Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi täällä juuri ollaan, kun ei saada kaivattujamme. Jos saataisiin, ei tarvitsisi olla.
Näinhän se on. Joko napataan ne varatut itsellemme tai sitten kaivataan täällä. Tyhmälistönkin on hyväksyttävä tämän tosiseikan vääjäämättömyys ja lopetettava rutina.
Uuden suhteen kannalta tää ei ole kovin hyvä asetelma. Jos on täällä keskustellut toisen varatun kanssa ja tehnyt eropäätöstä puolisostaan sen perusteella, niin mikä estää toimimasta seuraavassa suhteessa samalla lailla. Jos kyse on molemmista, niin vielä pahempi. Tällasia minä oon pohtinut.
Tässähän palsta addikteilla menee asiat sekaisin. Luullaan että kaikki
Ei se ollutkaan vitsi - kylmää faktaa.
Illalla olisi teoreettinen mahdollisuus törmätä häneen. En kuitenkaan oikein jaksa uskoa, että hän lähtisi keikalle toiseen kaupunkiin asti. Ei ole oikein sen tyyppinen nainen.
Ehkä pitäisi hankkia asuntoauto ja kurvata sillä kaivatun pihaan ja sanoa: "Nainen, kyytiin. Nyt."
Vierailija kirjoitti:
Darling, harkitsen lopettavani tähän ketjuun kirjoittelun, haitta suuri, hyöty nähtävästi mitätön
😭 Hyöty on se, että on jokin yhteys sinuun. Jos haluat senkin loppuvan, ei voi mitään.
En usko, että voit olla ilman mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen yhteys ei katkea.
Mäkin koen vahvaa henkistä yhteyttä kaivattuani kohtaan. En tiedä onko kokonaan mun päässä. - P -
Eilen sain katsoa ja kuulla sua. Muuten nämä päivät ovat olleetkin aivan ahterista, mutta eilinen piristi. Edes ukkosmyrsky tai lapsen sairastuminen eivät täysin pilanneet riemuani. Tämä varatulle ihanalle melkein naapurille rouvashenkilölle.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että voit olla ilman mitään yhteyttä.
Ei voikaan
Vierailija kirjoitti:
Eilen sain katsoa ja kuulla sua. Muuten nämä päivät ovat olleetkin aivan ahterista, mutta eilinen piristi. Edes ukkosmyrsky tai lapsen sairastuminen eivät täysin pilanneet riemuani. Tämä varatulle ihanalle melkein naapurille rouvashenkilölle.
Siinä kaiken muun lomassa kerkesin miettiä muun muassa, kuinka miellyttävää olisi, jos istuisitkin sylissäni. Ed.
Tännekin sinun kanssasi olisi ihana tulla. Sinua vain on vaikea saada mukaan. 😩
Ei näy viestiä sulta, joten siirryn askeleen poispäin. Haikein mielin !
Vierailija kirjoitti:
Illalla olisi teoreettinen mahdollisuus törmätä häneen. En kuitenkaan oikein jaksa uskoa, että hän lähtisi keikalle toiseen kaupunkiin asti. Ei ole oikein sen tyyppinen nainen.
Ei voi tietää onko toivottua.Siihen nähden matka on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut sinusta että sinä teet juuri sen asian mistä puhuit, mitä et itse siedä. Sä sanoit että mitä tahansa muuta, kuin kylmää ja yhteyden katkeamista. Mitä tahansa muuta. Sä teet mulle niin nyt. Puhu. Kommunikoi, kerro.
Olen lomareissulla enkä koko ajan puhelimen kantaman päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaipaisi lohdutusta? Nyt olisin kuulolla.
Kaikki varmaan jonkinlaista.
Kaipaan ja haluan. Sinä, ihana mies.
En olisi uskonut sinusta että sinä teet juuri sen asian mistä puhuit, mitä et itse siedä. Sä sanoit että mitä tahansa muuta, kuin kylmää ja yhteyden katkeamista. Mitä tahansa muuta. Sä teet mulle niin nyt. Puhu. Kommunikoi, kerro.