Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
En tartte edes sitä ruusua, vaikka on ne nättejä.
Stalkkaaminen on hieman kylmäävää. Eikä edes hieman, kun siinä käytetään laittomia keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaaminen on hieman kylmäävää. Eikä edes hieman, kun siinä käytetään laittomia keinoja.
Kieltämättä. Telepatia ja intuitio ei taida kyllä löytyä laittomista keinoista, ainakin vaikea näyttää toteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi laitat välillä tietynlaisia viestejä, menee ihan pasmat sekaisin, sitten kun mietin onko ne tosissaan laitettuja niin tulee trollikuittaus. Miksi sekottaa tahallaan? Yritätkö saada multa reaktiota esiin sillä tavalla, että tietäisit mitä ajattelen vai mistä on kyse? En tajua miksi luoda hämmennystä tahallaan kun tilanne on jo valmiiksi vaikea, ajatteletko miltä ne mun silmin näyttää
Et selvästi luota kaivattuusi tipan tippaa koska omit hourupäisesti kaiken mikä voisi millään tavalla sopia ! Pidä taukoa tai vaihda kaivattua !! Tuo on varmaan raskasta !!
Luotan, mutta kun tiedän mitä tiedän. Raskasta on tosiaan välillä.
Jos sun kaivattu on tehnyt IRL selväksi että ei ole kiinnostunut, niin silloin hän ei kirjo
Kannattaa pitää mielessä että ketjulaiset suunnilleen ajattelevat tehneensä selkeän aloitteen vilkuilemalla, joten se kaivattu on "merkattu" heille ja jos tämä ei ole kiinnostunut tai alkaa seurustelemaan, pitää tulla ilmoittamaan kaipaajalle. Jos tätä ei ole tapahtunut, kaikki on vielä auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi laitat välillä tietynlaisia viestejä, menee ihan pasmat sekaisin, sitten kun mietin onko ne tosissaan laitettuja niin tulee trollikuittaus. Miksi sekottaa tahallaan? Yritätkö saada multa reaktiota esiin sillä tavalla, että tietäisit mitä ajattelen vai mistä on kyse? En tajua miksi luoda hämmennystä tahallaan kun tilanne on jo valmiiksi vaikea, ajatteletko miltä ne mun silmin näyttää
Et selvästi luota kaivattuusi tipan tippaa koska omit hourupäisesti kaiken mikä voisi millään tavalla sopia ! Pidä taukoa tai vaihda kaivattua !! Tuo on varmaan raskasta !!
Luotan, mutta kun tiedän mitä tiedän. Raskasta on tosiaan välillä.
Jos sun kaivattu on tehnyt IRL selväksi e
Kannattaa pitää mielessä että ketjulaiset suunnilleen ajattelevat tehneensä selkeän aloitteen vilkuilemalla, joten se kaivattu on "merkattu" heille ja jos tämä ei ole kiinnostunut tai alkaa seurustelemaan, pitää tulla ilmoittamaan kaipaajalle. Jos tätä ei ole tapahtunut, kaikki on vielä auki.
Ei sunkaan kannata lukea näitä noin kirjaimellisesti. Tänne voi huudella tuuleen ja kertoa niitä tyhmempiäkin ajatuksia tarkoittamatta sillä yhtään mitään.
Kultani Nate luotan siihen että tuut hakemaan. Oot rakkain. Näen omin silmin työsi hedelmät. Arvostan. Odotan ^-^
Vierailija kirjoitti:
En mä halua rajottaa sun ilmaisua, pyydän vaan että mietit siltä kannalta, että jos luen viestin ja otan sen itselleni niin miltä se vaikuttaa mun silmin. Jos siis välität.
Mitä on ollut, tapahtunut ennen noita tuollaisia viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tehnyt selväksi.
Onko sut jätetty roikkumaan epätietoisuudessa?
Tää lainaussysteemi sattuu melkein sieluun.
Välititkö itse? Miten sen osoitit? (irl)
eräälle.
Tunteet sinua kohtaan on aina olleet mitä somimmat. Pidän vitseistä kyllä noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua rajottaa sun ilmaisua, pyydän vaan että mietit siltä kannalta, että jos luen viestin ja otan sen itselleni niin miltä se vaikuttaa mun silmin. Jos siis välität.
Mitä on ollut, tapahtunut ennen noita tuollaisia viestejä?
Jaa a. Vaikea sanoa, tulkintaa sinne tänne ja tuohon suuntaan varmaan.
Mäkin oon heitellyt tyhmiä juttuja naapurin komeasta miehestä ja muka kiukutellut, että otti toisen.
Hienoa nähdä, että jatkat järkilinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Uuh, tajusin just et on olemassa sellanen asia kuin kotihoidon lääkäri. Siis voi saada lääkärin kotiin hoitamaan, ai ai.
Ei kai siinä, jos se titteli on ainoa millä väliä. Menen henkilökohtaisesti aina naislääkärille, jos suinkin mahdollista, sillä koen saaneeni parempaa hoitoa heiltä. Silti en ole kuin yhteen ra.. Ihastunut. Ei se titteli, vaan ihminen.
Taidan mennä siivoamaan (heittämään kassikaupalla tavaraa roskiin). Kaivattu, oon sulle (melkein) aina tavoitettavissa.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh, tajusin just et on olemassa sellanen asia kuin kotihoidon lääkäri. Siis voi saada lääkärin kotiin hoitamaan, ai ai.
Ei kai siinä, jos se titteli on ainoa millä väliä. Menen henkilökohtaisesti aina naislääkärille, jos suinkin mahdollista, sillä koen saaneeni parempaa hoitoa heiltä. Silti en ole kuin yhteen ra.. Ihastunut. Ei se titteli, vaan ihminen.
Ei ole väliä titteleillä, kunhan heitin.
Ei ole tehnyt selväksi.