Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Näköjään kuvittelin liikoja. Onneks kohdattiin kerrankin jossain missä mun antamalla huomiolla ei ole arvoa. Nyt ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kuvittelin liikoja. Onneks kohdattiin kerrankin jossain missä mun antamalla huomiolla ei ole arvoa. Nyt ymmärrän.
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Sitä, että huomio kelpasi siellä missä huomiota haetaan, mutta tavallisessa arjessa en ole mitään.
Olen ottanut kaikista kuvakaappaukset
Hän on naisellinen kaunis mutta samalla ritarillisin herrasmies.Tämä hämmentää ja kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Mihin niitä käytät?
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, kunhan sanoisit edes hei.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikista? Viesteistä vai kuvista?
Ulkona on kuumaa ja kosteaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on kuumaa ja kosteaa.
Tiedätkö missä muualla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko sinä minun asemassani?
Täytyy uskaltaa jos jotain haluaa
Kysyinkin, uskaltaisitko sinä. Jatkokysymys kuuluu, miksihän sinä et voi, vaikken ole kieltänyt sinulta yhtikäs mitään? Täytyy uskaltaa, jos jotakin haluaa.
Kertosit nyt ees niinkö missä asemassa olet? Jos olisin kaivattuni, niin totta puhuen en uskaltaisi, koska en uskalla edes minun asemassani. Joten tämähän ei tule etenemään yhtään mihinkään...koskaan.
Nyt ei enää seurakaan kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut kaikki nämä pari hellepäivää vain erään miehen rakkaudellisessa sylissä, sisätiloissa, makuuhuoneessa. Nyt kaupan kautta kotiin ja on vihdoin kesä ja mun kesäpoikanikin on kohta täällä! Toivottavasti ei häpeä valkoista mutsia sillä rannalle käy tie ;-)
Mangusti kirjoitti:
Nyt ei enää seurakaan kiinnosta?
Miksi sä selvittelet teidän välejä palstalla?
G: Menossa?
👍Keksi-ikä
👎Seksi-ikä