Miksi monesti ne oikeesti älykkäimmät jää yksin ja niitä pilkataan?
Kommentit (38)
Älykkäälläkin voi olla heikot sosiaaliset taidot ja jää siksi yksin.
Mä olen älykäs ja mua pilkataan, sanotaan epäsosiaaliseksi ja jätetään yksin. Näin se menee,a
Vierailija kirjoitti:
Mä olen älykäs ja mua pilkataan, sanotaan epäsosiaaliseksi ja jätetään yksin. Näin se menee,a
Jos ovat facebook-kavereita, niin ei ole jätetty yksin
Tai sitten yksinäisen ihmisen on hankala arvioida omaa älykkyyden tasoa. Tuskin kovin moni aidosti älykäs jää yksin, ellei ole hankala ihminen.
Ei saa olla parempi kuin muut. Pitää olla keskinkertaisen älykäs. Niin sopeutuu apinalaumaan paremmin.
Ei pidä paikkaansa. Tyhmimpiä pilkataan, älykkäät tekee rahakasta uraa.
Laumasielu on kauhea otus. Kuten täälläkin monesti näkee.
"valta kansalle" tietäisi suomen tuhoutumista hetkessä.
Minkä takia kaksi älykästä eivät päädy yhteen? Vai eikö äly siihen riitä löytää toinen älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten yksinäisen ihmisen on hankala arvioida omaa älykkyyden tasoa. Tuskin kovin moni aidosti älykäs jää yksin, ellei ole hankala ihminen.
"nynny" jää. ja saattaa tulla lättyyn. ja naiset hylkivät (toki surkeiden tekosyiden kanssa)
Vierailija kirjoitti:
a,a
älykäs,a
💩,a
Ei pidä paikkaansa, jos ei nyt ole joku tutkija joka ei osaa muusta puhua kuin työstään. Minä en jaksa yksinkertaisia ihmisiä jotka eivät ymmärrä mistään mitään, niin he jäävät taakse
En usko että älykkyys sinänsä vaikuttaa suoraan sosiaalisiin suhteisiin, mutta jos muut ihmiset kokevat käytöksen epämiellyttäväksi, ei älykkyys riitä pelastamaan seurauksilta.
Älykkäät ovat erilaisia joita tyhmemmät eivät ymmärrä. Tyhmemmät taas tykkäävät pilkata kaikkea mitä eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kaksi älykästä eivät päädy yhteen? Vai eikö äly siihen riitä löytää toinen älykäs?
Samaa ihmettelen. Kyllä minulle on löytynyt monia älykkäitä ystäviä sekä älykäs kumppanikin. Miksi ihmeessä ainoat vaihtoehdot olisi joko sietää pilkkaa, tai olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"nynny" jää. ja saattaa tulla lättyyn. ja naiset hylkivät (toki surkeiden tekosyiden kanssa)
Mistä moinen alkeellinen kirjoitustyyli on peräisin? Ettet vain sattuisi olemaan Gaussin käyrän länsipäätyä? Peräkammarinpojat harvemmin ovat kovin älykästä porukkaa.
Älykäs osaa aina muokkautua seuran mukaan ja valita puheenaiheensa sopiviksi.
Helpompi pilkata kun oma äly ei riitä