Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettyny itteeni.
Olen myös pettynyt sinuun.
Tänään lentääkin golfpallero hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös pettynyt sinuun.
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en silloin tiennyt oletko tosissasi vai pelleiletkö kanssani. Otin kuitenkin asian vakavasti ja yritin selvittää mistä on kysymys, niinkuin varmasti huomasit. Traumatausta?
En pelleillyt, mutta sait minut epäröimään.
Suhde sinuun ei liene kovin helppoa sitten näistä kasaantuneista kokemuksistasi johtuen.
Tuo lause vaikuttaa siltä, että haluat tyrmätä suhteen jo etukäteen. Ehdotan avointa keskustelua oikeassa elämässä, ja tietenkin oman kaivattusi kanssa. Kaikkea ei voi miettiä etukäteen valmiiksi tai elämä jää elämättä.
Niin, onhan sitä keskustelua jo aika monta kertaa ehdotettu, sekä otettu itse kontaktia ja ei kyllä ehdoteta enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en silloin tiennyt oletko tosissasi vai pelleiletkö kanssani. Otin kuitenkin asian vakavasti ja yritin selvittää mistä on kysymys, niinkuin varmasti huomasit. Traumatausta?
Suhde sinuun ei liene kovin helppoa sitten näistä kasaantuneista kokemuksistasi johtuen.
Tuo lause vaikuttaa siltä, että haluat tyrmätä suhteen jo etukäteen. Ehdotan avointa keskustelua oikeassa elämässä, ja tietenkin oman kaivattusi kanssa. Kaikkea ei voi miettiä etukäteen valmiiksi tai elämä jää elämättä.
Niin, onhan sitä keskustelua jo aika monta kertaa ehdotettu, sekä otettu itse kontaktia ja ei kyllä ehdoteta enään.
Hienoa, jos olet yrittänyt saada keskustelua aikaan irl ja vieläpä monta kertaa. Näistä anonyymeistä palstahuuteluista ei oikein pysty ottamaan koppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait mut epäilemään kaikkea.
Se on hyvä asia.
Rakastan aiheuttaa ihmisissä tuntemuksia, iloa, valoa ja rakkautta mutta myös kipua, tuskaa ja kaikkea kärsimystä.
Olen puhdistaja. Olen Jumalan asialla.
Psykopatiaa virtaa suonissasi.
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Kuva tai ei uskota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä asia.
Rakastan aiheuttaa ihmisissä tuntemuksia, iloa, valoa ja rakkautta mutta myös kipua, tuskaa ja kaikkea kärsimystä.
Valitettavasti ei, olen hieman erilaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä asia.
Valitettavasti ei, olen hieman erilaisempi.
Tai sitten kyllä, ymmärryksenä.
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys voi aiheuttaa toisessa lämpimän suhtautumisen katoamisen.
pohdintana vain
Silloin ei ollut oikeanlaista kemiaa. - eriltä
En etsi katsettasi väkijoukossa varsinkaan joka kesä samassa paikassa. Ei, joka kesä uudet kujeet. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys voi aiheuttaa toisessa lämpimän suhtautumisen katoamisen.
pohdintana vain
Silloin ei ollut oikeanlaista kemiaa. - eriltä
No ei ollutkaan.
Joo. Laita sitä viestiä sitten kun kyllästyt. Täytyy Seitit laittaa uuniin ja perunata paistaa pannulla ja kermaviilit sotkea tillin ja ruohosipulin kanssa.
Oletko mökillä sateen suojassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena: Sinä et ole anonyymi. Nuoret naiset tietää ja tuntee sinut ja aikuiset naisetkin ja naiset tunnetusti juoruilee paljon.Moraali ja etiikka sinulle täysin tuntemattomia?