Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Ketkähän on sopivampia sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys voi aiheuttaa toisessa lämpimän suhtautumisen katoamisen.
pohdintana vain
Silloin ei ollut oikeanlaista kemiaa. - eriltä
Niin. Etäisyys luo etäisyyttä, läheisyys luo läheisyyttä. Rakkaus kasvattaa rakkautta, välinpitämättättömyys välinpitämättömyyttä.
Siihen on varmasti syynsä, miksi nuo asiat ei toisten välillä toteudu ja toisten välillä sitten toteutuu. :) Ketään ei voi eikä saa pakottaa mihinkään, ja rakkaudettomista ihmissuhteista pitäisi voida lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan päätän sen itse ja tulen sitten kertomaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Näitä onkin ihan hauska miettiä joskus. Olen usein ihastuneena miettinyt, että millainen tyyppi tuolle sopisi, ja yleensä se on ollut joku erilainen kuin minä :D
Välillä olen kysynyt joiltain läheisiltä, että millainen mulle sopisi, mutta ei ne osaa koskaan oikein sanoa. Jotain piirteitä joo, mutta ei koskaan mitään henkilöitä tai kovin tarkkoja ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun harmittaa ettemme eilen nähneet, en vaan viitsinyt lähteä ajamaan sinne missä todennäköisesti olit. Kaipaan yhä katsettasi j ja maksaisin mitä vaan siitä leveästä hymystä millä hurmasit minut nuorena tyttönäkin. Ikävöin sinua yhä, ei se muuksi muutu.
Olisiko sieltä ollut pitkäkin matka Lopelle?
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettyny itteeni.
Älä välitä. Se on ihan normaalia. Oot kuitenkin hyvä tyyppi.
Pääseeks neljän kimppaan vai onko munalle muuta käyttöä?
Kahdestaan onnellinen, suhteeseen vakavaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääseeks neljän kimppaan vai onko munalle muuta käyttöä?
Sähän just olit :D
Tarttis lähteä pumppaamaan rautaa, mutta tekee mieli seksiä. Ja ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait mut epäilemään kaikkea.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettyny itteeni.
Älä välitä. Se on ihan normaalia. Oot kuitenkin hyvä tyyppi.
Voi olla hyvä tyyppi, totta kai.
Usein on kuitenkin niin, että ne ulkoisesti hyvät tyypit, ovat tunkioita sisäpuolelta.
Jotenkin sitä hyvyyttä ulospäin, pitää suojella, täysin vastakkaisella tavalla. Sisäinen maailma on jatkuvassa kaaoksessa.
Tahdon jutella lisää, lisää sinua.
Lepoa lepoa nyt hetki vielä.
Vierailija kirjoitti:
En mä halua rajottaa sun ilmaisua, pyydän vaan että mietit siltä kannalta, että jos luen viestin ja otan sen itselleni niin miltä se vaikuttaa mun silmin. Jos siis välität.
🙏🏽