Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä match-mies arvostelee harrastustani

Vierailija
03.06.2025 |

Mitäs tähän sanotte:

Olen hetken aikaa viestitellyt erään reilu nelikymppisen miehen kanssa. Profiilissani lukee, että vapaa-ajalla pidän matkustelusta kotimaassa ja ulkomailla. Mies sitten kyseli mitä suunnitelmia minulla on kesälomalle, kun olin maininnut,  alkaa minulla pian. Vastasin, että ekalla viikolla olen kaksi yötä Kaupungissa X, juhannuksen jälkeen kaksi yötä kaupungissa Y ja heinäkuussa yhden yön kaupungissa Z. Mies kysyi, että onko minulla sitten ystäviä/sukulaisia ympäri Suomea, johon vastasin, että yövyn yleensä matkoilla hotelleissa. Tähän mies vastasi: "ei minulla ainakaan perse kestäisi maksaa hotelliyöpymisiä, nehän on tosi kalliita". Sitten hän myös kirjoitti: "etkö sä sitten pysty nukkumaan kotona? Mä itse en oikein välitä matkustelusta, itse käyn satunnaisesti mökillä 100km päässä". 

Minulle tuli tuosta jotenkin huono fiilis, kun hän tuolla tavalla alkoi arvostella minun harrastustani. Tuntuuko joistakin oikeasti siltä, että on aivan käsittämätöntä, että jollakin keskituloisella nelikymppisellä ihmisellä on varaa majoittua hotelleihin lomalla? Tai että joku oikeasti tykkää matkustelusta? Tulee mieleen, että hänen itsensä tekisi mieli matkustella, mutta joko hänellä ei ole siihen fyrkkaa tai sitten on vaan niin pihi. En minäkään toisten ihmisten harrastuksia arvostele. Se olisi ihan sama, kuin jos jollakin miehellä olisi oma hevonen ja harrastaisi sen kanssa raveja, että minä alkaisin udella, että "miten sinulla siihen on varaa, raviurheilu on eläinrääkkäystä".

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täysin PA tai rasittavan pihi. Aika halpoja ne hotelliyöt on, jos vertaa aika moneen muuhun asiaan.

Vierailija
42/45 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko täysin PA tai rasittavan pihi. Aika halpoja ne hotelliyöt on, jos vertaa aika moneen muuhun asiaan.

Saahan tarjouksessa jopa alle huntilla hotelliyön ja sen kun jakaa kahdelle, niin ei se valtavan kallista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloinen, jos ei ole varaa hotelliyöstä maksaa. Lisäksi selvästi aika sivistymätön, kun puhuu perseistä tuntemattomalle ihmiselle. Poistat matchin ja seuraava.

Vierailija
44/45 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä ihmistyyppiä, joka pyrkii koko ajan lyttäämään muita. Esim. jos sanoisit tehneesi makaroonilaatikkoa niin hän vastaisi, että itse ei kyllä mitään sellaisia lastenruokia syö vaan pitää olla italialaista pastaa. Kääntää jutun itseensä ja samalla mollaa sen kertojaa.

Tollaiset ihmiset joutuvat automaattisesti minun shitlistille ja pyrin minimoimaan kontaktit ja kanssakäymisen minimiin.

Vierailija
45/45 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kaupungista toiseen matkustelu mikään harrastus olekaan. Jos menee sinne tekemään jotain, se on se harrastus, minkä ohessa joutuu yöpymään jossain.

En tosin mökillekään menisi istuksimaan, tai kuokkimaan pihaa. Sitä voisi tehdä kotonakin. Ehkä taas, jos kalastaminen sattuisi kiinnostamaan, mutta saman järven tai merenlahden jatkuva troolaaminen olisi aika tylsää sekin.