Jani Mäkelä syyttää: Kokoomus valmistelee työelämätoimia perussuomalaisten ohitse
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011276355.html
Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä arvioi, että kokoomus yrittää viedä joitain hallituksen työelämätoimia pitemmälle kuin hallitusohjelmassa on sovittu.
Hän viittaa esitysluonnoksiin määräaikaisten työsuhteiden ja irtisanomisten helpottamisesta.
Vahvasti näyttäisi siltä, että näitä esityksiä on valmisteltu meidän ohitsemme. Tästä pitää käydä keskustelua.
Kommentit (149)
Jani on kuuma kunpa tekisi kolmen kimppa videon kahden povekkaan 20 v naisen kanssa
Hauskaa kun persuja alkaa muka yhtäkkiä kiinnostaa työntekijän asema. Eiköhän näitä nähdä vielä paljon mitä lähemmäs vaalit tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä oikeisto rummuttaa pyhälisien poistoa. Katsotaan kauanko menee, että se asia on ajankohtainen ja ehkä tulee yllätyksenä ja pyytämättä Janille
Siis se rummutus tapahtuu täällä, lehtien keskustelupalstoilla, Facebookissa. Aletaan kääntää ihmisten mielipiteitä
Nytkö se alkoi?
Että persut yrittävät pestä mainettaan sanomalla, että en se minä ollut, vaan kokoomus pakotti!
Naurettavaa. Ihan itse persujen kansanedustajat ovat äänestäneet kokoomuksen kavereina, joten aivan liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mäkelä ole tehtävänsä tasalla vai onko kokoomus puolue joka kusettaa kaikkia?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuje oma ammattiliitto nousi vihaisena Purraa vastaan. Akka petti omansakkin Orpon kyljessä. Saatana.👍
Arto Luukkanen heivaa tämän akan luiskaan. Myös Keskimunasarja on ehdkkaana ei katso enää Purran perseilyä.
Voi olla että Riikka vie näistä ehdokkaista voiton 16-0. Ainakin kaupunkipersujen osalta
Teitä alkaa olemaan yksi kolmasosaa alkuperäisestä. Vähiin menee ennenkuin loppuu ja Rikka saa teidän kustannuksesta luunsa Brysseliin minne porukalla alunperinkin jutuissaan Halla-ahon kanssa tähtäsivät höpöttämällä hölmöille maahan muutosta. Nytkin Riikka itse nitää lisää hamuaa Orpon kainalossa....ho hoijaa...😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Orpon hallitus on ajanut Suomen tahallaan massatyöttömyyteen, jotta työehtoja ja palkkatasoa voidaan polkea yhä matalammalle sekä valtionvelan holtittomaan kasvuun, koska se mahdollistaa lisäleikkaukset. Sijoittajat hyötyvät valtioiden velkaantumisesta, ja velkakirjojen korot ovat jo lähteneet nousuun. Kyseessä on tarkoituksellinen tuhokapitalismi, johon Orpo on läpeensä tyytyväinen, hän tulee saamaan isänniltään palkinnon. Orpon julkisuuteen suunnatut puheet ovat tämän takia olleet koko hallituskauden täysin merkityksetöntä sanahelinää.
Jani Mäkelä on hyväksynyt täysin tämän politiikan tähän asti.
Kokkarit vaan huutelee työvoimapulasta ja tuo lisää ulkkeja Suomeen töihin.
Tällä tavoin firmat saavat neuvoteltua palkat alas (paikallinen sopiminen), koska todellisuudessa Suomessa on liikaa työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaatteko te naiset persuja siksi, koska haluatte Suomeen lisää irakilaisia ja somalialaisia ukkoja?
Jos siitä olisi kiinni, niin naiset rakastaisivat persuja. Persuthan niitä toivat 2015.
Janin on turha vollottaa ja kutsua eduskuntaa isohätäkokoukseen kun pökäle on jo housussa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaatteko te naiset persuja siksi, koska haluatte Suomeen lisää irakilaisia ja somalialaisia ukkoja?
Tuliko toimiston hätäpäivystys paikalle?
Persut on mennyttä. Kaikki tällainen luetaan äärioikeiston puheeksi ja kampanjointi on kääntynyt nyt siis persuja vastaan. Persuista tulee puhtaasti oikeistolainen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se alkoi?
Että persut yrittävät pestä mainettaan sanomalla, että en se minä ollut, vaan kokoomus pakotti!
Naurettavaa. Ihan itse persujen kansanedustajat ovat äänestäneet kokoomuksen kavereina, joten aivan liian myöhäistä.
Miksi perujen kenttäväki antoi purran kurjistaa omat äänestäjänsä ja heikentää duunareiden työolot. Nyt persu pienyrittäjätkin kiroaa Purran kokomuksen myötäilyyn. Ihan asiasta 👍👍👍👍
Häntä yrittää heiluttaa koiraa. Jani pysyy nyt vaan kiltisti siellä mersun takapenkillä ja tekee niinkuin on käsketty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuje oma ammattiliitto nousi vihaisena Purraa vastaan. Akka petti omansakkin Orpon kyljessä. Saatana.👍
Arto Luukkanen heivaa tämän akan luiskaan. Myös Keskimunasarja on ehdkkaana ei katso enää Purran perseilyä.
Luukkanen ja Keskikalja. Onnea vaan persuille
Eihän näillä ole mistä valita kun kaikki sekopäitä. Ihan sama kuka heistä änkyttää jotain yhtä ja samaa paskaa.😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se alkoi?
Miksi perujen kenttäväki antoi purran kurjistaa omat äänestäjänsä ja heikentää duunareiden työolot. Nyt persu pienyrittäjätkin kiroaa Purran kokomuksen myötäilyyn. Ihan asiasta 👍👍👍👍
Paskin hallitus ikinä. On hyödyttänyt vain suuryrittäjiä, muu Suomi saa upota rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pääasia että persujen kannatus romahti rökääleesti vaaleissa kaksi kolmasosaa. Purran kannatus romahti 68%. Halla-ahon kannatus romahti rökääleesti 69%. Ny persujen puoluekokoukseen Purra heitetään luiskaan kun sillä on j kolme haastajaa. Purra rupesi kokoomuslaiseksi heti kun sai hömöiltä valheilla äänet. Loppu persusakki hajoaa tuhannen pillunpäreiksi. Nauretaan näillä yhdessä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi persujen kenttäväki oli tuput suorina kun Purra heikensi esim duuareiden työoloja... Ennen vaaleja toitotti moneen otteeseen että työoloja ei duunareilta leikata eikä heihin kosketa. Samon vakuutii että heikompiosaisilta ei leika ..se ei sovi heille. Nyt koko hallituksenkin kannatus on on romahtanut kaksi kolmasosaa. Saatanan valehtelijat.😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukkanen ja Keskikalja. Onnea vaan persuille
Eihän näillä ole mistä valita kun kaikki sekopäitä. Ihan sama kuka heistä änkyttää jotain yhtä ja samaa paskaa.😂😂😂
Tässä vaiheessa puolue hajonnee kokoomuspersuihin ja SMP-persuihin. Syrjäytyneille vihaisille miehille ei jää kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se alkoi?
Haluaisin olla kärpäsenä persujen puoluekokouksessa. Toivottavasti ja luultavasti odotettavissa nyrkkitappelu. 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se alkoi?
Haluaisin olla kärpäsenä persujen puoluekokouksessa. Toivottavasti ja luultavasti odotettavissa nyrkkitappelu. 😁😁😁
Tarjoilu kun alkaa riittävän ajoissa, niin eiköhän siellä satu ja tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se alkoi?
Tätä kokousta varten en ole heittänyt puoluejäsenkijaa vielä roskiin että menen salaa nauhoittamaan ja kuvaamaan tämän kokous sirkuksen. Tupakkapaikalta saa nauhalle hyvää materiaalia.. Äänestän tyhjää ja kotimatkalla pyyhin persettä jäsenkirjalla. Terveisin entinen duunarit persu.
Nyt tämä oikeisto rummuttaa pyhälisien poistoa. Katsotaan kauanko menee, että se asia on ajankohtainen ja ehkä tulee yllätyksenä ja pyytämättä Janille