Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
18661/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakioviestittelijöitä tai ei, kukaan ei pidä sinusta ja ainahan sinä olet täällä, kun kerta olet tunnistavinasi porukkaa :D 

Aika rankasti ylennät itseäsi kaiken tietävänä korostaen sanomalla ettei hänestä kukaan pidä. Mistä sen voit tietää. Maailmassa on paljon ihmisiä ja jokaiselle löytyy joku joka pitää, hyväksyen sellaisena kuin on.

Olettaisin, että konteksti on tämä ketju, kun täällä kirjoitellaan, mutta sehän olisi taas pitänyt erikseen selostaa ja rajata että hekin, joille ei ole kauhalla annettu, ymmärtävät. 

Kukaan ei ole mikään sanomaan kaikkien puolesta, ettei pidä jostakusta. Vai onko joku niin pätevä?

Vierailija
18662/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappeleeko ketjussa oikeasti joku irl toisensa tunteva pari? Miksi ette riitele siellä oikeassa elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18663/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kannattaa pysyä etäällä. Olen kuin ankeuttaja joka imee ihmisestä viimeisenkin elämänhalun. 

Vierailija
18664/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta on pimeä paikka, jossa negatiivista porukkaa. Aamu mennyt mukavan positiivisesti auringosta ja kesästä nauttien. Mitä täällä? Täällä vaan sama tappelu jatkuu eli suuntani on pois palstalta. Jatkakaa te tappelua ja negaatiota.

Tää on musta aukko. Imee kaiken valon, järjen ja rakkauden.

Tässä palstassa ei ole mitään vikaa, vaan ihmisissä. Jos itse imee kaiken negatiivisen, niin ketä voi syyttää? Ihan sama elämässä muutenkin. 

Vierailija
18665/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakioviestittelijöitä tai ei, kukaan ei pidä sinusta ja ainahan sinä olet täällä, kun kerta olet tunnistavinasi porukkaa :D 

Aika rankasti ylennät itseäsi kaiken tietävänä korostaen sanomalla ettei hänestä kukaan pidä. Mistä sen voit tietää. Maailmassa on paljon ihmisiä ja jokaiselle löytyy joku joka pitää, hyväksyen sellaisena kuin on.

Olettaisin, että konteksti on tämä ketju, kun täällä kirjoitellaan, mutta sehän olisi taas pitänyt erikseen selostaa ja rajata että hekin, joille ei ole kauhalla annettu, ymmärtävät. 

Tämän palstan kirjoittajien pitämisestä tuskin on niinkään mitään merkitystä. Itse en ainakaan välitä, jos palstan räyhääjä ei musta pidä. Mitä sitten. Elämä on aivan jossain muualla ja jotain muuta kuin palstalla tappelua ja naputtamista. 

Vierailija
18666/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole mikään sanomaan kaikkien puolesta, ettei pidä jostakusta. Vai onko joku niin pätevä?

Jos pääasiallinen tarkoitus ketjussa on näykkiä muita ja tuottaa pahaa mieltä ja huonoa energiaa ketjuun niin ilman erityispätevyyksiäkin lienee ihan perusteltua sanoa, ettei kovin moni sellaisesta touhusta tykkää. Toki voi saivarrella sitä ja tätä, mutta saivarteluksi se jää. Sivusta.

Vierailija
18667/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan kirjoittajien pitämisestä tuskin on niinkään mitään merkitystä. Itse en ainakaan välitä, jos palstan räyhääjä ei musta pidä. Mitä sitten. Elämä on aivan jossain muualla ja jotain muuta kuin palstalla tappelua ja naputtamista. 

Niin, ei minuakaan kiinnosta pätkääkään mitä ketjun vakikommentaattori, kyselijä tai neuvoja on mistäkin mieltä. Kuten joskus sanonut, pudotan aiheenmukaisen viestini ketjuun kuin pökäleen ja poistun paikalta. Niin se vaan menee. 

Vierailija
18668/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔒

Vierailija
18669/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti halua tai uskalla lopulta kuitenkaan. 

Mistä niin päättelet? Tahtotila on nimittäin vahva ja uskalluskin kasvamaan päin.

Siitä, että tunnistetta ei tule.

Vierailija
18670/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet? Tahtotila on nimittäin vahva ja uskalluskin kasvamaan päin.

Et kyllä itsekään taida niitä antaa? sivu

Vierailija
18671/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti voi puhua ainoastaan omasta puolestaan. Itse en pidä siitä, että mun puolesta päätetään pidänkö jostain vai en tai laitetaan sanoja suuhun. Joskus olen kuunnellut kuinka jotain ihmistä arvostellaan ja haukutaan. Kun olen tutustunut ihmiseen itseensä, paljastuu hän aivan mahtavaksi persoonaksi ja rakastettavaksi ihmiseksi. 

Vierailija
18672/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astuin väärästä ovesta kohti pimeyttä. Yritin palata takaisin, mutta hiljalleen valonkaje katosi ja ovi pamahti kiinni. 

Aurinko on noussut. Taas näkyy.

Vierailija
18673/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä itsekään taida niitä antaa? sivu

Olen antanut vaikka millä mitalla vuosien varrella.

Vierailija
18674/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kannattaa pysyä etäällä. Olen kuin ankeuttaja joka imee ihmisestä viimeisenkin elämänhalun. 

Miksi teet niin

Vierailija
18675/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on älyttömän seksikäs isomahainen mies. Olo on samalla niin rauhallinen ja kiihoittunut. Jään tähän syliin varmaan loppuiäksi.

Vierailija
18676/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskaivattuni,

Toivottavasti sinulla ollut kiva viikonloppu.Ainahan olet ajatuksissa missä oletkin.Ikävä kunnes taas tapaamme.

Lämpimän halauksen ja suukkosen pistän tulemaan tuulen mukana.

😊😁

Vierailija
18677/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, en usko että oot mitenkään paha ihminen oikeasti.  Miksi satutat itseäsi tietynlaisella käytöksellä?

Vierailija
18678/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älyttömän seksikäs isomahainen mies. Olo on samalla niin rauhallinen ja kiihoittunut. Jään tähän syliin varmaan loppuiäksi.

Eikö se maha tule eteen kun pitäis olla sisäkkäin?

Vierailija
18679/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, en usko että oot mitenkään paha ihminen oikeasti.  Miksi satutat itseäsi tietynlaisella käytöksellä?

Minkälaisella käytöksellä? Sinä varmasti vain luulet niin.

Vierailija
18680/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa riitelyä teille!

Ketju on lukittu.