Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihminen saa kertoa että on pitkästä aikaa ihastunut ja että on tavannut miehen joka tuntuu niin oikealta.
Se että hänellä on iso maha, kookas muna, hyvännäköiset kasvot ja seksikäs ääni ovat ominaisuuksia.
Hän sanoo että kaikki on vain sinusta kiinni. Kysyin että miten niin. Hän vastasi että entä jos kyllästyt minuun koska olet niin eläväinen. Sanoin että en usko koska näin hyvältä ei ole tuntunut pitkään aikaan. Hän sanoi että voit muuttaa luokseni vaikka heti ja minä pidän sinusta aina huolta.
Voi, ihana mies sulla 🥰😍
Niin. Olen ollut ihan jumissa hänen luonaan jo torstaista saakka koska ei tee mieli lähteä kotiini koska jäisin heti ikävöimään. Tältä ei ole tuntunut varmaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla olisi mahdollisuus, montakin. Riippuu sinusta.
Tämä ei sitten liity ylempiin näkemisviesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt eilen häntä. 😞
Oliko tämä se teoreettinen mahdollisuus?
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihminen saa kertoa että on pitkästä aikaa ihastunut ja että on tavannut miehen joka tuntuu niin oikealta.
Se että hänellä on iso maha, kookas muna, hyvännäköiset kasvot ja seksikäs ääni ovat ominaisuuksia.
Hän sanoo että kaikki on vain sinusta kiinni. Kysyin että miten niin. Hän vastasi että entä jos kyllästyt minuun koska olet niin eläväinen. Sanoin että en usko koska näin hyvältä ei ole tuntunut pitkään aikaan. Hän sanoi että voit muuttaa luokseni vaikka heti ja minä pidän sinusta aina huolta.
Voi, ihana mies sulla 🥰😍
Niin. Olen ollut ihan jumissa hänen luonaan jo torstaista saakka koska ei tee mieli lähteä kotiini koska jäisin heti ikävöimään. Tältä ei ole tuntunut varmaan koskaan.
Miten tulee mieleen kirjoitella jonnekin anonyymipalstalle jos olet ihanan miehen luona? Miten?? Taidat olla tämä sama joka Suomi24:lla talvella esitti olevansa milloin missäkin hienoilla illallisilla ja matkoilla siippanssa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt eilen häntä. 😞
Oliko tämä se teoreettinen mahdollisuus?
Joo.
🤗 Voi ei.Toivotaan ,että pian tapaatte.
En siis saa sulta kyytiä. 😩 Täytyy sitten hypätä entiseen kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, ihana mies sulla 🥰😍
Miksi ihmeessä tänne kirjoittelet. Keskity nauttimaan miehestä ja elämästä.
Yhdessä unessa operakas nähty alasti. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, ihana mies sulla 🥰😍
Voi, teillä on ihana romanssi 😊👍 Niin ihanaa kuin tuo onkin, en kyllä itse kaipaa just tuota tunnetta, joka tulee, ettei halua olla erossa, koska ikävöi ja kaipaa toista kokoajan ja mihinkään ei voi keskittyä normaalisti 😁
Vierailija kirjoitti:
Pian nähdään Joni. Olen kotimatkalla mökiltä. 🤗
Katso vesistöjä samalla kun olet matkalla. Saatat bongata Joni prinsessan pulikoimasta vesistössä. 😆
Suhteelle on realistinen mahdollisuus. Kaikki avoinna.
Saisit kyytiä milloin vaan 😉 terv setä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti..
😄
Sä mies maadotat jo pelkällä olemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Et sä ukkeli pillua netistä saa vaikka silmää isketkin vuodesta ja palstasta toiseen
Alapää vaivoja ym.TERVEISIÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että kaivattuni ei ole setä, eno kyllä.
Ensi viikolla olisi mahdollisuus, montakin. Riippuu sinusta.