Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älyttömän seksikäs isomahainen mies. Olo on samalla niin rauhallinen ja kiihoittunut. Jään tähän syliin varmaan loppuiäksi.
Eikö se maha tule eteen kun pitäis olla sisäkkäin?
Muna on niin kookas ettei maha haittaa lainkaan. Kasvoiltaan mies on hyvännäköinen.
Rannallakin kohdattiin,nähdään uudestaan,olet ihana mies. Hymy ja iloiset silmät muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.
Mun seksikäs karhu.
En halua pilata mitään mutta aina kannattaa olla varovainen sanoo toinen mitä tahansa.Rakastuneena kannattaa kuunnella luottoystävää jos hän on huolissaan.
Toki mutta ainakin nyt kaikki tuntuu kuin olisin tuntenut hänet aina. Ja hän sanoo samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älyttömän seksikäs isomahainen mies. Olo on samalla niin rauhallinen ja kiihoittunut. Jään tähän syliin varmaan loppuiäksi.
Muna on niin kookas ettei maha haittaa lainkaan. Kasvoiltaan mies on hyvännäköinen.
Suosittelen silti laihduttamaan. Elämä tuntuu kevyemmältä, kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.
Mun seksikäs karhu.
En halua pilata mitään mutta aina kannattaa olla varovainen sanoo toinen mitä tahansa.Rakastuneena kannattaa kuunnella luottoystävää jos hän on huolissaan.
todellakin kannattaa kuunnella ihmistä, joka ei edes tunne henkilöä josta puhutaan ja mutun perusteella toteaa, että kyseessä on x, y, z.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen silti laihduttamaan. Elämä tuntuu kevyemmältä, kirjaimellisesti.
Hän itsekkin sanoi että ruvetaan tekemään pitkiä kävelylenkkejä yhdessä joten näköjään hän haluaisi hoikistua.
Siltikin hän on ulkoisesti hyvännäköinen. Hän on jopa urheilllut maajoukkuetasolla nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maha tule eteen kun pitäis olla sisäkkäin
Napaako oletat sinne laitettavan?
Noh, jotenkin kokisin vähän hankalaksi. Mitä vähemmän massaa, sitä tiiviimmin voi olla toisessa kiinni.
Nukkuuko isomahainen vatsallaan kuin pallon päällä. Ei. Sivusta.
Nukkuu kyljellään ja minä laitan käden hänen seksikkään vatsansa ympärille.
Voi hyvänen aika näitä satuja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Häiriköt vauhdissa, eikä mode tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mustaa, synkkyyttä, haahuilua päämäärättömästi, todellisuuspakoa. En osaa suhtautua valoisuuteen, hyväntahtoisuuteen ja onnellisuuteen oikein mitenkään. Ne eivät tunnu normaaleilta.
Ehkä se vaatii tietynlaisen ihmisen. On kokemusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tappeleeko ketjussa oikeasti joku irl toisensa tunteva pari? Miksi ette riitele siellä oikeassa elämässä?
Täällä ei tappele toisiaan palstallakaan tuntevat, saati sitten oikeassa elämässä toisensa edes tietävät. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriköt vauhdissa, eikä mode tee mitään.
Mode itse on yksi häiriköistä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mustaa, synkkyyttä, haahuilua päämäärättömästi, todellisuuspakoa. En osaa suhtautua valoisuuteen, hyväntahtoisuuteen ja onnellisuuteen oikein mitenkään. Ne eivät tunnu normaaleilta.
Onpa hassu. Todellisuuspakoa? Todellisuudessa on karseita asioita, kuolemaa ja tuskallista kitumista, suunnatonta pahuutta ja vihaa. Epäreiluutta. Onnellisuuden pitää sinne tietoisesti rakentaa, se ei ole normaalia vaan ylellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappeleeko ketjussa oikeasti joku irl toisensa tunteva pari? Miksi ette riitele siellä oikeassa elämässä?
Täällä ei tappele toisiaan palstallakaan tuntevat, saati sitten oikeassa elämässä toisensa edes tietävät. =)
Kultaseni, sanoinkin toisessa ketjussa.😌😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen oikeassa elämässä haukkunut muutaman täällä kirjoittavan ja teen niin jatkossakin. Itkien ne on poistuneet suorien sanojen jälkeen. Aivan oikein heille. Mitäs mulkut lähti.
Jaahas, pitää lähteä kaupungille, see ya later alligator.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun seksikäs karhu.
On aina lupaavaa, kun joku erikseen vakuuttelee ettei hakkaa. Asia, mikä useimmilla ei edes tulisi mieleen, niin sitä ei tarvitsisi vakuutella.
No, monet kuitenkin keskustelevat parisuhteessa siihen liittyvistä tärkeistä asioista, mukaanlukien ehdottomat no-no:t, samoin aiempien suhteiden ongelmat eikä vain terapia-tutustumismielessä vaan myös varmistaakseen, että uudessa suhteessa ei tapahtuisi samoja. Ollaan mekin puolison kanssa puhuttu ihan avoimesti exien pahuuksista ja siitä, että emme sellaista toisillemme tekisi. On väkivaltaa, pettämistä, nöyryytystä jne ollut molemmilla aiemmin ja kyllä me siitä ollaan puhuttu, missä menee rajat, mitä ei voida hyväksyä ja mitä emme koskaan toiselle tekisi.
Huolestuttavana pitäisin sitä, jos kumppani ei esim. suostu ehdoitta olemaan väkivallaton tai uskollinen, eli jos tuollaisen sanomisessa on jokin ongelma, tai siihen liitetään se klassinen mutta ja pälä pälä.
Sivusta.
Oi mahtavat AV:n siivousvelhot, kertokaa miten pääsee eroon vessanpöntön takaseinässä olevassa pystysuorasta keltaisesta raidasta! Pesen vessan vähintään kerran viikossa, mutta raita ilmestyi pari kuukautta sitten ja on ja pysyy. Olen hinkannut kloorillakin, ei lähde, ei edes haalistu. Mikä neuvoksi? Ällöttää.
Oi mahtavat AV:n siivousvelhot, kertokaa miten pääsee eroon vessanpöntön takaseinässä olevassa pystysuorasta keltaisesta raidasta! Pesen vessan vähintään kerran viikossa, mutta raita ilmestyi pari kuukautta sitten ja on ja pysyy. Olen hinkannut kloorillakin, ei lähde, ei edes haalistu. Mikä neuvoksi? Ällöttää.