Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Hyvää yötä Joni. Etätyöläisellä ei taida olla niin kuuma kuin toisilla siellä stadin lämmössä.
Vierailija kirjoitti:
Zonelta toiselle voi siirtyä hetkessä. Pitää vaan päästä olemaan kahdestaan.
Missä ja millon pääsee koskaan juttelee? Ois kiva vaihtaa pari sanaa mies, ja ilman muita kyttääjiä vieressä.
-sivust
Iltaa mammoille. Mammat kantaa elämässä paljon pienempää kuormaa kuin miehet.
Hyvää yötä kulta. Osuit ikkunasta silmiini. Tähän aikaan parempi lenkkiaika. Ennätin hetkeä aiemmin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kulta. Osuit ikkunasta silmiini. Tähän aikaan parempi lenkkiaika. Ennätin hetkeä aiemmin sisälle.
Johan kyläänkin joutaisit.
Opeta minut uimaan, että pysyn pinnalla silloinkin, kun en ole selälläni. Isoa selkää ei ylitetä kelluen. Kestävyyttä on, mutta tekniikka on hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Et ghostaa mutta ghostasit.
Niinpä. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä menolla ollaan rusinoita ennen kuin edes käsipäivää sanotaan.
Eikö teitä ole esitelty toisillenne?
Enhän mä tiedä hänen nimeään mut hän siis todennäköisesti tietää mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskaivatulleni,
Kauniita unia.On oikesti ikävä. 😊😁
Tiedätkö, että minua alkoi ahdistaa tuo musiikki. Sivusta.
En olisi muuta odottanutkaan täällä.
Tossa luki, että matkamusaa. Itse nukahtaisin rattiin. Olisi viimeinen matka isolla todennäköisyydellä !
Saatko sä jotain erityis kiksejä tuosta negaamisesta.En mä kaipaa sun mielipidettä, kun biisi oli toiselle henkilölle. OHITA viesti.Se on ihan helppoa.Lopeta nyt jankutus ,olen saanut tietooni sinun mielipiteesi kyseisestä musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskaivatulleni,
Tossa luki, että matkamusaa. Itse nukahtaisin rattiin. Olisi viimeinen matka isolla todennäköisyydellä !
Saatko sä jotain erityis kiksejä tuosta negaamisesta.En mä kaipaa sun mielipidettä, kun biisi oli toiselle henkilölle. OHITA viesti.Se on ihan helppoa.Lopeta nyt jankutus ,olen saanut tietooni sinun mielipiteesi kyseisestä musiikista.
Eivät pysty ohittamaan koska tämä on ainoa elämä!
Eri
Oon vähä uppoutunut yhteen juttuun, missä fiktiolla ja todellisuudella on sellane häilyvä raja ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskaivatulleni,
Niin just. Tuossa luki ihan selvästi -mieskaivatulle- Niin mitä ihmettä 😲 sivusta toinen
Vierailija kirjoitti:
Oon vähä uppoutunut yhteen juttuun, missä fiktiolla ja todellisuudella on sellane häilyvä raja ;)
Siltä vaikuttaa. Raja kulkee ketjun ja todellisuuden välissä, ja se on on hyvin tarkkarajainen minun suuntaani.
Sinusta se voi olla hauskaa, minusta kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli raajarikko ja sokea, jotka täydensivät toisiaan. Raajarikko auttoi sokeaa näkemään ja sokea raajarikkoa liikkumaan.
Elämä vei heidät kuitenkin erilleen. Heidän yhteytensä ei kuitenkaan koskaan katkennut. Raajarikon viimeisillä hetkillä ennen kuolemaa sokea (oli jo saanut näkönsä takaisin/kaihi oli poistettu) vielä palasi hänen luokseen. Molemmat sitten kuolivat samalla hetkellä.
Heidät poltettiin sitten rovioilla ja savut vielä kietoutuivat toisiinsa.
No jopas oli surullinen tarina 🙄
Musta taas tarinasta paistoi lohdullisuus. Jotenkin se haastoi tätä länsimaista omistuskulttuuri näkemystä. Toista ei voi tai saakaan omistaa. Sielut sitten menevät omia teitään. Kirjassa ei ollut lainkaan katkera sävy.
Myös ajatus että näkökyky os
" I met a blind man who taught me how to see" Aerosmith
Vierailija kirjoitti:
Kuka varasti autosta kilvet? Se oli kilpikonna
En tykkää risupartaisista ikämiehistä. Tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Iteki teen tota. Sitä kutsutaan kaipausketjuksi.
Veikkaan, että sulla ei ole kovinkaan kattavaa käsitystä, miltä asiat näyttävät kulmastani. Saati miltä koko kuvio on tuntunut.
Täällä on hemmetin kuuma. Mutta kaivattu, ootapa muuten sinäkin hottt!
Kirjoita meistä romaani