Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö koskaan että kumppanillanne on ollut ennenkin rakastajia?

Vierailija
03.06.2025 |

Kysymys varsinkin miehille. Kun panette muijaanne, mietittekö, että siellä pillussa on käynyt monen muunkin miehen mulkku ja niitä pillunhuulia on nuollut moni muukin mies? 

Itse pyrin olemaan ajattelematta. Ajatus ällöttää. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oma historiansa. Nyt on nyt. Keskityn siihen enkä mieti puolison vanhoja kumppaneita. M60+

Vierailija
42/46 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla minua ennen vai yksi, mutta se ei ollut saanut paljaalla naida, joten olen eka joka sai sitten paljaalla lykkiä.

Sama juttu, että olin eka, joka pani paljaalla. Ja eka, joka pani B-rappuun. Ja ainoa.

Niinhän te luulette, totuus on yleensä jotain muuta.

Osuvasti sanottu. Moni nainen osaa taitavasti salata temppuilujansa. Jopa pari säätöä samanaikaisesti , miehen rinnalla. Miehet ne pettää aina, heh 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli silloin kun tavattiin duunissa ohjelmatoimistossa, missä oli muusikoita ja isoja iskemätähtiä, muusikot osasivat jallittaa parikympistä mimmiä mennen tullen, ei paljon avaudu siitä. Yhden ison tähden kanssa on pannut, ei kerro yksityiskohtia. Vanha viidakon sanonta- kuka haluaa vaimon, ketä muut ei halua naida!

Vierailija
44/46 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
45/46 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryppypeppuhousuja taas näky, eikä mitenkään huonoilla kropilla!

Vierailija
46/46 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti pannessa yhtään, mietin ihan muuta. Joskus muuten olen voinut miettiä mutta nyt yli 20v avioliiton jälkeen ei oikein enää sekään tule mieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme