Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
11481/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan monella palstasuhteita? Että oikeesti kaksi ihmistä palstalla tietää viestivänsä juuri toisilleen ja ovat ihastuneet toisiinsa?

Vierailija
11482/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea pukea sanoiksi mitä haluaisin sillä nyt on jokin katko. 

Katsoin jopa biorytmin ja sen mukaan mulla on nyt tunnetilassa katko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11483/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni on neitsyt.

Puhutaan horoskoopista. Ei muuten.

Vierailija
11484/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea pukea sanoiksi mitä haluaisin sillä nyt on jokin katko. 

Katsoin jopa biorytmin ja sen mukaan mulla on nyt tunnetilassa katko.

En missään nimessä usko kaikkeen mutta voin pitää tätä selityksenä sille että ikäänkuin ilmaisu jumittaa enkä ole niin seurallinen kuin yleensä.

Vierailija
11485/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söisin sut aamupalaksi, lounaaksi ja illalliseksi.

Riittoisa kaivattu. Minäkään en saisi kyllikseni omasta kaivatustani.

Minusta on moneksi. 🙃

Harmi, ettei sinusta riitä monelle. Ei sillä, että haluaisin jakaakaan.

Vierailija
11486/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pitää olla ilman. Pöh.

Vierailija
11487/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on neitsyt.

Hih hih hih

Terveisiä Riksusta

Vierailija
11488/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan monella palstasuhteita? Että oikeesti kaksi ihmistä palstalla tietää viestivänsä juuri toisilleen ja ovat ihastuneet toisiinsa?

Mulla ei ole koskaan ollut ja olen ollut täällä vuodesta 2000. En todellakaan aktiivisesti vaan pitkiä taukoja on ollut. 

Vierailija
11489/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen ollut täällä päivällä. 

Vähän nihkeetä.

Vierailija
11490/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni meidän olisi syytä lyödä kortit pöytään, katsoa kädet ja jakaa voitot. Siis ottaa selvää ja riskit. Epäselvän kaipauksen loputon venyttäminen ja paisuttaminen ei pitkässä juoksussa voi olla hyväksi. Menee elämä ohi ja ehkä kaikki vaihtoehdot rikki. Oleva kärsii eikä mahdollinen pääse toteutumaan. Ehdotan, että tavataan ja puhutaan suut puhtaaksi ja suudellaan jos siltä tuntuu ja annetaan tapahtua mikä luontevalta ja hyvältä vaikuttaa ja sit mietitään jatkot erikseen kaikki vaihtoehdot huomioiden. Tiedetään paremmin, onko mitään todellista ja pohjaa jollekin vai kiitetäänkö muistoista ja mennään eteenpäin. Vai aletaanko rakentaa yhteistä.

Mä ainakin aioin jossain vaiheessa katkosta tän jotenkin. Pakko. Jotkut kierteet on oikaistava ennen syöksykierrettä. Toivoisin että oot yhdessä mukana prosessissa.

Sitten meidän tarvis enää tietää, että kuka olet ja kenen kanssa olisit katsomassa ne kortit. 

Vierailija
11491/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on neitsyt.

Neitsyet on lutusia.

Vierailija
11492/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni meidän olisi syytä lyödä kortit pöytään, katsoa kädet ja jakaa voitot. Siis ottaa selvää ja riskit. Epäselvän kaipauksen loputon venyttäminen ja paisuttaminen ei pitkässä juoksussa voi olla hyväksi. Menee elämä ohi ja ehkä kaikki vaihtoehdot rikki. Oleva kärsii eikä mahdollinen pääse toteutumaan. Ehdotan, että tavataan ja puhutaan suut puhtaaksi ja suudellaan jos siltä tuntuu ja annetaan tapahtua mikä luontevalta ja hyvältä vaikuttaa ja sit mietitään jatkot erikseen kaikki vaihtoehdot huomioiden. Tiedetään paremmin, onko mitään todellista ja pohjaa jollekin vai kiitetäänkö muistoista ja mennään eteenpäin. Vai aletaanko rakentaa yhteistä.

Mä ainakin aioin jossain vaiheessa katkosta tän jotenkin. Pakko. Jotkut kierteet on oikaistava ennen syöksykierrettä. Toivoisin että oot yhdessä mukana prosessissa.

Näin on. Olen myöntyväisyyspolitiikan kannalla.

Vierailija
11493/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on neitsyt.

Neitsyet on lutusia.

Minulla on kaksi neitsytkaveria, eikä kumpikaan ole oikeen lutuinen. 

Vierailija
11494/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten meidän tarvis enää tietää, e

Ei, teidän ei tarvi. Utelias ja yksinkertainen on just se jonka ei tarvi tietää mitään ylimääräistä.

Vierailija
11495/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 v naiselle, siis juuri sinulle, ihana 🔥

Korotan yhdellä ja lähetän terkut 44-vuotiaalle naiselle. 

Korotat alaspäin yhdellä 🧐

Aivan. Näin meillä järjestys määräytyy.

Vierailija
11496/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on neitsyt.

Neitsyet on lutusia.

No joo, joskus siihen tarvii vähän vaaleanpunaista lasia väliin, mut lopputulos on lutunen.

Vierailija
11497/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on neitsyt.

Neitsyet on lutusia.

Nää on niitä, jotka salaa vähän tuomitsee ihmisiä mutta samalla antais vaikka henkensä niiden ihmisten puolesta. 

Vierailija
11498/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on neitsyt.

Neitsyet on lutusia.

Nää on niitä, jotka salaa vähän tuomitsee ihmisiä mutta samalla antais vaikka henkensä niiden ihmisten puolesta. 

Ei nuo tuomitse muita ihmisiä tai ole edes kiinnostuneet muista ihmisistä hirveesti. Eli ei ole tuollaisia mitä kuvailet. Auttaa kyllä läheisiään tarvittaessa. 

Vierailija
11499/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, teidän ei tarvi. Utelias ja yksinkertainen on just se jonka ei tarvi tietää mitään ylimääräistä."

Ihan tarpeeton ja omahyväinen sivallus julkisella keskustelupalstalla. Säkö luulet olevasi joku elämän suuri osteri, jonka salaisuuksia kilvan selvitellään.

Vierailija
11500/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös horoskoopit ovat täyttä sontaa, enkä voi lakata hämmästelemättä sellaisten ihmisten typeryyttä, jotka niihin millään tasolla uskovat. Toki en voi lakata hämmästelemättä usein omaakaan typeryyttäni, ja se on äärettömän surullista, koska olen tutkitusti aivan kärkipäätä älykkyydeltäni. Kun tiedän oman tyhmyyteni, on masentavaa ymmärtää, että melkein kaikki ovat minua tyhmempiä. Toki sen näkee täältäkin sangen helposti.

Ketju on lukittu.