Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Tutulle heebolle terkkuja upeista maisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit ilahduttaa matkantekoani.
Näyttäisin
( ) ( )
siinä sulle mielikuvaa
Ja minä näytän
(,) (,) Ja (;)
En ole kiinnostunut suloistanne. Miestä kaipaan. T. Ap
😂😂😂 Kiitos kun sanoit asian kohteliaasti
Miehen hellyys vei jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit ilahduttaa matkantekoani.
Näyttäisin
( ) ( )
siinä sulle mielikuvaa
Ja minä näytän
(,) (,) Ja (;)
En ole kiinnostunut suloistanne. Miestä kaipaan. T. Ap
😂😂😂 Kiitos kun sanoit asian kohteliaasti
Arvostan toki naiseutta.
What a night. Terkut mun salarakkaalle. Reissussa, niin en paljoa täällä. T. Sun nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin laulaa kuin lintu voi, lentäisin pihapuuhusi ja sirkuttaisin sinulle sulosointuja, mutta en lirkuttelisi. Puhkeaisin puhumaan ja puhuisin sinut ympäri mutten pyörryksiin, vaihtaisin sulkani vaatteisiin ja tarttuisin sinua kädestä.
Mulle laulaa vain ruisrääkät
Yks mies just runkkas mun kuvalle 😍😁 Ihana ulkomaalainen, treenattu timmi mies, jolla partakin siistitty kuten kuuluu. Hottis 😍 Vielä kun tuota spermaa näkis ihan livenä niin olis virallisesti seksihelteet alkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ihanuus vei jalat alta ja pään pilviin.
Vierailija kirjoitti:
Yks mies just runkkas mun kuvalle 😍😁 Ihana ulkomaalainen, treenattu timmi mies, jolla partakin siistitty kuten kuuluu. Hottis 😍 Vielä kun tuota spermaa näkis ihan livenä niin olis virallisesti seksihelteet alkaneet.
Kiitos erittäin tärkeästä tiedosta!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ihanuus vei jalat alta ja pään pilviin.
Millainen ihanuus oli / on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle nyt sattuu joka hetki ja joka päivä jotain....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna se taas luonnon helman kutsussaan vain sekoilee.
Sinille ihanaa helteistä sunnuntaita omalta rakkaalta. Rakastan sua ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
What a night. Terkut mun salarakkaalle. Reissussa, niin en paljoa täällä. T. Sun nainen
Varmaan se kirkon mies
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kenet muun tutun tai tuntemattoman kuin puolison olet nähnyt alasti tahattomasti tai tarkoituksella? Millainen tilanne oli?
No aika monta. Työpaikan pukkareissa, uimahallissa, saunailloissa jne.
Ihan normaaleja tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun elämässä muuta sisältöä kuin seksi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se kirkon mies
Ei kyllä nyt yhtään soita kelloja. En ole edes miehistö kiinnostunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä 😂😂😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun elämässä muuta sisältöä kuin seksi? 🤔
Oon saanut seksiä viimeeks viime lokakuussa. Että se siitä, vähemmästäkin siitä puhe mistä puute.
Terveisiä ketjuun. Nyt ei galluppia. Kivaa kesäistä päivää kaikille ohistelijoillekin.