Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa riitelyä teille!
Pieni väittely tekee ihan hyvää ajatusvirroille. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa riitelyä teille!
Tällästä toivotusta en ookaan aiemmin kuullut😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta kannattaa pysyä etäällä. Olen kuin ankeuttaja joka imee ihmisestä viimeisenkin elämänhalun.
Miksi teet niin
En ole semmonen elämäniloinen. Pilaan ilmapiirin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta kannattaa pysyä etäällä. Olen kuin ankeuttaja joka imee ihmisestä viimeisenkin elämänhalun.
Miksi teet niin
En ole semmonen elämäniloinen. Pilaan ilmapiirin.
On eri asia olla surullinen ja eri asia pilata ilmapiiri, suru ei pilaa ilmapiiriä, tahalliset pahat teot kylläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älyttömän seksikäs isomahainen mies. Olo on samalla niin rauhallinen ja kiihoittunut. Jään tähän syliin varmaan loppuiäksi.
Eikö se maha tule eteen kun pitäis olla sisäkkäin
Napaako oletat sinne laitettavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älyttömän seksikäs isomahainen mies. Olo on samalla niin rauhallinen ja kiihoittunut. Jään tähän syliin varmaan loppuiäksi.
Noh, jotenkin kokisin vähän hankalaksi. Mitä vähemmän massaa, sitä tiiviimmin voi olla toisessa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, en usko että oot mitenkään paha ihminen oikeasti. Miksi satutat itseäsi tietynlaisella käytöksellä?
Minkälaisella käytöksellä? Sinä varmasti vain luulet niin.
Ei esitetä mitään, muista että luen ihmisiä.
En esitäkään mitään mutta sinä luet väärin. Ota se ylimääräinen filtteri pois, saatat nähdä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jotenkin kokisin vähän hankalaksi. Mitä vähemmän massaa, sitä tiiviimmin voi olla toisessa kiinni.
Nukkuuko isomahainen vatsallaan kuin pallon päällä. Ei. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko isomahainen vatsallaan kuin pallon päällä. Ei. Sivusta.
:D Mihin tuo liitty, no ei varmaan tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, en usko että oot mitenkään paha ihminen oikeasti. Miksi satutat itseäsi tietynlaisella käytöksellä?
En esitäkään mitään mutta sinä luet väärin. Ota se ylimääräinen filtteri pois, saatat nähdä paremmin.
Enpä tiedä. Olen avoin eri vaihtoehdoille, mutta on tullut elämässä havaittua, että vaisto on usein oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä kyllä totta, en halua enää isomahaista miestä, lisäksi ne on laiskoja ja tympeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Olen avoin eri vaihtoehdoille, mutta on tullut elämässä havaittua, että vaisto on usein oikeassa
Minun kohdallani ei ole, on nyt tullut huomattua ihan tosissaan että asiat eivät vain mene perille kenellekään. Kannattaa myöntää jos on väärässä, pääsee vähemmällä.
Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.
Mun seksikäs karhu.
Mansikkakuva. Pakko olla sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.
Mun seksikäs karhu.
On aina lupaavaa, kun joku erikseen vakuuttelee ettei hakkaa. Asia, mikä useimmilla ei edes tulisi mieleen, niin sitä ei tarvitsisi vakuutella.
Siis en sitä tuomitse jos lihoo vaikka parisuhteessa, mutta on se terveydenkin takia parempi jos pyrkii olemaan normaalipainossa.
Rakastan mustaa, synkkyyttä, haahuilua päämäärättömästi, todellisuuspakoa. En osaa suhtautua valoisuuteen, hyväntahtoisuuteen ja onnellisuuteen oikein mitenkään. Ne eivät tunnu normaaleilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun seksikäs karhu.
On aina lupaavaa, kun joku erikseen vakuuttelee ettei hakkaa. Asia, mikä useimmilla ei edes tulisi mieleen, niin sitä ei tarvitsisi vakuutella.
Mulla on ollut väkivaltaisia suhteita ja olen avautunut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En mä mitään kovin pysyviä tulkintoja tee, ne tehdään siinä kun on ihmisen kanssa tekemisissä, pistän vaan luontaisesti merkille asioita