kävelee ja katselee naistarjonnan sotanorsuja, niin aika kovat hallusinaatiot saa naisilla olla, jos kuvittelevat koskaan saavansa tuota viiden prossan premiumia.
"Miehet, miksi teette näin että teette naiselle superepävarman olon flirttailemalla muille ja silti haluatte olla aina vain sen mielitietyn kanssa"
No se top x prosenttia miehistä ei koe ennen vanhenemista mitään tarvetta sitoutua kun aina voi vaihtaa parempaan. Ihan tutkittu juttu, oliko 10-20% miehistä pyörittää yli 80% naisista ainakin tinderissä.
Tässä käy väkisinkin niin, että osa naisista jää pelkäksi yhden/muutaman yön jutuksi, jos ei polygamiaa aleta harrastamaan.
Sitten on se miesten hiljainen enemmistö, joka ei saa juuri lainkaan matcheja, ei edes sitä yhden illan juttua.
Vierailija kirjoitti:
No et ole ap kummoinenkaan saalis, jos sinkkuuttasi ruikutat ja roikut panosovelluksessa
En roiku panosovelluksessa enkä missään muussakaan deittisovelluksessa. Löysin tämän miehen muuta kautta. Ap
Ei ole sitoutumiskammoisia miehiä, on vain vääriä kumppaneita.
T. Entinen "sitoutumiskammoinen"