Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
🐠🔥🧡🐏
Mun rakas rakkaani.
Olis ihana olla kaksin jossain hökkelissä takkatulen ääressä ja muka pelätä myrskyä sun kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Munat, avokado ja kana (au naturell) on TERVEELLISTÄ RUOKAA. Sivu
On on. Ostan aina munia. Avokadoja joka toinen kerta.
Öitä K! <3
Tiiviisti ajatuksissa, hmm. Saisinpa käpertyä viereesi.
Vierailija kirjoitti:
Oot L mun mansikka. Niin rakas, niin mun. Rakastan sua.
Kukahan mahdat olla? Turusta?
Voi olla, että ehditään yhteen ennen kuin pääni harmaantuu. Geenien perusteella se tapahtuu vasta 25 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Oot L mun mansikka. Niin rakas, niin mun. Rakastan sua.
Hyvä kun kirjoitat mansikka ja minä laitan 🍓. Siinä se ero.
Vähän vanhempi mieskaivattu, aina sinä. <3
Miksi olet vallannut mun mielen?
Trolli vai aito oikea? Kas siinäpä vasta pulma!
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa kukaan saa toisen tunteilla leikkimisestä? Täytyy olla hiukan vintissä vahinkoa, jos nauttii tuollaisesta.
Hmm, mun kaivattu ei kirjoittaisi noin. Se tietää, että mun sydän ei kestä leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Baby shark
Hyvänen aika, mun pikku S. Kiitos 💙
Hyvää yötä sille, jolla oli eilen paljon kivaa puuhaa, mutta ei ole tänään päivittänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ansainnut sitä minkä läpi laitoit mut kestämään. En ansainnut sitä turhaa ahdistusta, epätietoisuutta, hämmennystä, murhetta ja pahaa oloa mikä siitä seurasi ja mikä yhä mua seuraa. Olit ihan hirveä. En käsitä miten saatoit.
Kuka?
J.
Mies?
Juu. En mä tunteilleni mitään mahda, mutta meni kyllä matto jalkojen alta totaalisesti enkä ole vieläkään toipunut. Tulee jättämään pitkän jäljen ihan kaikkeen. Luotto omaan arvostelukykyyn meni niin totaalisesti. Voin tulevaisuudessakin nähdä että joku on kiltti ja hyvä ja tahtoo olla hyvä mulle, uskoa että hän tekee ja haluaa tehdä edes oikein mua kohtaan vaikkei samaa haluaisikaan...ja sitten ei kuite
Mitä tapahtui?
Tulisitpa vielä kainalooni. Silittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken on luonut kukkasen, kukkasen, kukkasen? Ken on luonut kukkasen? Isä taivaassa. Ken on luonut lintusen, lintusen, lintusen? Ken on luonut lintusen? Isä taivaassa. Ken on luonut tähtösen, tähtösen, tähtösen? Ken on luonut tähtösen? Isä taivaassa. Ken on luonut sun ja mun, sun ja mun, sun ja mun? Ken on luonut sun ja mun? Isä taivaassa. Ken on luonut kukkasen, lintusen, tähtösen? Kenon luonut sun ja mun? Isä taivaassa? Kiitos, Isä taivainen, taivainen, taivainen. Kiitos, Isä taivainen, kun loit kaiken sen.
Olipa osuva! Meidän laulu. 🥰
Tässä on niin herkistävä melodia 💕
Munat, avokado ja kana (au naturell) on TERVEELLISTÄ RUOKAA. Sivu