Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT loppuviikkoon*^*

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viikonloppu taas kohta ovella! Ihanaa! Ja ovat kyllä niin mahtavia säitä luvanneet, että ulkoilua ja pihan laittoa on ohjelmistossa. Miehellä on huomenna synttärit ja ollaan menossa illastamaan yhdessä suosikkiravintolaamme Farougeen. Lapset on menossa yökylään, joten jos su-aamuna saatais nukkua pidempään kuin viiteen.

Meillä mukulat heräsi tänään 5.30. Ensin esikoinen ja Neela heti perään. On noissa varhaisissa aamuissa ainakin se hyvä puoli, että aamuisin ehtii tehdä kaikenlaista. Kahdeksaan mennessä olin mm. pessyt kaksi koneellista pyykkiä, vaihtanut kaikille lakanat, tyhjentänyt astianpesukoneen, hoitanut kahden lapsen aamutoimet, syönyt itse aamupalan, käynyt suihkussa ja laittautunut. Ei voi mua saamattomaksi haukkua ;).

ERIALLE JUMPPAAMISESTA: Mun täytyy kyllä myöntää, että jumppaaminen jää välillä tosi vähäiseksi. Varsinkin nyt, kun tyttö oppi ryömimään. Keskimäärin jumppautan tyttöä ehkä vartin päivässä, joskus en lainkaan. Viikonloppusin ehkä vähän enemmän. Varsinkin noi vatsalihasharjoitukset tuntuu hankalilta ja niitä välttelen, vaikka ne just olisi tytölle kaikista tärkeimpiä.

Nyt on mentävä, Neela hermostui.

Pepper & Neela, huomenna 8 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla