Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavointi johtuu sanahausta, en jaksanu muokata.
Lihavointi johtuu liiasta syömisestä, läski
No on tässä muutama kilo rasvavarastoa kieltämättä, mutta onpahan helpompi kellua jos joutuu tulvan viemäksi.
Nää uskonnolliset keskustelut on todella raskaita! Tehkää se oma ketju niille. Jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että sulla ei ole kovinkaan kattavaa käsitystä, miltä asiat näyttävät kulmastani. Saati miltä koko kuvio on tuntunut.
Ei sitten niin minkäänlaista käsitystä. Johtunee ettet ole kertonut asiasta.
Montakin kertaa olen, mutta täällä en enää uskalla.
Entä irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavointi johtuu sanahausta, en jaksanu muokata.
Lihavointi johtuu liiasta syömisestä, läski
No on tässä muutama kilo rasvavarastoa kieltämättä, mutta onpahan helpompi kellua jos joutuu tulvan viemäksi.
Minä voin ottaa ne ylimääräiset kilot 🤚
Aikuiskaste on järkeen nojaava oppi. Siinä unohdetaan, että sakramentissa vaikuttaa Jumalan voima, ei ihmisen kyvyt. Samalla tavalla kuin lääke vaikuttaa vauvassa, vaikka vauva ei osaa tiedollisesti ajatella saaneensa lääkettä. Lasten kaltaisten on taivasten valtakunta. Jos joku on sopiva kastettavaksi niin juurikin viaton vauva. Kristinuskon mystiikan edessä pitää ottaa järki vangiksi ja luottaa korkeimman voimaan.
Mun baby vois jutella mun kanssa 10 min, koska sen jälkeen en ole täällä enää tälle päivälle. Missä olet? Mitä puuhaat? Mitä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että olivat kaikki aikuisia ihmisiä. Tuohon aikaan asuttiin vanhoiksi oman perheen luona. Useimmissa etelä-euroopankin maissa asutaan vanhempien luona 3 kypäseksi.
kaste on omakohtainen valinta ja lapsi ei osaa vielä valita.
Älä puhu pötyä, tietysti näissä perheissä oli lapsia. Jos systemaattisesti kastettiin perhekunnittain, jossain perheessä on väkisin lapsia. Ehkäisyä ei oltu keksitty eikä juutalaisessa kulttuurissa olla lapsikielteisiä vaan jälkeläisiä pidetään siunauksena.
Vierailija kirjoitti:
Mun baby vois jutella mun kanssa 10 min, koska sen jälkeen en ole täällä enää tälle päivälle. Missä olet? Mitä puuhaat? Mitä mielessä?
No mitä äiti?
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mitä harrastat. Tai mitä tykkäät tehdä.
Twerkkausta ja napatanssia
Vierailija kirjoitti:
Voidaan käydä panemassa joskus.
Voitaispa mekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä äiti?
Annan tissiä sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että sulla ei ole kovinkaan kattavaa käsitystä, miltä asiat näyttävät kulmastani. Saati miltä koko kuvio on tuntunut.
Ei sitten niin minkäänlaista käsitystä. Johtunee ettet ole kertonut asiasta.
Montakin kertaa olen, mutta täällä en enää uskalla.
Entä irl?
Ei ole sellaiseen ollut mahdollisuutta.
Mä lähden nyt panemaan muutaman jutun kuntoon, see ya. Olkaa kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka varasti autosta kilvet? Se oli kilpikonna
En tykkää risupartaisista ikämiehistä. Tiedoksi.
Heppiä ja porkkanaa heinäkuussa
Enkä hevosista.
Tiedoksi.
Antaa hevosten märehtiä, niillä on isompi pää sanoi aikanaan monet sodat käynyt pappani
Ei hevoset märehdi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä äiti?
Annan tissiä sulle
Olen enemmän peppunaisia enkä harrasta sukulaisia.
Ahaa. Tuplakommenttien aika, no miten vaan.😀
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden nyt pa nemaan muutaman jutun kuntoon, see ya. Olkaa kiltisti.
Kiitos tiedosta! Pidä hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Nää uskonnolliset keskustelut on todella raskaita! Tehkää se oma ketju niille. Jooko?
Turhia enimmäkseen, kun eihän niitä lue kukaan muu kuin kirjoittaja itse. Kyllähän jokainen normaali pelkästään vetäisee lukematta ohi. Että sinänsä tuo spämmäys menee hänellä ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä äiti?
Annan tissiä sulle
Olen enemmän peppunaisia enkä harrasta sukulaisia.
Aha
Voi olla että olivat kaikki aikuisia ihmisiä. Tuohon aikaan asuttiin vanhoiksi oman perheen luona. Useimmissa etelä-euroopankin maissa asutaan vanhempien luona 3 kypäseksi.
kaste on omakohtainen valinta ja lapsi ei osaa vielä valita.