Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa vielä kainalooni. Silittäisin.
Tulisko haleja ja pusuja myös?
Suuresti tuntevalta herkkikseltä terveisiä miehelle joka on majaillut sydämessäni jo vuosia. En edes tiedä kelpaisinko koska tunnen olevani liian sitä ja tätä. Tai en ole tarpeeksi. Tällainen minä olen. Mitenhän sun kesäkuusi on sujunut siellä uusissa kuvioissa? Olisi ihanaa nähdä sut vielä joskus
Hyvää yötä ihanalle päivänkakkaralle ja pienelle puna-apilalle, olen tänäänkin aatellut meitä. Tulkaa uniini ja elämääni. Kauniita unia.
Työstäisit minua pitkän päivän, yöttömän yön - ja kerta kiellon päälle. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa kukaan saa toisen tunteilla leikkimisestä? Täytyy olla hiukan vintissä vahinkoa, jos nauttii tuollaisesta.
Hmm, mun kaivattu ei kirjoittaisi noin. Se tietää, että mun sydän ei kestä leikkejä.
Eipä minunkaan sydän tai pää kestä leikkejä, mutta hän leikki silti. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ruokakauppoja. Voin maleksia Prismassa lähes tunnin miettien mihin rahat käytän ja mitä ruokaa valmistan.
Ja olen hyvin pienituloinen. Saatan kerätä kärryyni vaikka kauniin tekokukan ja jonkun spesiaaliherkun ja palauttaa ne takaisin paikoilleen kun tulinkin siihen lopputulokseen etten tarvitse niitä tänään.
Joo joo, minä olen taas hyvin köyhän ja ulosotossa olevan näköinen. Tyhjä lompakko ja haastekirjeet haisee kadun toiseen päähän asti. sivu P-A
Mulla hoitaa Visa hemmottelun. -sivusta
Me ei puhuttais koskaan rumasti toisillemme. Kunnioitus ennen kaikkea 💞
Tuulisella rannalla vaan makaa vaito nainen.
Hyökyaallon lailla ylitse käy laine laulavainen.
Ei nouse nainen sijoiltaan, ei liikuttele jalkaa.
Mi loppuu pauhuun aaltojen, se mainingeista alkaa.
Hyvää yötä 🌊
Vierailija kirjoitti:
Suuresti tuntevalta herkkikseltä terveisiä miehelle joka on majaillut sydämessäni jo vuosia. En edes tiedä kelpaisinko koska tunnen olevani liian sitä ja tätä. Tai en ole tarpeeksi. Tällainen minä olen. Mitenhän sun kesäkuusi on sujunut siellä uusissa kuvioissa? Olisi ihanaa nähdä sut vielä joskus
Kelpaat, olet sopiva, toivottavasti tapaamme pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa kukaan saa toisen tunteilla leikkimisestä? Täytyy olla hiukan vintissä vahinkoa, jos nauttii tuollaisesta.
Hmm, mun kaivattu ei kirjoittaisi noin. Se tietää, että mun sydän ei kestä leikkejä.
Miksi sitten pidit minua lelunasi ja leikit? Eri.
Vierailija kirjoitti:
Me ei puhuttais koskaan rumasti toisillemme. Kunnioitus ennen kaikkea 💞
Me kyllä puhuttaisiin vähän ronskistikin, mutta vyön alle ei lyötäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaat, olet sopiva, toivottavasti tapaamme pian.
Toivottavasti hänestä vielä kuulen. Tapaamme jos hänkin sitä haluaa
Nuku hyvin rakas. Suukkoja ja silityksiä rauhallisiin uniin.
Ihmisellä on taipumus kokea sympatiaa. Tässä iässä 47 vuotiaana tajuaa jo asioita.
Hyvää yötä sinullekin.