Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Oi mahtavat AV:n siivousvelhot, kertokaa miten pääsee eroon vessanpöntön takaseinässä olevassa pystysuorasta keltaisesta raidasta! Pesen vessan vähintään kerran viikossa, mutta raita ilmestyi pari kuukautta sitten ja on ja pysyy. Olen hinkannut kloorillakin, ei lähde, ei edes haalistu. Mikä neuvoksi? Ällöttää.
Purat koko seinän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mustaa, synkkyyttä, haahuilua päämäärättömästi, todellisuuspakoa. En osaa suhtautua valoisuuteen, hyväntahtoisuuteen ja onnellisuuteen oikein mitenkään. Ne eivät tunnu normaaleilta.
Onpa hassu. Todellisuuspakoa? Todellisuudessa on karseita asioita, kuolemaa ja tuskallista kitumista, suunnatonta pahuutta ja vihaa. Epäreiluutta. Onnellisuuden pitää sinne tietoisesti rakentaa, se ei ole normaalia vaan ylellisyyttä.
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mustaa, synkkyyttä, haahuilua päämäärättömästi, todellisuuspakoa. En osaa suhtautua valoisuuteen, hyväntahtoisuuteen ja onnellisuuteen oikein mitenkään. Ne eivät tunnu normaaleilta.
Onpa hassu. Todellisuuspakoa? Todellisuudessa on karseita asioita, kuolemaa ja tuskallista kitumista, suunnatonta pahuutta ja vihaa. Epäreiluutta. Onnellisuuden pitää sinne tietoisesti rakentaa, se ei ole normaalia vaan ylellisyyttä.
Mieli ei ole tasapainossa jos negatiiviset asiat saa noin suuren mittakaavan.
Rannoilla näkyy jo The New York Timesin trendiksi povaamat Speedot. Lehti kertoo niiden tekevän paluuta muotiin rytinällä.
Speedot ovat miesten tiukkoja ja lahkeettomia uimahousuja. Puhekielessä speedot-sanalla voidaan viitata myös muiden merkkien samanlaisiin uimahousuihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannet
Alhaisen tason naiset..
😬🙄
Gallup. Kenet muun tutun tai tuntemattoman kuin puolison olet nähnyt alasti tahattomasti tai tarkoituksella? Millainen tilanne oli?
Kohta taas" spiidoillaan" tiät missä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappeleeko ketjussa oikeasti joku irl toisensa tunteva pari? Miksi ette riitele siellä oikeassa elämässä?
Täällä ei tappele toisiaan palstallakaan tuntevat, saati sitten oikeassa elämässä toisensa edes tietävät. =)
Kyllä minä olen oikeassa elämässä haukkunut muutaman täällä kirjoittavan ja teen niin jatkossakin. Itkien ne on poistuneet suorien sanojen jälkeen. Aivan oikein heille. Mitäs mulkut lähti.
Saattoivat säikähtää psykoottista kohtaustasi lähinnä? Luetun ymmärtämisen kanssakin on vähän niin ja näin. Et ole tapellut täällä oikeasti tuntemiesi kanssa vaan oikeasti tänne mieltämiesi kanssa. Moiseen riittäisi tyyliin näköhavainto täällä käymisestä. Se ei ole yhdistämistä mihinkään ja toivottavasti joku tekee samoin sinulle mutuiluinesi. Olet siellä joten kaikki käy.. mitä selväpäisintä ikinä. Thumbs up.. up what, se on eri se.
Vierailija kirjoitti:
Oi mahtavat AV:n siivousvelhot, kertokaa miten pääsee eroon vessanpöntön takaseinässä olevassa pystysuorasta keltaisesta raidasta! Pesen vessan vähintään kerran viikossa, mutta raita ilmestyi pari kuukautta sitten ja on ja pysyy. Olen hinkannut kloorillakin, ei lähde, ei edes haalistu. Mikä neuvoksi? Ällöttää.
Se on vaan vuodon kalkkeuma, ei itse paskaa. Korjauta pöntön katkaisija, jotta pönttö ei jää vuotamaan. Ota gillit bangiä kalkkeumille, anna vaikuttaa ja hankaa karhunkielellä varovasti.
Menkkojen 3.päivä, ja vuoto haisee pahalta, ei kalamainen tuoksu vaan sellainen paha. Alavatsassa painontunnetta, ja nipistelee, selässä särkyä vähän.
Ei tunnu BV oireilta, eikä oo seksitauti kun ei seksiäkään ole ollut herran aikoihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.
Mun seksikäs karhu.
On aina lupaavaa, kun joku erikseen vakuuttelee ettei hakkaa. Asia, mikä useimmilla ei edes tulisi mieleen, niin sitä ei tarvitsisi vakuutella.
Kuinkahan usein naiset valitsee juopon ukon tilalle toisen juopon ja väkivaltaisen tilalle samanlaisen ?
Vierailija kirjoitti:
Menkkojen 3.päivä, ja vuoto haisee pahalta, ei kalamainen tuoksu vaan sellainen paha. Alavatsassa painontunnetta, ja nipistelee, selässä särkyä vähän.
Ei tunnu BV oireilta, eikä oo seksitauti kun ei seksiäkään ole ollut herran aikoihin :D
Hyvä, kun ilmoitit.
Tämä saattaa tulla yllätyksenä mutta se miltä asiat kulloinkin tuntuvat EIVÄT ole mitenkään sidoksissa siihen miten ne ovat. Se miten ne ovat usein on jossain määrin ja voi suuntaan tai toiseen vaihdella sen kanssa miltä ne vaikuttavat kuten myös se miltä ne vaikuttavat tapaa olla yhteydessä siihen kuinka ne kokee mutta nämä kaikki ovat erillisiä kohtia joista itse kukin voi olla jossakin määrin vaikuttunut.
Yleensä asiat ovat joko liian kaukana (suorasta, riittävästä ja pätevästä kontaktipinnasta) tai liian lähellä (kipupisteisiin, yleistyksiin ja kuolleisiin kulmiin nähden) kun näin käy mutta mahdollista on sekin että siitä tulkinnassa käytettyä tilannetta, ympäristöä tai niissä (taikka rinnakkaisesti vain silloin muuten) vallinnutta tunnelmaa määrittää sen alustavan tai perimmäiseksi luullun kiinnekohdan sijaan jokin välittömämpi, ei-suoraan-aiheeseen-liittyvä seikka tai useampi.
Hiukan tiivistäen (kun tekee tiukkaa jo monelle, tänä informaation aikana.. ffs) voisi siis sanoa että keskimäärin emme saa kovinkaan hyödyllistä peruskuvaa kaikesta jonka takia nojaamme muihin vaihtoehtoihin olomme ja asiointimme helpottamiseksi. Yksi, ehkä paraskin tapa on koittaa vähentää sitä etäisyyttä enemmällä, suoremmalla tai ympäröivää aihealuetta paremmin tuntevalla perspektiivillä.
Toinen on pyöristäminen, yleistäminen tai sivuuttaminen. Eli se on suunnilleen niin taikka näin ja mitä enemmän tai helpommin näin tulee tehdyksi, sitä suuremmat osa-alueet jäävät pimentoon myös jatkossa. Tämä voi olla myös ok jos kysymys on lähinnä siitä onko jollakin väliä toisen seikan suhteen ja jos se yhteys puuttuu.. voi olla että tätä ei tarvitse pähkäillä enempää. Ehkä sitä osuu oikeaan, ehkä ei mutta se voittaa seuraavaan, pökerryttävän suositun vaihtoehdon.
Kolmas tai viimeinen on se että no, mutuillaan vaan jotain roskaa koska siltä nyt sattuu tuntumaan ja joku ehkä jossain sanoi jotain muutenkin ja ne on tommosia kaikki yms. Sitä on itse.. no itse ja siten tietää parhaiten, riippumatta siitä että kaikki muut ovat yhtälailla itsejä tosiaan (ja ei, en usko että huolettavan suuri osa siivu tajua tuota todella) eli sillä mennään tai ollaan menemättä ja siitä pidetään kiinni vielä sitten. Tällekin on hetkensä tosin mitä selvemmät ne ovat, sitä vähemmän on tarvetta mennä kierroksille asian kanssa. Enemmän se on silloin että.. what the f- kun jokin menee niin ohi taikka ristiin. Se on sivuuttamista kysymysmerkillä. Vaan sormiharjoitukseksi tämän lähinnä nyt laitoin. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.
Mun seksikäs karhu.
En halua pilata mitään mutta aina kannattaa olla varovainen sanoo toinen mitä tahansa.Rakastuneena kannattaa kuunnella luottoystävää jos hän on huolissaan.
Ne luottoystävätkin on vaan ihmisiä. Ja voi vedota siihen että on huolissaan plaa plaa plaa. Mulla on tai oli luottoystä, koska en enää puhu hälle suhteistani. Tämä puuttui negatiivisesti kaikkiin suhteisiini, löysi aina heti kättelyssä jotain varoituslippuja todella paljon ja jankutti niistä niin kauan kunnes suhde/tapailu aina päättyi. Viimeisimmän suhteen aikana pääs vaikuttamaan niin paljon, että eipä ole tuolla alueella enää luottoystävä. Uskomaton mies 😡🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli ei ole tasapainossa jos negatiiviset asiat saa noin suuren mittakaavan.
Voisit yllättyä kuinka paljon on vaihtelua ihmisten resilienssissä 🤔, mutta etenkin muista olla onnellinen niistä kaikista arkisistakin asioista jotka ovat elämässäsi hyvin, ne ei oikeasti olekaan itsestäänselvyyksiä!
Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰
miten nuo munat ja mahat littyy terveisten lähettämisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰
Kauanko on kulunut edellisestä ilmestymisestä?
Askenasijuutalaiset on yksi maailman älykkäimmistä ihmisryhmistä.