Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Sait mut epäilemään kaikkea.
Se on hyvä asia.
Rakastan aiheuttaa ihmisissä tuntemuksia, iloa, valoa ja rakkautta mutta myös kipua, tuskaa ja kaikkea kärsimystä.
Olen puhdistaja. Olen Jumalan asialla.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa nähdä, että jatkat järkilinjalla.
Et aina ole ymmärtänyt järkilinjaani, saatan pudota sinne kohta taas uudelleen.
Elän itselleni asettamien periaatteiden pohjalta. Olen pettänyt ne useasti ja aion silti jatkaa niiden mukaan elämistä.
Sun vuoro katsoa mun uusi kansikuva. Palasin someen ihan tämän takia. Nyt ollaan tasoissa. E
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän sitä kaipaa kiellettyä, vaikka olisi muutama paljon sopivampi saatavilla?
Houkutus kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Sun vuoro katsoa mun uusi kansikuva. Palasin someen ihan tämän takia. Nyt ollaan tasoissa. E
Katoitko jo mun kansikuvan? En ole nyt melkein kuukauteen kyllä edes jaksanut vaihtaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait mut epäilemään kaikkea.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Elän itselleni asettamien periaatteiden pohjalta. Olen pettänyt ne useasti ja aion silti jatkaa niiden mukaan elämistä.
Miksi jatkat? Onko tuo vapautta?
Kas näin pidetään hullua jännityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää T 🌹🌹🌹
Onnee hei T!
Vierailija kirjoitti:
Se on jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkat? Onko tuo vapautta?
Olen varmaan sellainen ihminen. Joka yrittää olla periaatteidensa mukainen ja joka on ristiriidassa itsensä kanssa tiedostaen tämän ja siten mollaten itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viemässä roskat ja rakastuttiin naapurin kanssa.
Tätäkin tapahtuu irl.
Minä en silloin tiennyt oletko tosissasi vai pelleiletkö kanssani. Otin kuitenkin asian vakavasti ja yritin selvittää mistä on kysymys, niinkuin varmasti huomasit. Traumatausta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en silloin tiennyt oletko tosissasi vai pelleiletkö kanssani. Otin kuitenkin asian vakavasti ja yritin selvittää mistä on kysymys, niinkuin varmasti huomasit. Traumatausta?
En pelleillyt, mutta sait minut epäröimään.
Suhde sinuun ei liene kovin helppoa sitten näistä kasaantuneista kokemuksistasi johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Ruusu sulle pllua mulle
Sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusu sulle pllua mulle
Sika!
Niin ollaan. Tiedäthän ettemme syö kaltaisiamme. 🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷
Vierailija kirjoitti:
Noo, nythän ketjussa on mukana oikea hullujen asiantuntija. Viesteistä päätellen hänen itsensäkin tulisi, aika ajoin, tutkituttaa oma pääkoppansa.
Miehelle vai naiselle?