Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö koskaan että kumppanillanne on ollut ennenkin rakastajia?

Vierailija
03.06.2025 |

Kysymys varsinkin miehille. Kun panette muijaanne, mietittekö, että siellä pillussa on käynyt monen muunkin miehen mulkku ja niitä pillunhuulia on nuollut moni muukin mies? 

Itse pyrin olemaan ajattelematta. Ajatus ällöttää. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ällöttäisi. Mennyt on mennyttä. Nyt sillä kaivolla ei ole muita ammentajia ja kyllä se varmasti on pesty viime viikon jälkeen. 

Vierailija
2/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nykyisen korkkasin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä ajattele ja jos nyt pitäisi oikein ajattelemaan alkaa, niin ei ällötä. Neutraali asia.

Vierailija
4/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kysymys. Miten kuvittelet, että joku nainen ottaisi suuhunsa tai pilluunsa ällöttämättä kullisi, joka on kirnunnut monen naisen toosassa? 

Mies 40v
5/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottas tietää miten moni ja ketkä kaikki on pannu. Kaveri on ainakin kun sen ex on. 

Vierailija
6/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissy kirjoitti:

Kiihottas tietää miten moni ja ketkä kaikki on pannu. Kaveri on ainakin kun sen ex on. 

Et ole ajatellut kysyä?

Vierailija
7/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti toivoisin että vaimokin suostuisi kokeilemaan vierasta. Saisin siitä kicksejä!

Vierailija
8/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin vaimo oli korkkaamaton kun aloin hänen kanssaan olemaan yhdessä, en kai voisi olla sellaisen naisen kanssa, jota joka Jätkät on kullittanut. 

Vierailija
9/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelisin? Ihan sama. Oli oma vehjekin käynyt ennen vaimoani useamman naisen suussa ja pillussa. Nauti vaan kumppanistasi, äläkä mieti turhia. Epävarmuus ei ole seksikästä.

Vierailija
10/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että ei sitä tuossa vaiheessa ajatella.  Sitten se mieleen tulee, jos puoliso ei ole suostunut pitkään aikaan, vaikka yli viikkoon. Sitten se katkeroituminen iskee kuin jostain selän takaa ja kaikki kurjat ajatukset nousee pintaan. Ja vaikka ei olis mitään näyttöä mistään uskottomuudesta tai aikaisemmista suhteista, niin tuollaisetkin ajatukset saattavat tunkea tyyliin : mistä sitä tietää .  Ei niitä tietenkään pidä murehtia. Kunnon pano ja taas kaikki hyvin . Onhan se hienoa, kun on puolison saanut. 

Vierailija
11/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti, kun olemme toistemme ensimmäiset ja olleet vain keskenämme alusta asti. Ei tarvitse hänenkään miettiä sellaista. 

Vierailija
12/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä ahdistaa ajatus, varsinkin kun itsellä 12cm ja vaimo seurusteli ennen minua mustan jorgoksen kanssa, jolla oli jotain 25cm ja todella paksu.

Vierailija
13/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoo nolla mutta tiedän että on seurestellut selvästi nuoremman kanssa sekä lomaillut naimisissa olevan tuplasti vanhemman miehen kanssa.

panija
14/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä kertoo minulle miten muut miehet ovat panneet sitä kun olen itse panemassa. 

Mitä kiimaisemmaksi se tulee, niin sitä irstaammiksi sen jutut käy.

Vierailija
15/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on ollut niin ei tarvitse kaikkea opetella. Kokemus takaa laadun.

Vierailija
16/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissy kirjoitti:

Kyllä se joskus mietitytti. Kaikkia en tiedä ja jotenkin vaikea kysyä suoraan. Muutama kaveri  on pannut ja parikymmentä on tullut tietooni koska tunnettu jo ennen kuin alettiin olemaan yhdessä. Onneksi ei ole vertaillut minua muihin.

Vierailija
17/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoo nolla mutta tiedän että on seurestellut selvästi nuoremman kanssa sekä lomaillut naimisissa olevan tuplasti vanhemman miehen kanssa.

Ja siitä ei saa puhua 

- Sama 

Vierailija
18/46 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tylsää, jos olisi koko elämänsä aikana saanut vain yhtä pillua; voi luoja  miten erilaisia naiset voivatkaan olla seksihommissa

Nykyisen vaimoni (yli 60 vee) pillu on ihanan tiukka ja osaan todella arvostaa sitä naituani elämäni aikana tosi montaa naista

Vierailija
19/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naisystävä on seksin suhteen huomattavasti kokeneempi kuin itse olen, muutaman hänen seksikumppanin tiedän, ja välillä se aiheuttaa omassa päässä lievää mustasukkaisuuden tunnetta, joka tosin menee nopeasti ohi. Loppujen lopuksi hyvähän se vain on että on osannut nauttia kun mahdollisuus on ollut. -M-

Vierailija
20/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole ollenkaan mustasukkainen vaimoni entisistä seksikumppaneista. Päinvastoin. Se on kiihottavaa ajatella, että muutkin ovat naineet häntä ja laskeneet sisälle. Nyt sinne lasken minä.

Ei se järvi soutamisesta kulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi