Mietittekö koskaan että kumppanillanne on ollut ennenkin rakastajia?
Kysymys varsinkin miehille. Kun panette muijaanne, mietittekö, että siellä pillussa on käynyt monen muunkin miehen mulkku ja niitä pillunhuulia on nuollut moni muukin mies?
Itse pyrin olemaan ajattelematta. Ajatus ällöttää.
Kommentit (46)
En entisistä tokikaan, mutta niistä jotka avioliton aikana on, ja valehdeltu, niistä kyllä, kun on aihetta.
Vaimolla minua ennen vai yksi, mutta se ei ollut saanut paljaalla naida, joten olen eka joka sai sitten paljaalla lykkiä.
Niinhän sinullakin on ollut. Mitä sitten.
No, eipä oikeastaan kiinnosta pätkääkään.
Niinhän sinullakin on ollut. Mitä sitten. Aloittajalla oma on itsellään ollut niitä.
Mitä siitä pitäisi päätellä, että (eräät) toisensa tuntevat naiset kierrättävät tuntemiaan miehiä? Ovatko he tosiasiallisesti lesboja?
Omakin vaimo oli aikoinaan korkkaamaton. Toisaalta kyllä kiihottaa ajatus, että saisi vierasta munaa.
Onneksi vaimollani on myös entisyyttä. Osaa arvostaa isomunaista panomiestä. Minua.
Kun ei oo ketään exää eikä nyxää. N
Kyllä. Ei haittaa vaikka on ollut, kunhan olisin parhaita.
Samahan se on naisen puolella. Jos miettii kuinka monessa pimpissä ja peräaukossa elin on soutanut. Ei kannata miettiä liikoja tai tulee hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla minua ennen vai yksi, mutta se ei ollut saanut paljaalla naida, joten olen eka joka sai sitten paljaalla lykkiä.
Sama juttu, että olin eka, joka pani paljaalla. Ja eka, joka pani B-rappuun. Ja ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä en ole ollenkaan mustasukkainen vaimoni entisistä seksikumppaneista. Päinvastoin. Se on kiihottavaa ajatella, että muutkin ovat naineet häntä ja laskeneet sisälle. Nyt sinne lasken minä.
Ei se järvi soutamisesta kulu.
Näinhän se on. Jostakin syystä jotkut miehet kelpuuttavat vain kokeneen naisen, jolla ei ole yhtään mustaihoista eksää. Niinkuin sillä olisi jotain väliä.
Vaimollani oli tavatessamme ollut 8 seksisuhdetta, joista 2 hiilenmustaa gambialaista. Hyvä että on ne jo kokenut. Ei tarvitse haaveilla niistä enää. Tietää, että eivät ole sen kummempia kooltaan eikä taidoiltaan. Ei minun kullini sitä tunnista, kuka siellä on vieraillut.
Minusta olisi pelottavaa, jos aikuisena tapaamallani ihmisellä ei olisi ollut ennen minua yhtään seksikumppania. Olisi myös naurettavaa vaatia toiselta seksuaalisuutta viattomuutta, koska sitä ei minullakaan ole.
Ei haittaa yhtään, vaikka entisiä on ollut. Päinvastoin, hyvä että on kokemusta.
KYLLÄ MIEHET ON TYHMIÄ TUMPELOITA. Niille sopii vain nyrkkikyllikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, että olin eka, joka pani paljaalla. Ja eka, joka pani B-rappuun. Ja ainoa.
Niinhän te luulette, totuus on yleensä jotain muuta.
Näinhän se on. Jostakin syystä jotkut miehet kelpuuttavat vain kokeneen naisen, jolla ei ole yhtään mustaihoista eksää. Niinkuin sillä olisi jotain väliä.