Mies ei halua naimisiin, vauva
Olemme olleet yhdessä pari vuotta. Vauva on tuloillaan, mies on puhunut naimisiinmenosta ja kaikesta. Mutta nyt ei enää tunnu yhtään kiinnostuneelta, välttelee aihetta ja sanoo ettei se paperi mitään muuta. Minulle tämä on iso ja tärkeä asia, ja sovimme että naimisissa olisimme ennen kuin vauva syntymässä. Nyt kuitenkin jokin häntä vaivaa ja vetäytyy kaikesta.
Mikähän tässä pitäisi tehdä, on huijattu olo.
Kommentit (234)
No. Virhe tapahtui siinä vaiheessa kun suostuit laittamaan vauvan alulle ennen naimisiin menoa. Mies olisi saanut todistaa ne vihkihalunsa ennen sitä kun kerran siitä niin kovasti mesosi. Nyt se on selvä ettei mitään naimisiinmenohaluja oikeasti ollutkaan.
Te tulette 99% varmuudella eroamaan. Sinä sinnittelet ensin pari vuotta toivoen että ehkä sittenkin, kai se kuitenkin salaa rakastaa minua, ei vaan osaa sanoittaa tunteitaan yms muuta puuta heinä... Sen jälkeen joudut hoitamaan kaiken yksin, mies ei osallistu ja luultavasti marisee elareista. Lapsesta ei ole tippaakaan kiinnostunut. Niin tavallinen tarina.
Naiset, ei vauvoja ennenkuin mies on konkreettisesti osoittanut sitoutumishalunsa. Kun siinä melkein aina käy näin. Tuollainen mies haluaa kovasti vauvoja ja puhuu avioliitosta vain niin kauan kun ne on vain sanoja, ei tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Naisena normaali olotilasi on olla tyytymätön, vaikka olisit naimisissa olisi kaikki silti perseestä ja vika jossain muussa.
Homo hiljaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Meillä kolme lasta ja ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja naimisissa emme ole. Ihan hyvin mennyt ilmankin.
Oletko ainut perheenjäsen kellä eri sukunimi?
Vierailija kirjoitti:
Turha nyt erota ja hätiköidä. Mies voi vielä jossain vaiheessa haluta naimisiin. Ehkä haluaa, että sinäkin voit häistä nauttia ja juhlia kunnolla, sitten kun vauva on syntynyt ja vaikka vuoden tai muutaman vuoden ikäinen.
Ei halua eikä mene naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
No. Virhe tapahtui siinä vaiheessa kun suostuit laittamaan vauvan alulle ennen naimisiin menoa. Mies olisi saanut todistaa ne vihkihalunsa ennen sitä kun kerran siitä niin kovasti mesosi. Nyt se on selvä ettei mitään naimisiinmenohaluja oikeasti ollutkaan.
Te tulette 99% varmuudella eroamaan. Sinä sinnittelet ensin pari vuotta toivoen että ehkä sittenkin, kai se kuitenkin salaa rakastaa minua, ei vaan osaa sanoittaa tunteitaan yms muuta puuta heinä... Sen jälkeen joudut hoitamaan kaiken yksin, mies ei osallistu ja luultavasti marisee elareista. Lapsesta ei ole tippaakaan kiinnostunut. Niin tavallinen tarina.
Naiset, ei vauvoja ennenkuin mies on konkreettisesti osoittanut sitoutumishalunsa. Kun siinä melkein aina käy näin. Tuollainen mies haluaa kovasti vauvoja ja puhuu avioliitosta vain niin kauan kun ne on vain sanoja, ei tekoja.
Melkein aina? Lähes puolet suomalaislapsista saa alkunsa avioliiton ulkopuolella, toisista lapsista jo harvempi.
Oletko ap lihonnut rakkauden aikana kuin porsas? Siinä voi olla yks syy miehen haluttomuudelle sitoutua suhun!
Vierailija kirjoitti:
Vähän sivupoluille ajauten, mutta ihmettelen kun sanotaan, ettei "se paperi mitään muuta". Mikä ihmeen paperi? Ei minulla ainakaan ole mitään paperia siitä, että olen naimisissa.
Nimenomaan jos se paperi ei muuta mitään, niin miksi mies vastustaa sitä hampaat irvessä? Kun eihän se muuta mitään, ihan sama siis mennä naimisiin, kun mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sivupoluille ajauten, mutta ihmettelen kun sanotaan, ettei "se paperi mitään muuta". Mikä ihmeen paperi? Ei minulla ainakaan ole mitään paperia siitä, että olen naimisissa.
Nimenomaan jos se paperi ei muuta mitään, niin miksi mies vastustaa sitä hampaat irvessä? Kun eihän se muuta mitään, ihan sama siis mennä naimisiin, kun mikään ei muutu.
Jos sillä ei ole mitään väliä niin miksi sulla on niin kova hinku naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mielessäni on käynyt että puhuiko ihan puutaheinää avioliittoaikeissaan, ja sai minut raskaaksi. Nyt sitä ei voi enää perua niin voi alkaa perääntymään. Tämä asia itkettää jatkuvasti nyt
Semmoisia ne miehet ovat, ei heidän sanaan koskaan kannata luottaa. T. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun haluan prinsessapäivän!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielessäni on käynyt että puhuiko ihan puutaheinää avioliittoaikeissaan, ja sai minut raskaaksi. Nyt sitä ei voi enää perua niin voi alkaa perääntymään. Tämä asia itkettää jatkuvasti nyt
Näinhän siinä voi käydä. Älä jää sitä itkemään, vaan nauti äitiydestä, sinulla on siihen oikeus. Olet aikuinen nainen ja pärjäät tarvittaessa yksinhuoltajana. Kun on sopiva aika, löydät varmasti uuden ja paremman miehen elämääsi.
Oletteko uskovaisia tai onko mies? Voit vedota silloin tuohon että ei oikein harrastaa seksiä yhdessä ilman avioliittoa
En minä ole valmis eroamaan, mutta sen verran itsekunnioitusta löytyy ettei tämä hyvältä tunnu. Enkä haluaisi tyytyä, vaan haluaisin miehen joka pystyy tukemaan minua raskauden aikana eikä aiheuttamaan tämänlaista stressiä. Ihan kuin ei minuakin jännittäisi ja pelottaisikin synnytys ja elämänmuutos ja kaikki
Avioliitto ei kyllä muuta mitään mihinkään suuntaan. Sinulta puuttuu realistinen käsitys tästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia ne miehet ovat, ei heidän sanaan koskaan kannata luottaa. T. Kokemusta on
Kyllä kokemusta on todellakin! Kannattaa katsoa tekoja, eikä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n mies on itse puhunut aikeistaan avioitua. AP on siis ollut siinä olettamuksessa, että heillä on yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat.
Miksi mies vastustaa naimisiin menemistä, kun se ei MIEHEN mielestä muuta yhtään mitään? Mikä ei tietysti pidä paikkaansa, muuttaahan se laillisesti asioita vaikka miten paljon. Jos näitä ei sovita menemällä naimisiin, ne pitää sopia juristin kanssa omasta pussista maksaen. Aviopari on juridisesti paremmassa asemmassa, samoin lapset, kuin avoliitossa olevat. Jos AP:lle vaikka sattuu jotain synnytyksessä, mies ei pääse paikalle eikä hänelle kerrota mitään, jos AP ei ole erikseen merkinnyt miestä lähiomaiseksi.
Sama jos alkaisi kiukutella siitä, että hei, haluaisin juoda lasin limpparia kanssasi. Nainen sanoo, että tässä limpparit ja mies alkaa kiukutella, että ei kun haluankin olutta, en oo luvannu juoda limpparia. Eihän sillä ole mitään merkitystä onko lasissa olutta vai limpparia, ihan sama, mutta ehdottomasti on saatava olutta just nyt, koska limppari ei käy vaikka se onkin jotenkin ihan yksi ja sama onko se olut vai limppari.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta yhdessä? Ei tuossa ajassa kaikkea toisesta voi oppia tuntemaan. Jos mies alunperin luvannut häät ja vauvan, olisi ensin pitänyt mennä naimisiin, sitten vasta lapsi.
Vähän kieltämättä kuulostaa siltä, että mies olisi ihastumishuuruissa lupaillut liikoja. Mutta on se silti vastuutonta ja sikamaista, jos mies on ollut aloitteellinen lisääntymisasioissa. Miehiin ei näköjään voi luottaa.
Ihminen on apinalaji, jonka alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.