Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa, jos etsit tinderissä itsestä huolta pitävää naista, tarkoittaako se että pitää olla timmi?

Vierailija
20.05.2024 |

Vai sitä, että liikkuu ja on muutenkin hyvät elämäntavat? Vai kuitenkin sitä, että preferoi huoliteltuja ja meikattuja sporttisia naisia? 

Mä harrastan liikuntaa, mutta timmi en ole. Mut en kyllä ylipainoinenkaan. Ja aika lailla ilman meikkiä kuljen. Kantsiiko siis tykätä miehistä, jotka etsii em. kaltaista naista? Vai onko toi vaan sitä varten, että poissulkee siideriä lipittävät sohvaperunat?

N37

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pidäthän itsestäsi huolta" on kiertoilmaisu sille, että "ethän ole ylipainoinen" 

Vierailija
2/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa hoikkaa ja oikeista paikoista muodokasta salikissaa.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ns. timmejä. Ihan normaali (80-luvun normaali), joka kykenee kävelemään portaita puuskuttamatta ja hikoilematta. Kengät saa jalkaan niin ettei maha ole tiellä eikä kävellessä reidet hankaa yhteen niin että housut kuluu sieltä ensimmäisenä puhki. Ei tarvi pelätä että kyläpaikassa keittiön tuoli hajoaa alle. Eli puhutaan reilusti alle 90-kiloisista.

Vierailija
4/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi kertoo jos on ylipainoinen. Lihavat naiset ei kiinnosta kuin mustia ja ruskeita jätkiä.

Vierailija
5/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi kertoo jos on ylipainoinen. Lihavat naiset ei kiinnosta kuin mustia ja ruskeita jätkiä.

Näin juuri tällaisen vastarakastuneen pariskunnan. Nainen erittäin lihava ja mies tummahipiäisempi 160 cm pitkä.

Vierailija
6/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa hoikkaa ja oikeista paikoista muodokasta salikissaa.

M45

Olitko tosissasi?

Vierailija
7/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa hoikkaa, petite kokoista naista. Ei oikeasti kiinnosta onko sporttinen vai ei, kunhan ei ole läski.

Vierailija
8/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsestä huolta pitävä" tarkoittaa että ei ole L-sana. Jos vatsasi on suurempi kuin raskaana olevan kaverisi niin silloin et pidä itsestäsi huolta vaikka liikuntaa harrastaisitkin ja söisit hyvin.

Jos etsivät hoikkaa urheilullista niin sanovat sen suoraan.

Vierailija
9/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään eroaa miesten ja naisten käsitys itsestään huolta pitävästä. Mulla on ylipainoa mutta mielestäni pidän itsestäni huolta kun kuitenkin käyn vähä. 3 kertaa viikossa salilla / muussa liikunnassa, hygieniasta huolehdin erittäin hyvin, hiuksista, kynsistä jne. Terveydestä ja mielenterveydestä huolehdin myös. 

Vierailija
10/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen normaalipainoista, se ei välttämättä tarkoita timmiä. Olen vain huomannut, että aika moni ihan reilusti ylipainoinen luulee olevansa ns. normaalissa kunnossa ja "normaali" painoinen. Ymmärrän toki kuinka joidenkin mielestä miehellä ei saisi olla mitään vaatimuksia, on meillä vaikka se kuinka joitakin kiukuttaa, kaikki eivät ole valmiit tyytymään ihan mihin tahansa.

Vierailija
11/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa joskus vaikka kuvia 80-90 luvulta miltä naiset näyttää, mikä on normaalipainoinen nainen. Sellaista moni hakee, se ei tarkoita että lä ski pursuaa yli joka paikasta vaan ihminen on sopusuhtainen ja näyttää vartaloltaan terveeltä ja normaalilta.

Vierailija
12/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään eroaa miesten ja naisten käsitys itsestään huolta pitävästä. Mulla on ylipainoa mutta mielestäni pidän itsestäni huolta kun kuitenkin käyn vähä. 3 kertaa viikossa salilla / muussa liikunnassa, hygieniasta huolehdin erittäin hyvin, hiuksista, kynsistä jne. Terveydestä ja mielenterveydestä huolehdin myös. 

Hieno homma! Nyt kun teet tuota säännöllisesti parin vuoden ajan ja syöt terveellisesti ja pienellä kalorivajeella, niin ne elämäntapasi näkyvät sitten päälle päin kyllä eikä sinun tarvitse yrittää vakuutella kenellekään, että pidät itsestäsi huolta. 

Vierailija
13/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tarkoittaa seuraavia:

Käyt suihkussa ja vaihdat vaatteet päivittäin.

Kämppäsi ei ole sikolätti.

Peset hampaat aamuin illoin.

Jos olet sairas, käytät siihen avuksi virallisia lääkkeitä etkä päihteitä.

Olet enemmän selvinpäin kuin päihteissä.

Syöt enimmäkseen ns. normaalia kotiruokaa, etkä elä jollain kebumätöllä 24-7.

Tiedän, että vaadin liikoja, hyvin harva nykynaisista täyttää yllämainitut vaativat kriteerit.

M44

Vierailija
14/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että vaadin liikoja, hyvin harva nykynaisista täyttää yllämainitut vaativat kriteerit.

M44

No et kyllä vaadi liikoja, huh! 

Vierailija
15/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Niinhän sitä voisi luulla, yllättyisit jos tietäisit kuinka usein törmää naisiin jotka ei täytä edes noita minimivaatimuksia. Joo ja tiedän, miehet on kamalia jada jada jada, eipä tuo tarjonta naistenkaan osalta nykyaikana kovin priimaa ole. Eniten on ihmetyttänyt kuinka vaikea on esimerkiksi löytää naista jolla ei ole jotain mt ongelmia joiden parissa sitten menee kaikki aika ja koko elämä pyörii sitten niiden ympärillä. Eikä nyt edes lähdetä siihen kuinka vaikea on löytää naista joka on normaalipainoinen, jos löydät normaalipainoisen ja näköisen, ilman mt ongelmia on kuin löytäisi yksisarvisen nykysuomessa.

Vierailija
16/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla mielipidekysymys myös. Itse saan kuulla tätä miehiltä, että "ihana kun pidät huolta itsestäsi." 

Syön terveellisesti, pääsääntöisesti. Liikun noin. 5-6 päivänä viikossa. Käytän mekkoja tai jakkuja vaatteita. Meikkiä ei ole kuin ripsari, ja luonnolliset hiukset, jotka kyllä on siistit. Ei siis värjätyt. Olen kuitenkin 164/68kg. Eli ylipainoa on. Toki olen entinen kilpaurheilija, joten se ei ole pelkkää raskaa, mutta silti. Ei siis kaikille pieni ylipaino estä sanomatta, että pitää itsestään huolta. 

Vierailija
17/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Niinhän sitä voisi luulla, yllättyisit jos tietäisit kuinka usein törmää naisiin jotka ei täytä edes noita minimivaatimuksia. Joo ja tiedän, miehet on kamalia jada jada jada, eipä tuo tarjonta naistenkaan osalta nykyaikana kovin priimaa o

Millaisissa piireissä oikein liikut, jos tuollaiset ovat yksisarvisia? Onhan meitä/heitä paljonkin. Luulen vahvasti, että sinä vain et todennäköisesti hyvästä syystä pääse heidän seuraansa, vaan joudut etsimään seuraa huolto-asemilta ja kebuloista.

Vierailija
18/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hoikka (BMI 19) päivittäin urheileva ja muutenkin itsestään huolta pitävä masentunut nainen? Pystyy kaikkeen mihin tervekin, mutta välillä on kovin itkuinen ja maailma musta, toisinaan tarvitsee yksinoloaikaa.

Vierailija
19/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee sitä että ei ole lihava. Itse syön pelkkää roskaruokaa ja olen liikkunut viimeksi viime vuonna, mutta olen luonnostaan hoikka, niin menen tuohon "pitää itsestään huolta" kriteeriin miehillä.

Vierailija
20/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitamme sillä täsmälleen samaa, mitä naiset tarkoittavat tuolla kiertoilmaisulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän