Mies sanoo haluavansa nähdä useammin
Lisäksi hän kysyi haluanko jotain vakavampaa/mitä haluan.
Menikö minulta nyt jotain ohi, tarkoittiko tämä että hän ehkä haluaa enemmän kuin tapailua?
Olen niin huono näissä. Olemme tavanneet muutaman kerran.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko hölmö?
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko seurustella tai jopa suunnitella tulevaa
Haluan. Tilanne tuli vaan eteen niin yhtäkkiä. Vähän pelästyin.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi narsku.
Punainen lippu.
Ei kai kuitenkaan vielä.
Kertoiko hän mitä itse haluaisi? Kysyitkö?
Hyvänen aika, nyt on kyllä outo tilanne. Mies tosiaan kuulostaa olevan vakavalla mielellä liikkeellä! Yleensähän nuo aina vänisevät, että "miksi kaikki on aina pakko määritellä jotenkin, eikö riitä että meillä on kivaa", "tutustutaan tässä rauhassa", kun nainen koettaa kysellä missä mennään. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko hän mitä itse haluaisi? Kysyitkö?
Kysyin, mutta hän taisi vastata jotain yhtä epämääräistä kun minä ensin vastasin. Sanoi kuitenkin että tykkää minusta paljon ja haluaisi nähdä useammin. En edes muista mitä muuta sanoi kun olin niin yllättynyt.
Tänään varmistin ettei hän loukkaantunut mistään ja kerroin olleeni yllättynyt. Hän myönsi halunneensa määritellä suhdetta, mutta sanoi että muukin käy. Mutta silloin on mahdollista että jompikumpi löytää toisen. En itse ole tavannut muuta, mutta ilmeisesti hän oli huolissaan.
Vitsi miten avuttomia jotkut voi olla. Vauvapalstalta kysellään että mitähän nyt minun pitäisi tehdä kun mies sanoi/teki näin ja noin
Vierailija kirjoitti:
Vitsi miten avuttomia jotkut voi olla. Vauvapalstalta kysellään että mitähän nyt minun pitäisi tehdä kun mies sanoi/teki näin ja noin
Niin, en ole kokenut deittailija. Tajusin vasta myöhemmin että hän ehkä tarkoitti muutakin.
Että minun olisi pitänyt kysyä haluaako hän että tapaamme vain toisiamme.
Haluaaa tavata ja rakastella sinua takaapäin usein.
Mun nyksä oli samantyyppinen ku tavattiin. Aina valmis näkemään ja pienesti vihjaili tulevasta, seurustelusta, yhteen muutosta ja kyseli haluunko vielä lapsia yms. Olin kauhusta kankee ku se ekan kerran kerto rakastavansa mua, mut loppujen lopuks se sitte jotenki kesytti mut. Meillä se meni niin, et mä lopulta sanoin jossain kohtaa, et "nyt oon valmis seurustelemaan". Mut mä oonki luonteeltani aika reviiritietonen ja viihdyin hyvin yksin. Suostuin vasta kun se näytti, että voisin viihtyä paremmin sen kanssa enkä yksin. Päivääkään en oo katunu
Haluatko seurustella tai jopa suunnitella tulevaa