Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV3: Väkivaltainen vaimoni (nyt)

Vierailija
26.08.2024 |

Miten yleistä on vastaava Suomessa? Alistettu mies ei kehtaa tulla esille edes viranomaisille saati julkisuuteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu varmasti Suomessa!!!😅🥱

Vierailija
2/12 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

v-valtaiset naiset ei ole ainakaan mikään harvinaisuus. Itse sain lapsena pelätä nimenomaan äidin raivokohtauksia ja päälle käymisiä. Faijan päälle se nyt ei suoraan käynyt, kokoero oli sen verran suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, jos mies laittaa naista turpaan, mies joutuu siitä tuomiolle ja menettää siinä vielä omaisuutensa ja lapsensakin. Reilu kerho.

Vierailija
4/12 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies sietää tuollaista 20 vuotta, kuten tuossa ohjelman tapauksessa? Ei nyt saatana ole mahdollistakaan.

Vierailija
5/12 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, jos mies laittaa naista turpaan, mies joutuu siitä tuomiolle ja menettää siinä vielä omaisuutensa ja lapsensakin. Reilu kerho.

Tarkoitan siis tilannetta, jossa nainen on simputtanut miestä vuosikausia. Vieläkö alaspeukutat?

Vierailija
6/12 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otatko sä naiselta pataan?

Näinhän vastattiin hätänumerosta miehelle joka ilmoitti naisen tekemästä pahoinpitelystä.

Vierailija
7/12 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle käyvää naista voi laittaa ojennukseen poliisin raudoitus liikkeellä ja taistelulaji liikkeillä. Kannattaa harjoitella. Tietty paras olisi jos ei olisi alun perinkään sekaantunut väkivaltaiseen naiseen.

Ja sellaiset äidit ovat lapsille tosi pelottavia. Kannattaa miettiä kelle antaa munaa.

Vierailija
8/12 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI nainen EI VOI pieksää! Vähänkö tuolla on vankilat pullollaan miehensä/ miehen tappaneita naisia! "Vähän vaan tuikkasin, en mä tarkottanu" Mun mummolan naapurissa joutui toinen talon tyttäristä linnaan kun tappoi ukkonsa, halolla mäjäytti saunassa. Joskus 1950-1960luvulla.

Vierailija
9/12 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen yleensä joutuu tappamaan väkivaltaisen puolison laittaessaan vastaan (muuten saisi itse turpiin) ja joo, menee istumaan tuomionsa. 

Vierailija
10/12 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy kummankaan sukupuolen väkivaltaa. Kannattaa lähteä suhteesta, jos siinä on väkivaltaa tai sen uhkaa. Näin minä olen tehnyt. Yksi mies mäjäytti minua päähän yhdellä esineellä ja toinen uhkasi hakata. 

Vierailija
11/12 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi tehdä niinkin fiksusti, että lähtee sen sijaan, että ryhtyy itsekin pahoinpitelijäksi. Mies sentään pääsee karkuun, kun ei naisesta ole miestä väkisin pitelemään.

Vierailija
12/12 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Luuletko että kaikki on työttömiä täällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi