Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö koskaan että kumppanillanne on ollut ennenkin rakastajia?

Vierailija
03.06.2025 |

Kysymys varsinkin miehille. Kun panette muijaanne, mietittekö, että siellä pillussa on käynyt monen muunkin miehen mulkku ja niitä pillunhuulia on nuollut moni muukin mies? 

Itse pyrin olemaan ajattelematta. Ajatus ällöttää. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä en ole ollenkaan mustasukkainen vaimoni entisistä seksikumppaneista. Päinvastoin. Se on kiihottavaa ajatella, että muutkin ovat naineet häntä ja laskeneet sisälle. Nyt sinne lasken minä.

Ei se järvi soutamisesta kulu.

Näinhän se on. Jostakin syystä jotkut miehet kelpuuttavat vain kokeneen naisen, jolla ei ole yhtään mustaihoista eksää. Niinkuin sillä olisi jotain väliä. 

Vierailija
22/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En entisistä tokikaan, mutta niistä jotka avioliton aikana on, ja valehdeltu, niistä kyllä, kun on aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla minua ennen vai yksi, mutta se ei ollut saanut paljaalla naida, joten olen eka joka sai sitten paljaalla lykkiä.

Vierailija
24/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinullakin on ollut.  Mitä sitten.  

Vierailija
25/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä oikeastaan kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
26/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinullakin on ollut.  Mitä sitten.  Aloittajalla oma on itsellään ollut niitä.  

Vierailija
27/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole jakorasioita.

Vierailija
28/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä pitäisi päätellä, että (eräät) toisensa tuntevat naiset kierrättävät tuntemiaan miehiä? Ovatko he tosiasiallisesti lesboja?

Vierailija
29/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin vaimo oli aikoinaan korkkaamaton. Toisaalta kyllä kiihottaa ajatus, että saisi vierasta munaa.

Vierailija
30/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaimollani on myös entisyyttä. Osaa arvostaa isomunaista panomiestä. Minua.

Vierailija
31/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
32/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oo ketään exää eikä nyxää. N

Vierailija
33/46 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei haittaa vaikka on ollut, kunhan olisin parhaita. 

Vierailija
34/46 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on naisen puolella. Jos miettii kuinka monessa pimpissä ja peräaukossa elin on soutanut. Ei kannata miettiä liikoja tai tulee hulluksi.

Vierailija
35/46 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla minua ennen vai yksi, mutta se ei ollut saanut paljaalla naida, joten olen eka joka sai sitten paljaalla lykkiä.

Sama juttu, että olin eka, joka pani paljaalla. Ja eka, joka pani B-rappuun. Ja ainoa.

Vierailija
36/46 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä en ole ollenkaan mustasukkainen vaimoni entisistä seksikumppaneista. Päinvastoin. Se on kiihottavaa ajatella, että muutkin ovat naineet häntä ja laskeneet sisälle. Nyt sinne lasken minä.

Ei se järvi soutamisesta kulu.

Näinhän se on. Jostakin syystä jotkut miehet kelpuuttavat vain kokeneen naisen, jolla ei ole yhtään mustaihoista eksää. Niinkuin sillä olisi jotain väliä. 

Vaimollani oli tavatessamme ollut 8 seksisuhdetta, joista 2 hiilenmustaa gambialaista. Hyvä että on ne jo kokenut. Ei tarvitse haaveilla niistä enää. Tietää, että eivät ole sen kummempia kooltaan eikä taidoiltaan. Ei minun kullini sitä tunnista, kuka siellä on vieraillut. 

Vierailija
37/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi pelottavaa, jos aikuisena tapaamallani ihmisellä ei olisi ollut ennen minua yhtään seksikumppania. Olisi myös naurettavaa vaatia toiselta seksuaalisuutta  viattomuutta, koska sitä ei minullakaan ole.

Vierailija
38/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, vaikka entisiä on ollut. Päinvastoin, hyvä että on kokemusta.

Vierailija
39/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ MIEHET ON TYHMIÄ  TUMPELOITA. Niille sopii vain nyrkkikyllikki. 

Vierailija
40/46 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, että olin eka, joka pani paljaalla. Ja eka, joka pani B-rappuun. Ja ainoa.

Niinhän te luulette, totuus on yleensä jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä