Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään liity minuun mitenkään, oli vaan raskasta luettavaa ja typerää näsäviisastelua joltain. Just semmosta mi
Älä lähde tuon kanssa tanssiin. Haluaa aina viimeisen sanan ja jankkaa ja jankkaa...Kyllä me muut ymmärrettin.
Joo ihan sama mulle, alan tekeen mansikkakakkua.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mitä on smooth criminal?
Michael
Missään sarjoissa tai leffoissa ei ole ikinä ketään. Jos olisi, niin kyyläisin aina.
Vasta yhdessä sarjassa oli yks hyvännäkönen sivuroolissa, mutta sitten sekin kuoli :D
Vierailija kirjoitti:
Missään sarjoissa tai leffoissa ei ole ikinä ketään. Jos olisi, niin kyyläisin aina.
Vasta yhdessä sarjassa oli yks hyvännäkönen sivuroolissa, mutta sitten sekin kuoli :D
Perus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smooth criminal tarkoittaa mustaa miestä, joka salaa tulee vaaleaan suomalaiseen naiseen. Salaa ja rajusti, mutta nauttien. Paljaalla. Syvälle.
Kuka mistäkin tulee 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smooth criminal tarkoittaa mustaa miestä, joka salaa tulee vaaleaan suomalaiseen naiseen. Salaa ja rajusti, mutta nauttien. Paljaalla. Syvälle.
Kuka mistäkin tulee 🙄
Lähi-idästä ja Afrikasta pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahhh tänään kaupassa katseltiin yhden semi-tumman miehen kanssa toisiamme, mutta en mitään tuollaista kuitenkaan miettinyt.
Olen siis nähnyt hänet monesti ennenkin ja katseltu. Luulen, että meillä on jotain yhteisiä tuttuja.
Pitäisin susta hyvän huolen, mutta kun olet niin tollo. 🤷🏻
Suudelma lähetys ihanalle miehelle. 😘💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskasta porukkaa, änkyttää jostain Hollywood-sarjasta jota lukija tietenkin olettaa joksikin Hollywoodissa tuotetuksi sarjaksi jonka nimeä ei viestissä kerrottu.
Sitten ei voi heti sanoa, että se siis oli sen sarjan nimi, vaan pakko alkaa vänkyttään jotain LUEPAREMMIN..
Sivusta, eka viesti tänne tänään ja näköjään ihan hyvä niin jos jutut olleet aiemminkin päivällä tommoset
Ei olis siis pitänyt kertoa sulle sitä sarjan nimeä ollenkaan, säästyisi tältäkin vttuilulta :D tiiäks kun minä en ole sen sarjan nimeä valinnut, etkä sinä varnastikaan ole silloinen kaivattuni, joten ei se juttu edes liittynyt suhun mitenkään. Nuole haavat ja elä elämääs.
Onko kaivattusi mies vai nainen? Luulen, että mies.
Poikamies
Hän sivusta. Kaivattuni ei ole poikamies, vaikka mies onkin.
Vierailija kirjoitti:
Se mies näyttää ihan channing tatumilta.
Alkaako J:llä nimi? Yks mun vanha kaveri vastaa kuvausta
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan nykyistä kaivattua muistuta oikein kukaan. Tuo Hollywood-sarjan tyyppi oli silloinen kaivattu, mutta maneereita myöten hämmästyttävän identtinen tosiaan.
Harmi ettei kukaan muistuta nykyistä, olis kiva katsella :D
Nyt jotenkin huvittaa, että olin melkein joka ilta täällä etsimässä juuri häneltä jotain. No, pitkästä aikaa täällä. Olihan hän syötävän komea pitkän ajan näkemisen jälkeen, mutta varattu mikä varattu.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä on paras lonkeromaku?
Meen perinteisellä karpalolla. Ysärinuoruus ftw!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin susta hyvän huolen, mutta kun olet niin tollo. 🤷🏻
MIten tollo?
Muistatko mitä tykkään juoda ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Muistatko mitä tykkään juoda ja miksi?
Punaviiniä unilääkkeeksi
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia ihanuus.
Juha