Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
18441/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko / katsoitko?

Huomasin, ja katsoin. Huomasitko että huomasin? Et näyttänyt siltä.. jäi kyllä ajatuksiin😉

Edellinen jatkaa... Mikä sen aiheutti?

Hyvä jos huomasit. Sinä jäit ajatuksiin. 

Olen loistava esittämään tyhmää. Huomasin, että huomasit, mutta näyttelen, että olen ihan pihalla. :)

Tässä on nyt näköjään useampi kommentoija. Alkuperäiselle kysyjälle: tiedätkö milloin nähdään seuraavan kerran?

Toivottavasti pian.

Et oo sit se, keneksi luulin. Tietäisit kyllä.

Vierailija
18442/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18443/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan  kaikki laittamaan biisejä tänne

Haloo Helsinki!-Beibi

Laittakaa ennemmin joitain hyviä biisejä

eri

Aarne Tenkanen- Kurkkua ja kurpitsaa

Vierailija
18444/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskasta porukkaa, änkyttää jostain Hollywood-sarjasta jota lukija tietenkin olettaa joksikin Hollywoodissa tuotetuksi sarjaksi jonka nimeä ei viestissä kerrottu.

Sitten ei voi heti sanoa, että se siis oli sen sarjan nimi, vaan pakko alkaa vänkyttään jotain LUEPAREMMIN.. 

Sivusta, eka viesti tänne tänään ja näköjään ihan hyvä niin jos jutut olleet aiemminkin päivällä tommoset

Ei olis siis pitänyt kertoa sulle sitä sarjan nimeä ollenkaan, säästyisi tältäkin vttuilulta :D tiiäks kun minä en ole sen sarjan nimeä valinnut, etkä sinä varnastikaan ole silloinen kaivattuni, joten ei se juttu edes liittynyt suhun mitenkään. Nuole haavat ja elä elämääs.

Onko kaivattusi mies vai nainen? Luulen, että mies. 

Vierailija
18445/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän. 

Mut tiedänkö mä?

Vierailija
18446/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskasta porukkaa, änkyttää jostain Hollywood-sarjasta jota lukija tietenkin olettaa joksikin Hollywoodissa tuotetuksi sarjaksi jonka nimeä ei viestissä kerrottu.

Sitten ei voi heti sanoa, että se siis oli sen sarjan nimi, vaan pakko alkaa vänkyttään jotain LUEPAREMMIN.. 

Sivusta, eka viesti tänne tänään ja näköjään ihan hyvä niin jos jutut olleet aiemminkin päivällä tommoset

Ei olis siis pitänyt kertoa sulle sitä sarjan nimeä ollenkaan, säästyisi tältäkin vttuilulta :D tiiäks kun minä en ole sen sarjan nimeä valinnut, etkä sinä varnastikaan ole silloinen kaivattuni, joten ei se juttu edes liittynyt suhun mitenkään. Nuole haavat ja elä elämääs.

Juu, pääroolissa on tosiaan mies :) mutta ei se mun nykyistä kaivattua tippaakaan muistuta vaan sitä ketä kaipasin koronavuonna

Vierailija
18447/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään liity minuun mitenkään, oli vaan raskasta luettavaa ja typerää näsäviisastelua joltain. Just semmosta millä antaa vain urpon kuvan itsestään. Ystävällinen mukava ihminen olisi heti tuolle kysyjälle sanonut, että tuo oli siis sen sarjan nimi, eikä alkanut lapsellisesti näsäviisastelemaan. 

Vierailija
18448/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo Helsinki!-Beibi

eri

ei ku siis joitain hyviä

Vierailija
18449/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo Helsinki!-Beibi

eri

yes😁tätä on odotettu

Vierailija
18450/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään liity minuun mitenkään, oli vaan raskasta luettavaa ja typerää näsäviisastelua joltain. Just semmosta mi

Ystävällinen ja mukava henkilö ei myöskään kirjoittaisi tällaista erillistä ulostuloa mikä sulta tuli :D täysin turhaa kiukuttelua

Vierailija
18451/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori. Olin sellaisessa yksityispäiväkodissa, jossa oli vain pahoja lapsia. Ja minä.

Yup. Thats me. You propably wonder how I end up in this situation.

Vierailija
18452/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään liity minuun mitenkään, oli vaan raskasta luettavaa ja typerää näsäviisastelua joltain. Just semmosta mi

Jos on niin raskasta, niin miksi luet? Ja tuotat vielä lisää raskasta tekstiä tänne? Lopeta riidanhaastaminen. Sarjan nimi selvisi jo.

sivusta

Vierailija
18453/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikamies

Vierailija
18454/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde tuon kanssa tanssiin. Haluaa aina viimeisen sanan ja jankkaa ja jankkaa...Kyllä me muut ymmärrettin.

Vierailija
18455/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies näyttää ihan channing tatumilta. 

Vierailija
18456/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo Helsinki!-Beibi

eri

ei ku siis joitain hyviä

Matti Nykänen-Ehkä otin, ehkä en !

Vierailija
18457/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Netflixistä sarjan, jossa oli hahmo, joka näytti aivan sulta. Pieni takaisku, mutta juna taas raiteillaan. 

Mulle kävi toi koronavuonna silloisen kaivatun kanssa, Hollywood-sarjan pääroolin henkilö oli aivan kuin hän, niin ulkonäöltä kuin käytökseltä :D se oli juu hämmentävää

Kertokaa nyt näitä sarjoja, että mikä sarja? Ei ol paha tieto.

No nyt on pakko todeta klassinen: lue huolellisemmin :D

No emmä nyt tiedä mikä juna ja takaisku. En saa tuosta mitään sarjaa.

Hollywood serie

Ei ollut Hollywood-sarja, tämä nyt vähän eskaloitui muissa langoissakin. Yhdennäköisyys on melko hätkähdyttävä ja tämä oli vain tällainen verbaalinen hetkellinen puklu, josta en halua kenenkään miettivän mitään enempää. Tehän voitte nyt kaikki käydä katsomassa kaikki Netflix-sarjat, jos niin paljon kiinnostaa. Ap

Vierailija
18458/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Netflixistä sarjan, jossa oli hahmo, joka näytti aivan sulta. Pieni takaisku, mutta juna taas raiteillaan. 

Mulle kävi toi koronavuonna silloisen kaivatun kanssa, Hollywood-sarjan pääroolin henkilö oli aivan kuin hän, niin ulkonäöltä kuin käytökseltä :D se oli juu hämmentävää

Kertokaa nyt näitä sarjoja, että mikä sarja? Ei ol paha tieto.

No nyt on pakko todeta klassinen: lue huolellisemmin :D

No emmä nyt tiedä mikä juna ja takaisku. En saa tuosta mitään sarjaa.

Hollywood serie

Tottakai meitä kiinnostaa! Kerro!:)

Vierailija
18459/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä on smooth criminal?

Vierailija
18460/35297 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: